من از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم در مورد خودرو چیزی ننویسن پراید 180000000میلیون شده اینا تازه دارن از خصوصی سازی مینویسن بابا ایران خود رو سایپا دست دولت نیست مگه چرا میبره بالا...
پشت پرده گرانی خودرو و کیفیت پایین خود دولت هست امیدواریم اقای ریسی تصمیم جدی بگیرند هم واردات خوردو ازاد بشند هم کیفیت خودرو بالا بره تا رقابت نباشه هیچ چیزی درس نمیشه باید رقابت باشه چرا باید قیمت تمام شده مثلا پراید که ۵۰ میلبون با نرخ دلار ۳۰ تومان هست در بازار سه برابر فروخته بشه یا ماشینهای خارجی با ده برابر قیمت به مردم فروخته بشه پس دستهای پشت پرده دارند سودهای کلانی میخورند امیوارم روزی فردم متوجه بشند چقدر اینها به مردم دروغ گفتند و حق و ناحق کردند و ارابه مرگتولید کردند
بهترین راه دزدی دولت از طریق خودرو هست خیلی قانون اگه شرکت خودرو سازی کشور خصوصی بود مثل سیب زمینی و پیاز و سنگ پا دولت همچین واردات میکرد که مثل سیب و پیازو و محصولات کشاورزی ایران خودرو و سایپا باید ماشیناشونا زیر خاک پنهان میکردن تا بوی تعفنشون را بپوشونند.
آخه آلمان دردی ونفاقودروغگوئی بلد نیستند .ولذا بعد ارجنک اول جهانی تا بیست سال کشور مخروبه روساختند وازهمه کشورها هم قویترشدن .وهمینطوربعدازجنگ دوم
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
واگذار کنین نکنین، قیمت میلیاردی کنین ، امضا طلایی بدین ، هرکاری باهم میکنین انجام بدین ، واردات با تعرفه پایین بدون محدودیت تعداد آزاد کنین ، هر روزی که میگذره مردم میفهم با این شعار حمایت تولید داخل چه رانتها پخش نشد و چه کلاهی سر مردم گذاشتن گرچه دیگه آگاهی بالا رفت و این فیلم هندیها جواب نمیده
فرض هم کنین واگذار کردن به خصولتی ها میدن که نفوذ دارن و میتونن تو تصمیمات بزرگ تاثیر بذارن مثلا واردات ، نمونه کرمان موتور ، فردا موتور ( وارد کننده قبلی کیا و هیوندای )
بیشتر سرعت این موتورسیکلت ۱۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر و قابلیت پیمایش از هشتاد تا ۲۴۰ کیلومتر را دارد. شتاب صفر تا صد زیر شش ثانیه و قدرت آن ۲۸ اسب بخار است.
موتورسیکلتهای برقی در ایران وضعیت مناسبی از نظر قیمت و قدرت ندارند و معمولا از برندهای دستچندم چینی هستند و بسیار تکنولوژی قدیمی دارند.
چرا ؟
چون با واگذای امکان استفاده حداکثر از رانت دیگه نیست .