خودتون می دونید واردات سالی ۷۰ هزار خودرو باعث رقابتی شدن بازار خودرو نمیشه. فقط باعث رانت میشه. یک میلیون متقاضی و ۷۰ هزار خودرو. این عدم تعادل فساد زا است. چون هیچ مکانیسمی برای توزیع آن وجود ندارد. به همون دلیل که راهکاری برای عرضه محصولات داخلی وجود ندارد. برای این تعداد کم هم هیچ راهکاری وجود ندارد. نفع آن فقط برای دلالان است و نه برای مردم.
آزاد نشد ممنوعیت رفع شد آزاد بود ، باید دید جزئیات چطوره واردات دست کیه تعرفه چقدره تعریف از خودرو اقتصادی چیه کیا و سوزوکی و میتوسوبیشی و هیوندای... که همه جا خودرو اکثر مدلاش اقتصادی است لوکس تعریف نکن و چندتا خودرو چینی رو بگن اقتصادی و مردم دور بزنن
صد برابر این میزان خودرو باید وارد شود اگر خواهان تغییر و تحول در این کشوریم بیشتر خریدهای هم میباید خودروهای برقی و گازی و پایه گاز سوز و یا هیبریدی باشند.
به امید خدا ای یارانه ها که امشب ریختن فردا دلار میشه شصت هزار تومان دیگه قدرت خرید دوچرخه هم ندارن که بخوان با دلار خدا تومنی ماشین وارد کنی.ایم الان آزاد میکنید که فرا فکنی کنید برای قیمتها که رفته و میره بالا.
ما خریدیم ضرر کردیم ، بقیه دیگه نخرن
حداقل سالی یک ملیون خودرو واردات خودرو که تاثیری در بهبود حمل و نقل این کشور داشته باشد
باز همون آش و همون کاسه
باید ۳۰۰ هزارتا وارد بشه