برای ایجاد یک تغییرات بزرگ و مثبت باید چند کار سریع و قاطع صورت گیرد...عزل و جایگزینی مدیران و افراد مشکل داری که سالهاست سکان هدایت شرکتهای خودرو سازی در دست مافیای اونهاست... خروج خودروهای دپو شده با نظارت کامل و دقیق افراد متعهد و قابل اعتماد وگرنه ظرف دو شب میشه خودروها رو تحویل دلالان مرتبط به مدیران خودروساز داد و پارکینگ رو خالی و به پارکینگ خصوصی دیگری منتقل و ازاونجا روانه بازار کرد...
خیلی سریع برنامه تبدیل وضعیت دولتی بودن این شرکتها رو به خصوصی سازی انجام داد تا دیگه انگیزه دزدی و سوء استفاده از بودجه و ساپورت مالی دولتی نباشه و باعث تحول این شرکتها از همه بابت باشبم البته به چه کسانی واگذار و با چه شرایط حساب شده و تحت کنترل وزارت صمت باشه خیلی مهمه.. واردات کسری و مورد نیاز مشتری به اندازه لازم در زمانهایی از پیش تعیین شده و کنترل بازار و از بین بردن این تفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد که مهر و لکه ننگی بر پیشانی وزارت صمت است ولی می بینیم چه با افتخار قیمتهای خودرو را در جدولی دو ستونه قیمت کارخانه و قیمت بازار آزاد منتشر هم می کنند... این تفاوت وسوسه انگیز مبلغیست که از جیب مصرف کننده میره تو جیب دلالال و رابط اونها در شرکتهای خودروساز و سفره ایی پر سود که از اون میلیاردها میلیارد میلیارد تا حالا خوردند.... این شرکتهای انحصلری دولتی هستند پس چرا دولت در کنترل و هدایت صحیح اونها اینقدر ضعیف و کم توان و بی عرضگی داشته؟
رئیس جمهور باید قاطعانه عمل کنه وقتی دستوری میده باید انجام بشه هرجا انجام نشد اول وزیر رو توبیخ کنه بعد رئیس و معاون و مسئولین رو اخراج کنه و اگه خلافی کردن
سلام.جناب رییس جمهور گرامی و مجلس شورای اسلامی،مردم ایران هم اکنون حدود چهارمیلیون خودروی سواری نیاز دارند،خودروسازان حلبی داخلی در حال احتکار،گرانفروشی ده برابری هستند و توان پاسخگویی ندارند،به این خواست عمومی مردم در جهت واردات خودرو احترام و ارزش قایل بشید و دستور و اجازه واردات خودروهای ارزان باکیفیت و باتعرفه گمرکی فقط دو درصد برای عموم مردم را ازاد کنید تا به انحصار،احتکار و گرانفروشی داخلی پایان داده شود و جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
تمام رییس جمهور های دنیا دنبال جنگ روسیه هستن رییس جمهور ایران دنبال التماس به پیاز فروش و خودرو ساز ها و تولید کنندگان لوازم خانگی که تو رو خدا کالا بدید دست مردم.
جنس بذار ولی آشغال چه فایده ای داره
خیلی سریع برنامه تبدیل وضعیت دولتی بودن این شرکتها رو به خصوصی سازی انجام داد تا دیگه انگیزه دزدی و سوء استفاده از بودجه و ساپورت مالی دولتی نباشه و باعث تحول این شرکتها از همه بابت باشبم البته به چه کسانی واگذار و با چه شرایط حساب شده و تحت کنترل وزارت صمت باشه خیلی مهمه.. واردات کسری و مورد نیاز مشتری به اندازه لازم در زمانهایی از پیش تعیین شده و کنترل بازار و از بین بردن این تفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد که مهر و لکه ننگی بر پیشانی وزارت صمت است ولی می بینیم چه با افتخار قیمتهای خودرو را در جدولی دو ستونه قیمت کارخانه و قیمت بازار آزاد منتشر هم می کنند... این تفاوت وسوسه انگیز مبلغیست که از جیب مصرف کننده میره تو جیب دلالال و رابط اونها در شرکتهای خودروساز و سفره ایی پر سود که از اون میلیاردها میلیارد میلیارد تا حالا خوردند.... این شرکتهای انحصلری دولتی هستند پس چرا دولت در کنترل و هدایت صحیح اونها اینقدر ضعیف و کم توان و بی عرضگی داشته؟
این مافیا همان مافیا است که وزیر تو دوره قبل پایین کشیدن