سلام
خارج کردن این دو سمند وپژو 405 از خط تولیدخوبه ولی بشرطی که بفکر اقشار کم در آمد که قدرت خرید پایینی دارند باشید هر خودرو جدیدی تولید میشه قیمتش بالای 300 میلیونه واز طرفی جدیدا مد شده خودروسازان با اضافه کردن یکی دوتا آبشن به خودرو یه پلاس بخودرو اضافه و 100 ملیون به قیمت اضافه میکنن القصه با توجه به انحصاری بودن صنعت خودرو در ایران و جلوگیری از ورود خودرو های ارزان قیمت به کشور امکان سر و سامان دادن به این صنعت غیر ممکن به نظر میرسد .
در حرف و شعار خیلی کارها انجام شده و میشود ولی مهم نتیجه مثبت است که هیچی مشاهده نمیشه . چیزی که الان در این صنعت هست رانت است و خندیدن به ریش یک ملت .
چرا 405 جمع بشه قیمت قطعات یدکیش پایینه قیمت آینه بغب 405 تقرببا 420 الی 450 هزلر تومنه ولی قیمت آیینه خودرو ایرانی تارا 3 میلیون تومان و جک چینی 4 میلیون تومان حالا آقای وزیر میگن باید جمع بشه اکثر مردم ایران خودرو اقتصادی میخرن برارد
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام.خواست همه مردم ایران ازاد کردن واردات خودرو با تعرفه گمرکی دو درصد برای عموم مردم هست تا انحصار و گرانی چندبرابری شکسته شود.باتشکر
به عقل خودشون نمیرسید منتظر بودند شما دستور بفرمایید. شما ارز واردات خودرو رو فراهم کن کم کردن تعرفه با دولت
دوست
۱۰:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
یه خودرو پراید قشر متوسط می توانست با وام و قرض تهیه کند که آن را هم از مردم گرفتید و خودرو های بی کیفیت مثل ساینا و تیبا با چندین برایر قیمت تحویل مردم بیچاره دادید . حالا نوبت رسیده پژو و سمند را خارج کنید . خداوند عاملین نابسامانی خودرو را در این دنیا روسیاه و آخرتشان را با یزیدیان محشور گرداند .
جناب وزیر خیلی هم حرفتون معقول و متین هست اما یه سوال دارم به جاشون با همین قیمت چه خودرویی جایگزین میکنید؟لابد یه اشغال مونتاژی چینی با قیمت فضایی همونطور که تیبا نتونست جای پراید رو بگیره عیب نداره دیگه برای من کارمند با حقوق 5 تومن خریدن یه ماشین پایین رده 5 سال کارکرد شده ارزو بماند صفر کیلومتر.
قصد بالا بردن قیمت خودرو را دارند پژو و سمند را حذف می کنند به جاش دو تا ماشین عین همون با همون کیفیت فقط با جلو پنجره جدید و طرح چراغعقب جدید وارد بازار میکنند بعدش حداقل یکصد میلیون روی قیمت میگذارند تاریخ بارها ثابت کرده وقتی خودروسازها و دولت که صاحب اصلی صنعت خودروسازی است وقتی میخوان خودودرو را راگران بکنند سناریو همیشگی و تاریخی که بارها رخ داده اینه : اول رئیس پلیسراه وقت میاد از کیفیت و خطرناک بودن بدنه ماشین ها حرف میزنه بعدش وزیر صنعت میاد میگه خودرو را به خاطر بی کیفیتی حذفش می کنیم ولی نتیجه نهایی جز افزایش چند میلیونی نیست . ملت ساده دل
خارج کردن این دو سمند وپژو 405 از خط تولیدخوبه ولی بشرطی که بفکر اقشار کم در آمد که قدرت خرید پایینی دارند باشید هر خودرو جدیدی تولید میشه قیمتش بالای 300 میلیونه واز طرفی جدیدا مد شده خودروسازان با اضافه کردن یکی دوتا آبشن به خودرو یه پلاس بخودرو اضافه و 100 ملیون به قیمت اضافه میکنن القصه با توجه به انحصاری بودن صنعت خودرو در ایران و جلوگیری از ورود خودرو های ارزان قیمت به کشور امکان سر و سامان دادن به این صنعت غیر ممکن به نظر میرسد .
در حرف و شعار خیلی کارها انجام شده و میشود ولی مهم نتیجه مثبت است که هیچی مشاهده نمیشه . چیزی که الان در این صنعت هست رانت است و خندیدن به ریش یک ملت .