40سال حمایت بیت المال و 40سال گرانفروشی به مردم آیا ظلم نیست؟ متاسفانه به اسم اشتغال همه جور ظلم کردن و همیشه مدیران صنعت خودرو بر مخالفان پیروز شدن یا با وعده یا با رانت
یکسر این نوع حمایت ظلم به مردم است چرا کالایی که ارزش آنچنانی ندارد چند برابر قیمت بخرند و چرا مدیران این صنعت هروقت یکبار بخاطر اختلاس دادگاهی می شوند شرعا و منطق حمایت از این صنعت به هر قیمتی ظلم بزرگ به این نسل فقیر است.
اگه واقعا مدیر هستند این ظلم که با افزایش 10 برابری قیمت هستند به روال قبل برگردوند خدا نگذره از کسانی که ملت بیچاره کردند الان مگه میشه اونها رو سیر کرد تا دولت جدید هم بخواد کاری بکنه چند سال طول میکشه
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
فقط پسران و نوههای وزیر وزرا و آقا زادهها قادر به وار دات دارند
واردات خودرو با هزار اما و اگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.زیر ۳ سال ساخت باشه.ارز خارج نشه.عوضش پراید و قطعاتش صادر بشه.نمایندگی هاشم تو ایران باشن.شورای نگهبانم تصویب کنه.مصلحت نظام هم مخالفت نکنه.این یعنی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد حسرت به دل موندیم یبار یه چیزی بگن و یه اتفاق خوب بیفته
این خودرو سازان که با فرانسه وکشورهای اروپایی دست دارند باید برچیده شوند یعنی مدیران اجرایی سطح بالا که وابسته به دشمنان ماهستند کنار زده شوندومدیران دلسوز وانقلابی بگذارند
چرا نمیگید تعرفه های گمرکی با دلار ۴۲۰۰ حساب میشد الان با دلار بالای ۲۵۰۰۰ تومن قرار حساب بشه !!!
و این افزایش قیمت روی خودروهای قبلی که فروخته شده باید اعمال شه !!!!
این اتفاق باعث زیان انباشته میشه تو صورتهای مالی خودروسازا وبهای تمام شده هم بخاطر گمرکی که توضیح مختصر دادم میره بالا و بهونه دست خودرو ساز میده که قیمت ببره بالا
الانم دوتا از کارخونه های خصوصی که خودروشون حدود ۶۰۰ میلیون بود درخواست افزایش قیمت ۱۰۰ میلیونی به همین دلیل دادن و قسعا بقیه هم این درخواست رو دیر یا زود میدن
این قانون روی قطعات خودروهای داخلی که وارد میشه هم تاثیر میزاره و حداقل ۱۰ درصد میبره بالاتر قیمت رو .
قول میدم خودرو میره بالاتر با این قانون مگه خودروهایی که اماده مصرف وارد میشن که ایناهم تعدادشون کمه و برای اقازاده هاس
من صنایع خوندم و یک مقدار اقتصاد کلان
ساده بگم هیچ صنعتی با انحصاری شدن در جهان رشد نکرده و هیچ دولتی با بستن کامل (تاکید میکنم کامل) درب ها کشورش به رشد و پویایی نرسیده.
فرض کنید صنایع غذایی کشور ما هم انحصاری بود ایا منجر به این حجم از صادرات محصولاتی غذایی به جهان بودیم؟
شرکت کاله محصولات خودش رو به امریکا هم رسونده و این یک افتخار برای صنعت ماست.
متاسفانه مافیای داخلی خودرو که برخی از نمایندگان و مسولان کشوری در ان حضور دارند اجازه رشد این صنعت رو نخواهد داد و ما همچنان باید محصولات بی کیفیت رو استفاده کنیم.
برو نظرت را برای امریکایی ها بنویس به ایران کاری نداشته باش به مسایل ایران چکار داری؟
اسماعیل نوغانچی صالح
۲۰:۵۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
شوخی نکنید این مصوبه فقط برای هیت دولت نمایندهای مجلس و شورای نگهبان است گه خودروهای کار درست سوار شوند هیچ یک از خودروها وارداتی کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان نخواهد بود ماها همچنان در انحصار دو خودرو ساز باید ثبت نام کنیم تا دلال لابه لای بت نام برنده شود
و این افزایش قیمت روی خودروهای قبلی که فروخته شده باید اعمال شه !!!!
این اتفاق باعث زیان انباشته میشه تو صورتهای مالی خودروسازا وبهای تمام شده هم بخاطر گمرکی که توضیح مختصر دادم میره بالا و بهونه دست خودرو ساز میده که قیمت ببره بالا
الانم دوتا از کارخونه های خصوصی که خودروشون حدود ۶۰۰ میلیون بود درخواست افزایش قیمت ۱۰۰ میلیونی به همین دلیل دادن و قسعا بقیه هم این درخواست رو دیر یا زود میدن
این قانون روی قطعات خودروهای داخلی که وارد میشه هم تاثیر میزاره و حداقل ۱۰ درصد میبره بالاتر قیمت رو .
قول میدم خودرو میره بالاتر با این قانون مگه خودروهایی که اماده مصرف وارد میشن که ایناهم تعدادشون کمه و برای اقازاده هاس
ساده بگم هیچ صنعتی با انحصاری شدن در جهان رشد نکرده و هیچ دولتی با بستن کامل (تاکید میکنم کامل) درب ها کشورش به رشد و پویایی نرسیده.
فرض کنید صنایع غذایی کشور ما هم انحصاری بود ایا منجر به این حجم از صادرات محصولاتی غذایی به جهان بودیم؟
شرکت کاله محصولات خودش رو به امریکا هم رسونده و این یک افتخار برای صنعت ماست.
متاسفانه مافیای داخلی خودرو که برخی از نمایندگان و مسولان کشوری در ان حضور دارند اجازه رشد این صنعت رو نخواهد داد و ما همچنان باید محصولات بی کیفیت رو استفاده کنیم.
تو ایران هیچ تاثیری نداره
همش باندبازی