دیروز یک هیوندای سانتافه ۲۰۲۲ را در تهران دیدم پلاک موقت عربی داشت. واقعا حسرت خوردم! آخر چه چیز مردم کشور ما از آنها کمتر است که ما نمی توانیم سانتافه جدیدتر از ۲۰۱۸ سوار شویم ولی آنها به روزترین را دارند؟
واقعا وقتی مسوولان از مهار قیمت خودرو ناتوان هستن، چرا راه حل آسان واردات خودرو را در پیش نمی گیرند؟ گرهی که با دست باز می شود را با دندان باز نمی کنند. آخر خداوند به انسان ها عقل داده تا از آن استفاده کنند! تا کی می خواهند بدین شکل ادامه دهند؟
قیمت شما با سایت باما فرق داره البته قیمت شما در
بازار امروز واقعی تر از سایت با ما هستش
برای مثال خودرو رنو تالیسما 2018 از اپتیما 2017 بسیار سرتر
می باشد ولی چرا قیمت تالیسمان کمتر به دلیل دلال بازی هستش
باسلام و احترام
یک پیشنهاد در راستای گسترش عدالت در بین تاکسی داران زحمت کش:
چندین هزار تاکسی (شاید حدود شش تا هشت هزار تاکسی در تهران) از طرف تاکسیرانی معرفی شده اند تا در خدمت ارگانها و نهادها و ادارت دولتی و عمومی باشند که بسیاری از آنها سالهاست که در این مراکز مشغول کارند ولی اکثر قریب به اتفاق تاکسیداران از این موقعیت بی بهره اند، آیا بهتر نیست طوری برنامه ریزی گردد که هر یک از رانندگان محترم بتوانند در طول فعالیتشان حداقل دو تا سه سال از این موقعیت بهرمند شوند با این کار جلوی پارتی بازی، آشنا بازی گرفته می شود.
فراموش نکنیم که در دهه شصت همه تاکسیها موظف بودند طبق تقویم هر ماه یک شب را تا صبح در کلانتری ها برای خدمت رسانی حضور داشته باشند، آیا درسته که موقعیت های خوب برای یک عده افراد خاص و موقعیت های سخت به اجبار برای همه باشد؟
سلام.از مسئولین میخواهیم به گروگانگیری جان و مال مردم توسط خودروسازان حلبی داخلی پایان دهند،واردات خودروهای باکیفیت و ارزان قیمت بدون تعرفه گمرکی را باز کنید تا جان و مال مردم در امان بوده و گرانی ده برابری که خودروسازان حلبی درست کردند شکسته شود،نگران هیچی نباشید چون بازار رقابتی میشه،حدود چهار میلیون خودرو در چند ماه اینده وارد کنید همه چیز درست میشه.باتشکر
بازار امروز واقعی تر از سایت با ما هستش
برای مثال خودرو رنو تالیسما 2018 از اپتیما 2017 بسیار سرتر
می باشد ولی چرا قیمت تالیسمان کمتر به دلیل دلال بازی هستش
یک پیشنهاد در راستای گسترش عدالت در بین تاکسی داران زحمت کش:
چندین هزار تاکسی (شاید حدود شش تا هشت هزار تاکسی در تهران) از طرف تاکسیرانی معرفی شده اند تا در خدمت ارگانها و نهادها و ادارت دولتی و عمومی باشند که بسیاری از آنها سالهاست که در این مراکز مشغول کارند ولی اکثر قریب به اتفاق تاکسیداران از این موقعیت بی بهره اند، آیا بهتر نیست طوری برنامه ریزی گردد که هر یک از رانندگان محترم بتوانند در طول فعالیتشان حداقل دو تا سه سال از این موقعیت بهرمند شوند با این کار جلوی پارتی بازی، آشنا بازی گرفته می شود.
فراموش نکنیم که در دهه شصت همه تاکسیها موظف بودند طبق تقویم هر ماه یک شب را تا صبح در کلانتری ها برای خدمت رسانی حضور داشته باشند، آیا درسته که موقعیت های خوب برای یک عده افراد خاص و موقعیت های سخت به اجبار برای همه باشد؟
با این تولید کم و بااین قیمت و این کیفیت.
فقط در چند سال شک نکنید.