فروشگاهای ایرانی توی عید نوروز و اعیاد دیگه اجناس گرون تر میکنن بعد یه تعداد باور دارن که این اجناس تخفیف خورده . تا حالا نشده برم اینجا وسیله و یا کالایی که میخوام قیمتش منطقی باشه ... به طور مثلا با ارز دلار 30 هزار تومنی ps5 میشه 15 میلیون و بگیم 5 میلیونم اینا سود بگیرن میشه 20 میلیون ولی اینا میدن بین 28 تا 31 میلیون ....
اشتباهدترین کار خرید از این فروشگاه نه نظارت میکنن نه پیگیری چندماه پیش محصولی خریدم که نوشته بود با گارانتی ۶ ماهه وقتی رسید هیچ خبری از گارانتی نبود وقتی هم تماس گرفتم نه شماره فروشگاه دادن که خودم پیگیری کنم نه خودشون درست پیگیری کردن و گفتن که گارانتی نداره اشتباه ثبت شده اگه میخواین مرجوع کنین جالبه هنوز هم اون کالا به اسم گارانتی دار داره فروش میره
بعدشم که چند وقت یکبار هزینه ارسال افزایش میدن پارسال دوبار افزایش در کمتر از ۶رماه اول از ۹ تومان به ۱۵ تومان و بعد به ۲۵ تومان واقعا فروشگاه بدرد نخوریه
واجبتر از این سایت، نظارت بر سایت دیواره و البته منکر نظارت بر این هم نیستم ولی خودم تا اینجا بیشتر از 30 مرسوله کامل ازش سفارش دادم که اکثرا راضی بودم و یکی دو مورد به شدت ناراضی بودم و مرجوع کردم و از پشتیبانی تماس گرفتند و علت مرجوعی رو پرسیدند و بعد از توضیح من قانع شدند و مبلغ رو برگشت دادند و برخوردشون هم خیلی خوب بود. از اون موقع خیلی وقته که میگذره و ممکنه تغییری تو روندشون داده باشن و من از این بابت اطلاعی ندارم ولی همین الان هم یه مرسوله دستشون دارم که تحویل پست دادن.
من با این موارد موافقم که هست بالاخره هم دنبال پول هست ولی انصافاً برای خرید وسایل مختلف خیلی کارو راحت کرده برای شهرستانیها ولی موافقم که کل این قرعهکشیها، گنج و... ساختگیه.
اگر خیلی مخالف هستید، مشکلات رو با آمریکا حل کنید تا شرکت آمازون توی ایران نمایندگی باز کنه.
تا وقتی این فروشگاه یکهتاز میدون باشه هرکاری دوست داره میکنه مثل ایرانخودرو و سایپا که بیرقیب میتازند.
مشکل آمریکا نیست مشکل فروشندگان محلی هستند که اگر کمی با انصاف باشند دیگه نیازی به خرید از دیجی کالا و امثالش نیست
محمد صادق
۱۹:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این رسم به اینه که دم عید همه بتونن اجناس برای عید بخرن
اونا عقیده دارن 1سال درامد کسب کردن حالا یک روز هم برا مصرف کننده تخفیف بزارن
اسلن هم منظور مصرف گرایی نیست
مردم ایران رو تو گرانی چنان غرق کردت که این سنتها براتون شده بدعت
فکرکنم بیشتر هدفشون این بوده که مردم تمام کالاهارو با این روش ببینن و با توجه به تخفیف هایی هم که روی کالا ها هست ، همون حس خرید بهشون دست بده تا حتی نیازهم نداشته باشن به خاطر تخفیف اون کالا رو بخرن، یک نوع درآمدزایی با استفاده از روان مردم که متاسفانه نه انسانی هست و نه اخلاقی، باید نظارت درست انجام بشه و تقلید صرف بدون خلاقیت بومی از خارج هیچ وقت کار درستی نبوده.
کاری به تخفیف دروغ و مسخره اشون ندارم ولی از لحاظ اینکه هرچیزی که بخری در صورت عدم رضایت به راحتی و بدون هیچ هزینه ای میشه مرجوع کنی واقعا عالی هست،امکان مرجوعی به این راحتی حتی تو خرید حضوری هم نیست،پیک میاد دم در خونه خودش کالای مرجوعیت رو تحویل میگیره.
تنها کار و بهترین کاری که از دست ما برمیاد تحریم کردن و نخریدن از این سایت هست. .. من هم خودم خیلی سفارش ازشون دادم که جنس اشتباه یا خراب اوردن و بقول دوستان نظرات منفی رو منتشر نمیکنن
همین امروز سفارش منو که از اقساط خریده بودم حذف کرده بودن اما داخل اقساط پولش بود و گفتن باید پرداخت کنی چی بگم دیگه خدایی بهشون ؟ در پیکر نداره دیجیکالا
بعدشم که چند وقت یکبار هزینه ارسال افزایش میدن پارسال دوبار افزایش در کمتر از ۶رماه اول از ۹ تومان به ۱۵ تومان و بعد به ۲۵ تومان واقعا فروشگاه بدرد نخوریه
اگر خیلی مخالف هستید، مشکلات رو با آمریکا حل کنید تا شرکت آمازون توی ایران نمایندگی باز کنه.
تا وقتی این فروشگاه یکهتاز میدون باشه هرکاری دوست داره میکنه مثل ایرانخودرو و سایپا که بیرقیب میتازند.
اونا عقیده دارن 1سال درامد کسب کردن حالا یک روز هم برا مصرف کننده تخفیف بزارن
اسلن هم منظور مصرف گرایی نیست
مردم ایران رو تو گرانی چنان غرق کردت که این سنتها براتون شده بدعت