سلام من برای دز سوم واکسن امروز مراجعه کردم ولی کد ملی من رو که وارد میکردن به اسم یه آقا میومد
ولی مشخصات و دز اول و دومم درسته تو کارت دیجیتالم میشه من رو راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم
سلام من مشخصات خودم رو برای دریافت کارت واکسن میزنم ولی پیامک حاوی کد تایید برام نمیاد، تا حالا بیش از 30 بار و در طول 2 ماه گذشته امتحان کردم چیکار کنم؟
با وزارت بهداشت هم صحبت کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم
سلام وقت بخیر. من دوز سوم در تاریخ 6 دی استرازنکا زدم در پایگاه بهداشت ازگل. توی سامانه رفتم دیدم نوشته پاستور . به پایگاه بهداشت ازگل مراجعه کردم فرمودند دسترسی ویرایش ندارند باید بریم شریعتی. در سایت هم امکان ثبت مغایرت برای دوز سومتوسط خودم هم نمی باشد . رفتیم شریعتی به ما گفتند ما در سامانه ثبت می کنیم اما نه زمانش معلومه نه اینکه حتما مغایرت مورد نظر تصحیح بشه. ممنون می شویم اگر اینگونه موارد رو اطلاع رسانی و بررسی بفرمایید.
ممنون
سلام دوز اول واکسن کرونامن مغایرت دارد من واکسن آسترازینکا زدم ولی برایم برکت خورده که در سامانه گزارش خطا وارد شدم وتا مرحله آخر رفتم وعکس کارت تزریق دومرحله با ذکر محل تزریق که سرای محله مشیریه بودرا دادم والان نزدیک دوماه شده متاسفانه هنوز اسم مرحله اول در ست نشده ودوباره خواستم درخواست درست شدن اسم واکسن اول را بدهم که اجازه نمی ده خواهشمندم با توجه به اینکه در آینده خیلی نزدیک یکماه دیگر به خارج از کشور دیدن فرزندم برم لطفا این مورد را سریعا رسیدگی کنید با سپاس ا زشما ودست دراندر کاران این سامانه
من وهمسرم در تاریخ اول دیماه در مسجد دیانتی رشت دوز سوم واکسن رو زدیم ولی تا الان پس از گذشت یک هفته هنوزنتونستیم کارت دوز سوم رو دیجیتالی دریافت کنیم ففط دوز اول ودوم قابل دریافت هست خوب چیکار باید بکنیم
با سلام و احترام
در ۱۵ آذر دوز سوم را تزریق کرده ام ولی در کارت سلامت دیجیتال مشاهده نمی شود.
برای ارسال گزارش در مورد مغاریت در حدود یک هفته است تلاش میکنم. سامانه مشکل دارد بار اول به اشتباه میگوید کد امنیتی اشتباه است و بارهای بعدی میگوید بیش از حد مجاز خطا رخ داده است. البته طبیعی است که با این حجم کار بالا این مسایل پیش بیاید ولی مشکل چیز دیگری است: چند بار که با کارشناسان سایت تماس گرفته ام هر بار به عمد یا به سهو راهنمایی های غلطی کرده اند ولی حاضر نشده اند که بگویند سایت مشکل دارد و انشاءالله رفع میگردد.
من هر دو دوزمو زدم میخوام کارت واکسن دیجیتالمو ببینم ولی هرکاری میکنم برام پیامک نمیاد حتی رفتم شماره موبایلمی که ثبت شده را چک کردیم باز درست نشد کسی میدونه چیکار باید بکنم
ولی مشخصات و دز اول و دومم درسته تو کارت دیجیتالم میشه من رو راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم
با وزارت بهداشت هم صحبت کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم
امكان ارتباط با سرويس گذرنامه وحود ندارد
يك هفته بعد مسافرم
امروز ١٤٠٠/١٠/١٧
ممنون
در ۱۵ آذر دوز سوم را تزریق کرده ام ولی در کارت سلامت دیجیتال مشاهده نمی شود.
برای ارسال گزارش در مورد مغاریت در حدود یک هفته است تلاش میکنم. سامانه مشکل دارد بار اول به اشتباه میگوید کد امنیتی اشتباه است و بارهای بعدی میگوید بیش از حد مجاز خطا رخ داده است. البته طبیعی است که با این حجم کار بالا این مسایل پیش بیاید ولی مشکل چیز دیگری است: چند بار که با کارشناسان سایت تماس گرفته ام هر بار به عمد یا به سهو راهنمایی های غلطی کرده اند ولی حاضر نشده اند که بگویند سایت مشکل دارد و انشاءالله رفع میگردد.