این همون رانت وارداته
با این شرایط فقط خودرو سازها میتونن خودرو وارد کنن
و عامه مردم قادر به واردات خودرو نیستن
نتیجه اش میشه ماشین 500 میلیونی رو به قیمت 3 میلیارد به مردم میفروشن
این ماشینها رو بدید به ایرانخودر وسایپا ویارانشان (فاطمی وشورای نگهبان و) وارد کنن تا از اینجا هم بتونن پول مردم بیچاره مردم رو بزنن واقعا شما مسلمانیت
تو مملکتی که ساالانه2 میلیون خودرو نیاز داره 50 هزار خودرو چه دردی رو دوا میکنه.
واردات انحصاریه با تعرفه نجومی که یک خودرو30 هزاردلاری به دست مشتری دو میلیارد میرسه باز قشر متوسطه از خودرو خارجی محروم میشوند فقط اقازاده ها ماشین های جدید سوار میشن
اونایی کی میگویند واردات خودرو آزاد بشه میتوانند لندکروز ، پورشه ، برلیانس و شاسی بلند چند میلیاردی بخرند ؟؟؟
یا فکر می کنند قراره پراید 5 میلیونی وارد کنند و سوار شوند!!!!!!!!
تنها نسخه ی درمان این بیماری مزمن و فراگیر ، واردات بدون قید و شرط و بدون محدودیت مدل خودروست.
اصلا چرا دولت در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان و نحوه ی تدوین راهبرد تامین خودروی مردم از خود مردم نظرسنجی نمیکنه!
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
در واگن سازی ما حرف اول منطقه را می زنیم توانایی صادرات هم داریم این کار اشتباه محض است
ایران خودروی که مال سران کشور هست مگه میزاره خودرو وارد بشه این 50 هزار دستگاه برای شیره مالی سر مردم اعلام شده تا پوزی بدن که ما واردات خودرو ازاد کردیم همین و بس.
با این شرایط فقط خودرو سازها میتونن خودرو وارد کنن
و عامه مردم قادر به واردات خودرو نیستن
نتیجه اش میشه ماشین 500 میلیونی رو به قیمت 3 میلیارد به مردم میفروشن
واردات انحصاریه با تعرفه نجومی که یک خودرو30 هزاردلاری به دست مشتری دو میلیارد میرسه باز قشر متوسطه از خودرو خارجی محروم میشوند فقط اقازاده ها ماشین های جدید سوار میشن
یا فکر می کنند قراره پراید 5 میلیونی وارد کنند و سوار شوند!!!!!!!!
اصلا چرا دولت در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان و نحوه ی تدوین راهبرد تامین خودروی مردم از خود مردم نظرسنجی نمیکنه!