نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
کامیونداران متاسفانه فهمیدند که شریان های کشور هستند و وقتی خسته میشند به ی بهانه اعتصاب میکنند الان کرایه هاشون خیلی عالیه و درامد خوبی دارند با اعتصابات قبلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی هراتی زاده
۱۵:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام خدمت همه هموطنان گرامی ، وقتی صورت مسله صحیح نباشد طبیعی است پاسخ هم اشتباه است. اولا بین جایگاه‌ها در میزان سهمیه تبعیض وجود دارد یعنی می خواهند سرمایه برخی با فروش بیشتر زودتربرگردد. دوم وقتی در مواقعی تردد جاده ای کامیونها در مسیری به دلیل تقاضای خدمات توسط صاحبان کالا مثل برداشت محصولات کشاورزی، صادرات یا واردات مقطعی و... افزایش می‌یابد شرکت پخش باید متناسب با این روند توزیع سوخت داشته باشد البته اگر محدودیت سوختگیری در هر مرحله کمتر شود تعداد دفعات مراجعه کمتر خواهد شد. سوم بحث خرید و فروش سوخت است، وقتی یک کامیون برند روز با ده برابر قیمت وارد حمل و نقل می شود چه مزیتی بجز مصرف سوخت کمتر و بهره وری بیشتر دارد؟ آیا چیزی از این صرفه جویی عاید کامیوندار می گردد؟ سوخت ۳۰۰۰ ریالی توجیه این سرمایه گذاری سنگین نیست، نتیجه فقط دولت پر مصرف کمتر و صاحب کالا در ظرفیت بیشتر منتفع می گردند. رانندگان راهی جز فروش سوخت صرفه جویی نموده به شبکه قاچاق یا حمل بار بدون بارنامه ندارند ولی کسانیکه این مقادیر صرفه جویی نموده را پر کارت به میزان چند ده هزار لیتر حفظ نموده اند الان در اختیار کیست و چرا سهمیه‌بندی بعد از این مرحله درست شارژ نمی گردد یعنی از میزانی فرانر نمی رود؟! تکلیف پیمایشهای بعدی و سهمیه سوخت تخصیص یافته چه می شود؟! دقیقا اینجاست که دولت سعی دارد موانع ایجاد کند و مردم هم بدنبال راهکارهای جبرانی هستند.حقیقتا ناوگان فرسوده کم می آورند و ناوگان جدید نمی دانند با مازاد چه کنند. باید سهمیه صرفه جویی شده را خرید و در حساب کاربری ناوگان مربوطه سرمایه گذاری نمود تا وارد شبکه قاچاق با قیمت نازل نگردد. مشکل از اطلاعات ناقص و عدم درک صحیح از مشکلات حمل و نقل است که با یک بارنامه صوری در مسافت دور رفت و برگشت سهمیه زیادی تخصیص می یابد و البته در مناطق مرزی خریدار دارد شروع می گردد. ممکن است شخصی نیاز به سوخت هم نداشته باشد ولی باید حتما هر روز سوختگیری کند. آیا بهتر نیست سقف پیکایش ماهیانه و مصرف سوخت برابر اطلاعات فنی کد پمپهای انژکتور لحاظ گردد و سهمیه هر دو یا سه روز یکبار بدون محدودیت و حداکثر باک کامیونها تخصیص یابد . بهتر نیست سامانه سوخت با ارسال کد کاربری هر کامیون از خط تلفن مالک در موقعیت مکانی آن پمپ رمز یکبار مصرف ارسال گردد تا اجاره کارت محدود گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
دریکی ازجایگاه های سوخت من خودم دیدم ساعت یازده شب یکی ازکارگران جایگاه به اون یکی می گفت برو شالت رو روی دوربین مداربسته بپیچ برای این که نیسانی که پشتتش تانکر سوخت قاچاق بود پرکنه واین نیسانها هم گازوئیل رو داخل تانگر سی هزارلیتری در زمین کشاورزی یک نفر که زیرزمین جاداده می ریزند وبعدیک تانکرحمل سوخت میاد وگازوئیل رو می بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
دیگه خسته شدیم از بس که باید برم جایگاه و نتوانم سوخت برنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
داخل جایگاه های سوخت جنوب ماشین آلات سنگین که انعام خوب بدهند و یا از خود جایگاه دار هستن میان به راحتی گازوییل می زنم اما من می رم میگن نداریم اگه نداری چرا ماشین آلات خودتان روزی چند بار با کارت های اجاره ای میان سوخت میزنم اما برای من نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
رانندگان اعتصاب کردند چرا راننده ای که ۶میلیون حقوق میگیره باید یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت کنه چرا تامین اجتماعی داره رانندگان را مثل راهزن غارت میکنند بابت کدوم خدمت این همه دارند رانندگان را چپاول میکنند راننده ای که سالی یکبار هم جهت دریافت داروی همیشگی تامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
خوب تریلری که انجا گازوئیل می زند و ده قدم اورتر گازوئیل خودش را خالی میکند و به قاچاقچیان سوخت میفروشد و دوباره اماده میشود تا در صف سوخت گیری برود باید هم در سوختگیری مشکل داشته باشد من تعجب میکنم این طرف شعار قاچاق سوخت را میدهند ولی در اصل ماجرا مبارزهای برای سوخت قاچاق نیست در اصل قاچاق سوخت از طرف دولت و نیروهای انتظامی ازاد است هر که دلش بخواهد میتواند گازوئیل راحت ببرد گازوئیل از شهرستانهای بزرگ به دست قاچاقچیان سوخت میرسد که خیلی از سران میگویند ما شغل ایجاد کرده ایم اگر شغل ایجاد کرده اید پس این همه شعار قاچاق سوخت، قاچاق سوخت ،ندهید والسلام
-
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
دولت محترم آقای رئیسی : تا دیر نشده برای مسئولین کارشکن فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
بدانید و آگاه باشید هر جا خبر داخلی تکذیب میکنه ، پس احتمال درست بودن خبر تا 90 درصد بالا میره، پس میشه گفت اعتصاب وجود داره.
دلیل ساده ای هم داره ، اونم اینه که اگه گازوئیل نبود اتوبوسها و سایر ادواتی که با گازوئیل کار میکردن هم باید دچار مشکل میشدن ولی فقط کامیون ها دچار مشکل شدن!
مطمئنا مشکل سوخت هست ولی نه این که شما میگید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
نمیتوانید کشور را اداره کنید برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
حقوق جهانی قیمت ها هم جهانی شودخلاص
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
به هیچ وجه کمبود کازوییل نیست بلکه بخاطر اینکه کامیونداران اعتصاب کرده بودن یک هفته بخاطر کرانی قطعات و لاستیک و روغن و بیمه تامین اجتماعی رانندگان و بار از جنوب کشور به نقاط دیگه ارسال نمیشد.دولت محترم اومد فکر کرد و به این نتیجه رسیدن که کامیوندارانی که اعتصاب کردن رو از سهمیه سوختشون رو قطع کنن تا اعتراضات بخوابه و خیلی منطقی و شیک اعتراضات رو حمع کردن و الان هم اون بدبختا بدون کازوییل هیچ جا هم نمیتونن برن و به تته پته افتادن
انگلیس با اون مکر و حیله لنگ میندازه جلوی شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
نتیجه سهمیه کامیونها را به بهانه قاچاق سوخت کم کردند که صادرات بیشتر داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
اداره کشور در دستهای توانمند و پرنفوذ مافیا و دلالان میباشد . که همگی از نور چشمان و وابستگان مقامات هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
دروغ می گویند من بار برای بندر عباس تره‌بار داشتم وقتی که از جاده دارب رفتم جایگاه جنت شهر گازوئیل نداشت بعدازروستای رستاق نداشت فورگ نداشت ۳۰ کیلومتر ی بندر نداشت به نا چار کنار جاده ۱۵ لیتر از یک ماشین بعد ۲ ساعت گازوئیل گرفتم لعنت بر شما که به مردم هم در می گوید
۱۲۳