شاید باورش سخت باشه(ولی با یک مثال کوچک میبینید که امکان پذیره)،خودروهای آینده نه چندان دور هرگز با هم تصادف،برخورد،یا...نمیکنند،
با کمترین هزینه میشه این کار رو انجام داد حتی روی همین خودروهای داخلی در حال تولید،(مثال وقتی دو قطب آهن ربا همدیگه رو دفع میکنند چطور هنوز سپرهای خودروهای نباید مانع برخورد و نزدیکی به هم بشوند،شاید بعضی ها بگن فلزات دیگر رو به خودشون جذب میکنند ولی وقتی بار دار مغناطیسی باشند هرگز فلزی رو به خودشون جذب نمیکنند و فقط دافع هم نوع خودشون میشوند).
اگر ژاپن ها بسازند ما بلاشک الگو برداری میکنیم ولی اگر قرار باشه خودمون بسازیم قبول نمی کنیم....
باورش سخته ولی در کمتر از پنجاه سال آینده دیگه نه خودرویی تصادف میکنه نه هواپیمایی سقوط میکنه و نه هیچ محرک دیگه ای با این تکنولوژی به جایی برخورد میکنه،
ای کاش هر چه سریعتر روی این موضوع یک تیم دانشجویی تحقیق کنه و ما تبدیل به اولین کشور سازنده الگوی،استفاده از رانش مغناطیسی باشیم.
کاش برای خودروهای تولیدی این لگن سازهای وطنی مثل سایر کشورها ی دیگه که میزان خشنودی مشتری براشون ارزش داره از مردم همیشه در صحنه نظر بخوان نه از دولت و مجلس و غیره....
درود، اینجا ایران است کسی به کسی پاسخ نمیدهد، مسئول نداریم، صنایع خودروسازیی که بیشتر مونتاژگر است تا سازنده، بابت این ارابه های مرگ پاسخگو نیستند، تعهدی به مشتری ندارند، خدمات درست و بر حق پس از فروش ندارند، کسی نیست که از ایشان بخواهد، نظارت دقیق و صالحه ایی وجود ندرد، فقط قیمت را با این بی کیفیتی بالا ببرند و از مشتری چول بگیرند، دیگر تعهدی در خصوص خودرو نیست، برای جلب مشتری در سایر کشورها رقابت سالم وجود دارد، خدمات درست پس از فروش وجود دارد، ایران خودروی معیوب و بی کیفیت تحویل مشتری میدهد که دارای هزار و یک مشکل است.تنها راه مبارزه با بی تعهدی این اصطلاحا خودروسازان، نخریدن این خودروهاست.
خودرو ساینا صفر خریدم رفتم برای گارانتی اولیه در ۸۰۰ کیلومتر ماشین یاتاقان زده و حالا موتور صدای تراکتور میده و در جواب میگن روغن برسه به میل سوپاپ صدا قطع میشه
دوستان پروسه تولید خودرو درایران باکل دنیا فرق داره درایران مافیا"دولت وخودرو ساز باهم میسازن وبا هم میخورن ولی درکشورهای دیگه خورو ساز میسازه دولت استاندارد میده وپلیس به نقص فنی خودرو ها گیرمیده ولی ایا پلیس درایران میتواند به خودرو ساز گیر بدهد خیر چون همه سیستم دولتیه
همه سود میبرند بجز مردم و مصرف کننده بیچاره که تاوان این بی کیفیتی رو داره با جون و مالش میده
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
حالا بیایید قضاوت کنید کار خودروسازان خارجی اسلامی است یا خودروسازان ما ؟! بانکداریشون هم که بویژه در ژاپن ربا نداره تازه هر کی پولشو بذاره تو بانک باید جریمه بده ! دروغم که اصلا نمیگن به کار و وجدان کاری و کیفیت و رعایت قوانین هم که خیلی مقیدن !.. پارتی بازی و رانت هم که ندارن و ...
خودمونیم ما مردمم کم مقصر نیستیم . داریم از ایرادات صنعت خودرو صحبت میکنیم و همزمان یه گوشه نگاهیم به سایت خودروسازا داریم که به محض باز شدن سایت ثبت نام کنیم . یه سوزن به خود و ...
چکار کنن مردم اگه این اشغالا را نخرن چیکار کنن بشینن تا معجزه بشه یا فکر کردین مسئولان ما با نخریدن مردم و سختی کشیدن آنها وجدان درد میگیرن تا ۴سال آینده آشغال فروختن به مردم مظلوم ایران.تو نماز جمعه های یمن جدیدا برای مردم مظلوم ایران کمکهای مردمی جمع میکنن....
با کمترین هزینه میشه این کار رو انجام داد حتی روی همین خودروهای داخلی در حال تولید،(مثال وقتی دو قطب آهن ربا همدیگه رو دفع میکنند چطور هنوز سپرهای خودروهای نباید مانع برخورد و نزدیکی به هم بشوند،شاید بعضی ها بگن فلزات دیگر رو به خودشون جذب میکنند ولی وقتی بار دار مغناطیسی باشند هرگز فلزی رو به خودشون جذب نمیکنند و فقط دافع هم نوع خودشون میشوند).
اگر ژاپن ها بسازند ما بلاشک الگو برداری میکنیم ولی اگر قرار باشه خودمون بسازیم قبول نمی کنیم....
باورش سخته ولی در کمتر از پنجاه سال آینده دیگه نه خودرویی تصادف میکنه نه هواپیمایی سقوط میکنه و نه هیچ محرک دیگه ای با این تکنولوژی به جایی برخورد میکنه،
ای کاش هر چه سریعتر روی این موضوع یک تیم دانشجویی تحقیق کنه و ما تبدیل به اولین کشور سازنده الگوی،استفاده از رانش مغناطیسی باشیم.