به جای اصلاح قیمت خودرو باید اصلاحات نیروی انسانی تو ایران خودرو انجام بشه و چندین هزار نفر نیروی غیر مولد این کارخانه تعدیل بشن
با اینکار قطعا خودرو سازان به سود دهی میرسند
قیمت واقعی هر کالا را عرضه و تقاضا در بازار مشخص خواهد کرد. اما عرضه و تقاضا در غیر از شرایط انحصار. بایستی واردات خودرو آزاد شود تا قیمت واقعی خودرو داخلی بر اساس فوب جهانی بصورت اتوماتیک وار رقم بخورد. آنجا دیگر دستوری و ... نمیشود ماشین فروخت. فقط کیفیت و مزیت نسبی هست که مشخص میکنه کدام سازنده بمونه و کدام بره. و آنوقت مشخص خواهد شد که خودروهای مثلا250 ملیون تومنی داخلی قیمت واقعیشون فقط 45 ملیون تومن و پراید فقط 25 ملیون ارزش داره. البته من قیمت واقعی دلار را مد نظر دارم که همون5 هزار تومن هست.
وقتی انحصار هست اوصاع بهترازین نمیشه
نمیدونم آقایان چراازواردات میترسن؟
وقتی که ۹۰درصد جامعه توان خرید خودروهای وارداتی روندارن باتعرفه های زیادی که روی خودروها میزارن
کارخونه بنز نصف سود گمرک رو هم نمیکنه
من فقط ارزومه که خودروهای خارجی روتوخیابان هاببینم
من درخرید خودرو پرایدکارکردش موندم؟،،،،،،
اگه واقعاً میخواهید دست از رانت بازی برادرید اگه میخواهید واقعاً لابی کردن خودروسازها با دلالها ی خودرو رو برچینید و قیمت گذاری خودرو را به بازار واگذار کنید پس بیایید واردات خودرو را با تعرفه صفر باز کنید بعد ببینید خودروساز داخلی چطوری خودروهای از قول خودشون با کلاس و باکیفیت رو قیمت گذاری میکنند اون وقته که مردم دیگه چیزی به نام دنا و شاهین و وغیره با قیمتهای بیشتر از 70ال 80 میلیون دیگه نمیبینند
با اینکار قطعا خودرو سازان به سود دهی میرسند
نمیدونم آقایان چراازواردات میترسن؟
وقتی که ۹۰درصد جامعه توان خرید خودروهای وارداتی روندارن باتعرفه های زیادی که روی خودروها میزارن
کارخونه بنز نصف سود گمرک رو هم نمیکنه
من فقط ارزومه که خودروهای خارجی روتوخیابان هاببینم
من درخرید خودرو پرایدکارکردش موندم؟،،،،،،
اگه مسیولین هم فهمیدن به مردم بگن بفهمیم
اینا بازیا چیه دیگه