مالیات سنگین برای چی مگر بلاد کفر یا کشورهای مسلمان دیگر برای واردات مالیات سنگین اخذ میکنن که شما میگیرین.همش به فکر درامد دولت باشین پس کجا به نفع ملت میخواین مصوبه داشته باشین.۴۰ سال انحصار وحق گمرک بالا نتیجه شده این خواهشا دیگه تموم کنین.
رسیدن به تولید ده ملیون خودرو در سال یعنی خداحافظی با بیکاری در این کشور و تبدیل شدن به کشوری خودرو ساز و رفاه ایران و ایرانی ،مخصوصا ساخت خودروهای روز برقی.
به امید سروری و برتری ایران و ایرانی و رشد و گسترش قطبهای خودروسازی و نشانه رفتن تولید ده ملیونی آنهم بیشتر خودرو پاک برقی.
اگه 10 میلیون تولید بشه احتمالا لاستیک و سپر هم نداره...
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
لااقل واردات خودرو رو ازاد کنن ک هر کس پول داشت خودروی با کیفیت و مناسب بخره تا از مراجعه هر روزه ب تعمیرگاهها خلاص بشه,
اسماعیل نوغانچی صالح
۱۳:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بیشترین خیانت ها را نمایندگان مجلس و دولت در خودرو سازی و وزارت نفت میکنند چون با فرستادن فامیل ها و آشنایان انحصار را برای هرگونه پرسش پاسخ میگیرند و دولت های ما عوض اینکه میزان مصرف سوخت خودروها را ملاک تولید کنند فقط سهم خواهی را جایگزین کرده اند
چرا قطب سوم خودرو سازی در چابهار و قطب چهارم در کنار کارخانه بزرگ ورق خودرو خاورمیانه در سفید دشت ساخته نمیشود؟؟؟
چرا با داشتن چندین قطب خودروسازی به جنگ بیکاری و جنگ با پسرفت و فقر نمیروید؟؟؟
چرا به تولید انبوه و گرفتن بازارهای بیشتر نمی اندیشید؟؟؟و اصلا فکر نمیکنید به گمانم فکر ندارید که فکر کنید !!
چرا رقابت در خودروسازی ما بچه گانه و نه واقعی و نا جوانمردانه است؟؟؟
ناگفته نماند سرنوشت هر قومی به دست خود و مدیران و مسولانش است وای به روزی که مدیران و وزیر و وزرا نا کارآمد و بی هوش و گاگول و گیج باشند.
حالا که ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه در کارند که همین خودروسازی جاده مخصوص را داشته باشیم و همین مافیا و لابی ساخت خودرو همینگونه بماند!!!!!!
لا اقل ی یا دو خودرو ساز برقی را هم در این کشور پایه گذاری و بسازین یقینا این کار شما ماندگار و برای نسل حال و آینده مفید خواهد بود.
خودرو برقی برابر است با تندرستی و خودرویی پاک با شهرهایی پاک و پیشرفت در خودروسازی و زندگی در آینده.
دریغ است ایران که آباد شود،افسوس،فرزند زاگرس بختیاری
۱۲:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این تک قطبی (جاده مخصوصی ها)در خودرو سازی شایسته ایران و ایرانی نیست باید دهها قطب خودروسازی در گستره پهناور ایران عزیزمان داشته باشیم و به تولید ده ملیون خودرو در سال برسیم و یا با واردات این کمبود بازار را در صورت نداشتن توان بالا ،جبران کنیم.
این صنعت حتما و حتما باید به سمت رباتیک شدن هر چه بیشتر و تولید انبوه و گسترده به پیش رود.
با چنین تولید کم و تک قطبی کشور ما در خودروسازی به جایی نمیرسد.
برای واردات خودروهای هیبردی باید مالیاتهای سنگین گذاشته بشود» صباغیان این جمله را یکی از شروط واردات خودرو میداند و میگوید: به این وسیله واردات خودروهای هیبریدی هم منبع درآمدی برای دولت خواهد بود و هم ماشین ارزان قیمت به دست مردم میرسد و هم با شکل گیری رقابت قیمتها پایین خواهد آمد . این یعنی چی فقط و فقط به فکر خودشون هستن اصلا مردم مهم نیستن با این قانون که گذاشتن فقط و فقط راه برای رانت خواری خودشون باز کردن ماشین هیبریدی یک میلیارد به بالارو که مردم ضعیف و متوسط از نظر اقتصادی نمیتونن بخرن و فقط راه برای استفاده بعضیها از تکنولوژی و ماشین خوب و با کیفیت باز میشه مردم بد بخت مجددا همین پراید و پژو لکنده رو با هزار التماس درخواست سوار بشن و بشتابند به سوی خدا
با سلام و احترام. خداوند انشاءالله شر صنایع خودرو سازی ظالم داخلی را از سر این ملت و مملکت کوتاه بگرداند، انشاءالله. البته اگر ذینفعان دم کلفت بگذارند.
برای واردات خودروهای هیبردی باید مالیاتهای سنگین گذاشته بشود» ===>> هم ماشین ارزان قیمت به دست مردم میرسد و هم با شکل گیری رقابت قیمتها پایین خواهد آمد عجب جمله متناقضی
شاید منظورش اینه برای خودروهای غیر هیبریدی مالبات سنگین باشه؟
از سایپا یک تیبا ۲گرفتم ، هنگام تحویل خود نماینده گی میگه یک سینی زیر موتور برایش حتما بگیر برای ایمنی لازم هست ، حالا بحث من این است اگر لازم هست چرا خود شرکت نمی گذاره ، رفتم خریدم ۸۰۰ هزار تومن و ۱۰۰ تومن هم اجرت نسب ، فقط اینو بگم از سرو ته همه چی دارند می زنند و پول یک خودرو با کیفیت خارجی را هم از مردم می گیرند .# انحصار خودرو را بشکنید.
کسی که برا زیارت خودش حق ماموریت 5 روزه حساب کنه و برا خودش 53 میلیون تومن پاداش بگیره اونم از زیرمجموعه امدادخودرو!! نه خودروساز!! و از زیرمجموعه فک و فامیلای مسولان ارشد و دامادبازی و پارتی بازی باشن اینکارا نه تنها خودروساز رو بلکه مملکت رو ورشکسته میکنه.
************کورد ایران کورد ایلام سربلند دوران ***********
۱۳:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حتما دنا پلاس هایی که گرفتند فرسوده شده با این حرفها دوباره می خواهند از جیب ملت بهشون ماشین بدون نوبت و از دم قسط با تخفیف بهشون بدن . دیگه حرف های شما را یک بچه دوساله هم باور نمی کنه . بالاخره روزگار همینجوری نمی مونه دنیا دار مکافاته منتظر باشید.
به امید سروری و برتری ایران و ایرانی و رشد و گسترش قطبهای خودروسازی و نشانه رفتن تولید ده ملیونی آنهم بیشتر خودرو پاک برقی.
چرا با داشتن چندین قطب خودروسازی به جنگ بیکاری و جنگ با پسرفت و فقر نمیروید؟؟؟
چرا به تولید انبوه و گرفتن بازارهای بیشتر نمی اندیشید؟؟؟و اصلا فکر نمیکنید به گمانم فکر ندارید که فکر کنید !!
چرا رقابت در خودروسازی ما بچه گانه و نه واقعی و نا جوانمردانه است؟؟؟
ناگفته نماند سرنوشت هر قومی به دست خود و مدیران و مسولانش است وای به روزی که مدیران و وزیر و وزرا نا کارآمد و بی هوش و گاگول و گیج باشند.
لا اقل ی یا دو خودرو ساز برقی را هم در این کشور پایه گذاری و بسازین یقینا این کار شما ماندگار و برای نسل حال و آینده مفید خواهد بود.
خودرو برقی برابر است با تندرستی و خودرویی پاک با شهرهایی پاک و پیشرفت در خودروسازی و زندگی در آینده.
این صنعت حتما و حتما باید به سمت رباتیک شدن هر چه بیشتر و تولید انبوه و گسترده به پیش رود.
با چنین تولید کم و تک قطبی کشور ما در خودروسازی به جایی نمیرسد.
شاید منظورش اینه برای خودروهای غیر هیبریدی مالبات سنگین باشه؟