در ایران باید صد ملیون خودرو باشد هفتاد ملیون برای مردم و سی ملیون برای دولت و اگر خیابانها ظرفیت ندارند از بدی ساخت و ساز و شلوغی شهرها و نداشتن حمل و نقل عمومی خوب و راحت همچون مترو و قطار و هواپیما و ناوگان ریلی و پروازی و اتوبوسی خوب است. آقای میرسلیم با اینهمه کمبود در ساخت آیا واردات میخواهیم یا نه؟؟!!
این قرن دیگری است و هر آنچه در قرن گذشته اشتباه شده و فراموش شده را جبران کنید بعلاوه در اطراف ما و در همسایگی ما بازار نیم میلیارد نفری و صدها ملیاردی نیاز قطعه است!!!!
اگر به خوش و هوشیار و زیرک و باهوش باشیم این بازار در دست ایران و ایرانی خواهد بود.
اصلا وظیفه دولت زمینه سازی برای تولید درست و رقابت است
و تا واردات نباشد این رقابت گیفی بوجود خواهد امد.
و چرا باید واردات ازاد شود البته با تعرفه های مالیاتی ولی
ان مالیات ها بایستی در جهت کیفیت کالا ها مصرف شود و نه برای حقوق های نجومی
آقا ما نخوایم لَگن های ایران خودرو و سایپا رو سوارشیم باید کی رو ببینیم ، شماها واقعا تشخیص مصلحت هستین !چه طور روتون میشه این حرفهارو بزنین ، مصلحت بالاتر از جون انسان ، شماها برای اینکه ارز از بین نره حاضرید با جون ما بازی کنین واقعا متاسفم که کسانی جزء تشخیص مصلحت هستن که اکثرا صلاحیت ندارن
خودروسازی انحصاری است و خودت نیز همانند دیکتاتور و مافیایی در خودروسازی به این انحصاری بودن به مدت بیش از نیم قرن ادامه دادید.
قبول کنید دیگر بدنه سازی حتی در کشورهای عقب مانده نیز چندان هنر نیست پس به جای اینقدر جوش زدن و تکلیف مشخص کردن برای دولت انقلابی بهتر است به فکر واردات خودرو و تولیدیها و کارخانجات فراوان قطعه سازی آنهم به صورت گسترده و انبوه در سراسر این کشور و در گستره ایی وسیع و پهناور بود.
خودروسازی را هم به دهها قطب خصوصی و دولتی واگذار کنید ،در این عصر سر هم بندی چندان هنر نیست قبول کنید.
درود.آقای میرسلیم چه شما و چه سران مجمع مصلحت نظام در جایگاهی نیستند که برای ۸۰ میلیون جمعیت ایران تصمیم بگیرد و در سرنوشت آنها نظام و سران نظام به خاطر برخی منافع خود با کل دنیا قطع رابطه کنند وچوبش را ملت ایران بخورد بحث خودرو در ایران در جایگاه اول است نه سوم به دلیل اینکه اولا جان مردم از شکم مردم ارزشمند تر است با خودروهای بی کفیت و گران قیمت ایرانخودرو و سایپا هم جان مردم را مگیرید هم مال مردم را در ایران شغلی وجود ندارد ملت بیچاره چندین میلیون نفر نان خانواده خود را بامسافرکشی در میاورند افزایش قیمت خودور و قطعات خودرو این شغل را هم در سایه تفکرات مردم ستیز اشخاصی مثل شما نان مردم را آجر کردندمصلحت نظام محل باند و جناه بازی شده چه معنایی دارد زمانی که وکیل ملت و نماینده ملت در دولت و مجلس تصمیمی برای ملت بگیرند ومصلحت نظام بان آن مخالفت کنند به خاطر منافع شخصی و گروهی مردم ایران چه گناهی کردند که چوب بی لیاقتی مسئولان بی مسئولیت را بخورنند ۸۰ میلیون ایرانی به خاطر ۵۰۰ هزار کارگر بایستی هم جانشان وهم مالشان رای فدای این مسئول کارمند وکارگر کنند واردت خودرو بایستی آزاد شود و کمبود خودرو که بهانه افزایش قیمت خودور هست از میان برداشته شودوکیفیت خودرو با توجه به قیمت خودرو در نظر گرفته شود وفضای رقابت در صنعت خودرو ایجاد شود تا مشتری با توجه به قیمت کیفیت وامنیت خودرو خودرو خود را انتخاب کند نه این که در فضای بسته چند خودرو به فروش بگذارید و به مشتری بگوئید بخوای اینه نخوای که هیچ که متاسفانه عرضه تامین خودرو ساخت داخل به میزان تقاضای بازار را هم ندارید با این همه باز هم اشخاصی مثل شما مخالف آزادی واردات خودرو هستید
وای بر ما که امثال آقای میرسلیم نماینده شهرمون هستن،از اون بدتر در تشخیص مصلحت نظام!!!!وای بر ما
خداوکیلی نگاه کنید چه دفاع جانانه از ایرانخودرو و سایپا میکنن!!!واقعا کمترین منطق رو متاسفانه ندارن!!!
عزیز برادر ایرانخودرو داره قطره چکانی خودرو رو بین مردم فلک زده با قیمت سرسام آور مثله لاتاری قرعه کشی میکنه(بازم لاتاری)! خودرو ۲۰ میلیونی رو داره ۱۷۰ میلیون دم کارخونه با منت قرعه کشی و بیرون از کارخونه با دلال هاش بالای ۳۰۰ میلیون میفروشه! چه سودی از این بهتر؟؟پول یامفت.
شما اگه راست میگی به این دوشرکت سر میزدی ببینی کدوم مسئولش ماشین ایرانی سواره؟؟همشون بنز و کیا و ....
مگه مردم بدبخت موش آزمایشگاهی حضرت عالی هستن که بشینن تو پراید و پژو ،، خودشون به کشتن بدن؟؟بعد شما بگین این اتفاقها همه جای دنیا می افته؟؟بنده خدا تو شهرستان با پیکان ۸۰ داره مسافر کشی میکنه ،بهش میگی چرا بااین؟؟میگه به پیغمبر کل زندگیم بفروشم پول رهن خونه نمبشه! چه رسد به خرید یه پراید فکسنی!!!!
این قرن دیگری است و هر آنچه در قرن گذشته اشتباه شده و فراموش شده را جبران کنید بعلاوه در اطراف ما و در همسایگی ما بازار نیم میلیارد نفری و صدها ملیاردی نیاز قطعه است!!!!
اگر به خوش و هوشیار و زیرک و باهوش باشیم این بازار در دست ایران و ایرانی خواهد بود.
و تا واردات نباشد این رقابت گیفی بوجود خواهد امد.
و چرا باید واردات ازاد شود البته با تعرفه های مالیاتی ولی
ان مالیات ها بایستی در جهت کیفیت کالا ها مصرف شود و نه برای حقوق های نجومی
قبول کنید دیگر بدنه سازی حتی در کشورهای عقب مانده نیز چندان هنر نیست پس به جای اینقدر جوش زدن و تکلیف مشخص کردن برای دولت انقلابی بهتر است به فکر واردات خودرو و تولیدیها و کارخانجات فراوان قطعه سازی آنهم به صورت گسترده و انبوه در سراسر این کشور و در گستره ایی وسیع و پهناور بود.
خودروسازی را هم به دهها قطب خصوصی و دولتی واگذار کنید ،در این عصر سر هم بندی چندان هنر نیست قبول کنید.
خداوکیلی نگاه کنید چه دفاع جانانه از ایرانخودرو و سایپا میکنن!!!واقعا کمترین منطق رو متاسفانه ندارن!!!
عزیز برادر ایرانخودرو داره قطره چکانی خودرو رو بین مردم فلک زده با قیمت سرسام آور مثله لاتاری قرعه کشی میکنه(بازم لاتاری)! خودرو ۲۰ میلیونی رو داره ۱۷۰ میلیون دم کارخونه با منت قرعه کشی و بیرون از کارخونه با دلال هاش بالای ۳۰۰ میلیون میفروشه! چه سودی از این بهتر؟؟پول یامفت.
شما اگه راست میگی به این دوشرکت سر میزدی ببینی کدوم مسئولش ماشین ایرانی سواره؟؟همشون بنز و کیا و ....
مگه مردم بدبخت موش آزمایشگاهی حضرت عالی هستن که بشینن تو پراید و پژو ،، خودشون به کشتن بدن؟؟بعد شما بگین این اتفاقها همه جای دنیا می افته؟؟بنده خدا تو شهرستان با پیکان ۸۰ داره مسافر کشی میکنه ،بهش میگی چرا بااین؟؟میگه به پیغمبر کل زندگیم بفروشم پول رهن خونه نمبشه! چه رسد به خرید یه پراید فکسنی!!!!
امثال شما باید بازنشست شن