راه حل تمامی مشکلات توکل بر خدا و ، غلبه بر جهل و تلاش شبانه روزی است .
هم میتوان مثل همیشه سر را همچون کبک در برف فرو برد و با همان فرمان سابق برانیم که نتیجه مشخص است ، . هم میتوان با درک واقعیت های دنیای کنونی از تجربیات دیگران درس گرفت و با هوش سرشار ایرانی طرحی نو برای آینده صنعت خودرو یا بهتر بگویم حمل و نقل کشور بیابیم . غفلت موجب پشیمانی است .
داداش گلم اینجا انگلستان نیست که قیمت گذاری آزاد بشه و قیمت بیاد پایین! اینجا قیمت گذاری ازاد بشه باید واسه ماشین خونت رو بفروشی! بلیط هواپیما رو آزاد کردن دیدن پایین که نیومد هیچ قیمتا 10 برابر شد! و جالب اینجاست که با همون قیمت 10 برابر بلیط هواپیما شما باید شب بری پشت در آژانس بخابی که بلیط گیرت بیاد! میدونی چرا چون هرچی گرون کنن بازم مردم می خرن و این خودش باعث گرونی بیشتر می شه. ولی تو کشورهای دیگه قیمت آزاده چون 5% گرون کنن هیچکس نمی خره و مجبورن دوباره بکشن پایین.
حسن کاشانی فرد
۱۱:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام می دانی آنجا اینجوری نیست بخاطر که دلال بازی نیست سودی برای شان ندارد حرص نیمزند اینجا تا میفهمند سود دارد و خرجیشان در می آید صف می کشند فقط همین؟ ؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
والا قیمت هاگران شد قرعه کشی هفتگی هم برگزارمیشه شورای رقابت هم دیگه کشک
نمیدونم چراهیچکی قرعه کشی برنده نمیشه بازارروهم هروزگران وگرانتر
قیمت گذاری قیمت گذاریه. حالا چه فرقی میکنه توسط شورای رقابت باشه یا ستاد تنظیم بازار یا وزارت صمت؟؟!!
قیمت خودرو ها گرونه و اصلا ارزش خرید نداره ولی کارخانه ها زیانده هستن. باید برید بررسی کنید چرا زیان ده هستن و این مافیا کیا هستن که نمیزارن سود شرکت ها به جیب سهامدار بره و خودشون بالا میکشن
شورای رقابت و صنعت و خودروسازو اینها همه الکیه با پولی که از مردم بابت یه ماشین میگیرید میشه 10 تا ماشین خارجی با کیفیت خرید. با حقوق یک ماه یک کارگر خارجی میشه کل زندگی یه کارگر ایرانی را خرید چهل و چند ساله هر بدبختی را تحمل کردیم کی قراره درست بشه
وزارت صمت در اولین نشست خود نشون داد دست کمی از شورای رقابت نداره و در اولین تصمیم یک طرفه خود به نفع خودرو سازان قیمت خودروهای وطنی را ۱۸ درصد افزایش داد. در حالی که وزیر صمت وعده داده بود که با عرضه انبوه خودرو هم جلوی افزایش قیمت را بگیرد و هم قرعه کشی ها را بردارد.
هم میتوان مثل همیشه سر را همچون کبک در برف فرو برد و با همان فرمان سابق برانیم که نتیجه مشخص است ، . هم میتوان با درک واقعیت های دنیای کنونی از تجربیات دیگران درس گرفت و با هوش سرشار ایرانی طرحی نو برای آینده صنعت خودرو یا بهتر بگویم حمل و نقل کشور بیابیم . غفلت موجب پشیمانی است .
چقدم خودرو سازها به قیمت گذاری این شورای موثر عمل میکردن
بببن فقط این وسط موش و گربه بازیه
نمیدونم چراهیچکی قرعه کشی برنده نمیشه بازارروهم هروزگران وگرانتر
قیمت خودرو ها گرونه و اصلا ارزش خرید نداره ولی کارخانه ها زیانده هستن. باید برید بررسی کنید چرا زیان ده هستن و این مافیا کیا هستن که نمیزارن سود شرکت ها به جیب سهامدار بره و خودشون بالا میکشن