سایپا و ایران خودرو و قطعه سازان باید با ۵۰ هزار نفر اداره بشن و تولید کنن نه ۷۰۰ هزار نفر.این همه نیروی کار اضافی و مازاد یعنی پژو ۱۸۴ میلیونی.زیان ۴۴ هزارمیلیارد تومنی سال ۹۹. و ریزش ۸۰ درصدی سهام خودروسازی و نارضایتی عمومی
ایران نه ژاپن است و نه آلمان !
افزایش قطبهای خودروسازی یک نیاز فوری و یک ضرورت اجباری است.
مقایسه ایران با ژاپن که نزدیک به ده قطب خودروسازی تا جایی که من شناخت دارم اشتباه بزرگی است تولید خودرو خود تویوتا به تنهایی بیش از ده برابر دو خودرو ساز ماست پس نمیتوان گفت کشورهای پیشرفته و بزرگ هم دو قطب خودرو سازی دارند!
مگه حقوق بازنشستگان و کارگران و کارمندان با تورم بخشی حساب میشه که برا شما انجام میشه. نکنه شما این ماشین هارو برای کسایی که تو این مملکت زنذگی میکنن تولید نمیکنید.؟!
یه ماشین که تولیدش خیلی کمه رو کمتر گرون کردید که چیزی برای گفتن داشته باشید.
چرا از مردم یه نفر تو جلسه افزایش قیمتتاتون نیستن که بگن با این افزایش دیگه نمیتونن بخرن.
سالی یه بار با کلی سر و صدا حقوق ثابت بگیرا رو افزایش میدن ولی چراغ خاموش ماشینا هر سه ماه گرونتر میشن.
تا زمانیکه عرضه زیاد نشه این وضعیت ادامه پیدا میکنه
واردات خودرو آزاد بشه مانند سابق
تا کی باید مردم بخاطر حمایت از تولید داخل ضرر کنند
مگه یک انسان چند بار شانس زندگی داره آرزو بدل یک ماشین میمونیم و میمیریم در این کشور
200 تومن پول داشتم که یه 206 ثبت نام کنم شاید به نامم بیفته . الان با این افزایش قیمت باید برم ....
تصور کن 56 ملیون قیمت رو برده بالا من کارمند بهداشت باید ده ماه هیچی نخورم و نپوشم و ... شاید بتونم به بودجه خرید یه 206 برسم.
خوب فکرشو بکن.....
همین مسایل سبب فساد اداری میشه....
ساینااس روموقع واریزوجه اولیه 17ماه پیش 76 میلیون بود ثبت نام کردم الان 142میلیون شده (39و800واریزکردم 102میلیون دیگه میخواد) ای ازخدابی خبرها تواین مدت پولم نزدشما مونده حالا نمیتونم تکمیل وجه کنم چیکارکنم؟!
دیگه افزایش قیمت ها تو كشور چیز عادی شده برا مردم و مثه شب و روز هر روز داره تو زندگی روزمره تكرار میشه واقعا باید یك تشكر جدی از مسئولین كشور انجام داد.خدا قوت حامیان مستضعفان!!!!!! ادمین خواهشا بی طرف باش و چاپ كن
افزایش قطبهای خودروسازی یک نیاز فوری و یک ضرورت اجباری است.
مقایسه ایران با ژاپن که نزدیک به ده قطب خودروسازی تا جایی که من شناخت دارم اشتباه بزرگی است تولید خودرو خود تویوتا به تنهایی بیش از ده برابر دو خودرو ساز ماست پس نمیتوان گفت کشورهای پیشرفته و بزرگ هم دو قطب خودرو سازی دارند!
یه ماشین که تولیدش خیلی کمه رو کمتر گرون کردید که چیزی برای گفتن داشته باشید.
چرا از مردم یه نفر تو جلسه افزایش قیمتتاتون نیستن که بگن با این افزایش دیگه نمیتونن بخرن.
سالی یه بار با کلی سر و صدا حقوق ثابت بگیرا رو افزایش میدن ولی چراغ خاموش ماشینا هر سه ماه گرونتر میشن.
واردات خودرو آزاد بشه مانند سابق
تا کی باید مردم بخاطر حمایت از تولید داخل ضرر کنند
مگه یک انسان چند بار شانس زندگی داره آرزو بدل یک ماشین میمونیم و میمیریم در این کشور
تصور کن 56 ملیون قیمت رو برده بالا من کارمند بهداشت باید ده ماه هیچی نخورم و نپوشم و ... شاید بتونم به بودجه خرید یه 206 برسم.
خوب فکرشو بکن.....
همین مسایل سبب فساد اداری میشه....