دلال کیه؟ مگه این گرگ ها میگذارند ۲ ریال گیر کسی بیاد.خودشون با کم فروشی بازار رو گرون میکنند بعد هم به اسم ضرر و دلال، نرخ رو بالا میبرند.لعنت به شما و حامیان شما خودرو سازهای خون آشام.
اینا فقط میخواستن گرون شدن خودرو توی گزارش صد روزه ی دولت نباشه، گزارش صد روز بعدی هم که از بعد از افزایش قیمت خودرو حساب میشه
ما هم نفههههههههم
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
این دو خودروساز پارسال ۸۳ هزار میلیارد تومن ضرر دادن.علتشم مازاد کارمند و کارگر و هیئت مدیره و گران شدن قطعات و ارزان فروشیه.این دوکارخونه باید ۲۵ هزار کارگر داشته باشن ولی الان ۴۰۰ هزار نفر دارن.اینا هم حقوق و وام و مزایا میخوان.یکم تحقیق کنید شرکت سایپا بیش از تویوتا و هیوندای کره جنوبی کارمند و کارگر و حقوق بگیر داره.چرا باید اینجور باشه؟سایپا و ایرانخودرو صادرات ندارن تولیدشونم پایینه باید تعداد کارگراش یک دهم آمار فعلی باشه
اینم توجیه جدید لابد قطعه ساز مونه که کارگر رو هم از ماه بعد اخراج کنن. دهنتو ببندی بسه. کارگر رو از سر راه نگرفتن نیاز داشتن استخدام کردن شما جلوی حقوق بگیریای میلیاردی خودتون رو بگیرید که جای 1000 تا کارگر حقوق میگیرن
ن
۱۵:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
افزایش حقوق 10درصد بیشتر از این تورم زا است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا بخیر کنه
ما هم نفههههههههم