سالی چند هزار نفر به خاطر ایمنی پایین خودروهای داخلی فوت میشن یا نقص عضو پیدا میکنن.به عبارت دیگه سالی چند هزار خانواده عزادار میشن یا مجبورن زندگیشونو برای هزینه های درمان تصادف حراج کنن.چرا؟چون خودرو ساز داخلی اشتغالزایی بالایی داره و هیچکس نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو.مسئولین محترم همینجور که اشتغالزایی این دو کارخانه براتون مهمه میزان ضرر و زیانهای مادی و روحی و روانی هم که مرتب دارن به جامعه وارد میکنن براتون مهم باشه.
با سلام
به باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات مردم گواه در دل تمام جامعه ایران است حال چرا دولتمردان و عدهای در مجلس و غیره خود را به ناآگاهی و ناشنوایی میزنند معلوم نیست . در ضمن اگر صنعت خودرو درست شدنی بود طی این چهل سال برنامهریزی میکرد و درست میشد و این حربهها و دزدوکلک بازیها دیگر قدیمی شده و برای سرگرم کردن و سرکار گذاشتن مردم است .
به ضرس قاطع میگم که اینا توان و دانش تولید خودرو بهتر از این آشغالهای فعلی رو ندارن.سایپا بخاطر موتور ضعیفی که روی محصولاتش استفاده میکنه مجبوره تا میتونه از وزن خودرو کم کنه تا خودرو جون داشته باشه راه بره.راحت ترین کار هم کم کردن ضخامت آلیاژ فولاد بدنه خودرو.فاجعه از این بزرگتر که یه به اصطلاح غول خودرو سازی ایران با چند دهه قدمت فقط یه موتور ضعیف و از رده خارج داره که روی همه محصولاتش قرار میده.پس این ۵۰-۶۰ سال چه غلطی میکرده.اینا پول داشتن گاوداری بخرن ولی پول نداشتن رو توسعه موتور جدید و به روز سرمایه گذاری کنن.
سلام.از مجلس،دولت،تشخیص مصلحت،شورای نگهبان،بیت رهبری میخواهیم واردات میلیونی خودروهای اقتصادی1600cc بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران ازاد کنند تا انحصار،احتکار،دلالی و گرانفروشی دهها برابری خودروسازان حلبی داخلی شکسته شود.باتشکر
با سفارش هیچی درست نمیشه، بازار و اقتصاد تخصص خودشو میخواد
ایرانخودرو بهترین متخصصان دانشگاههای دولتی را جذب کرد و مرکز تحقیق خودرو راه انداخت که بزرگترین تو قاره آسیا بود، حالا اون بچه های نوابغ ما با شرکت های بزرگ آلمانی کار میکنند، بعد از مهاجرتشون.
این کارخانجات را دولت برای نیاز خودش نگه دارد و بگذارد مردمش برای خرید و انتخاب راحت باشند مخصوصا خودروهای خوب اقتصادی و یا کمکیار و همراه و یاور مردم در واردات خودروهای خوب و اقتصادی باشد.
بعنوا ن یک شهروند حضور رئیس محترم یک سوال مطرح می شود،
راهکار خلاصی از کالای داخلی که هم از لحاظ اقتصادی هم از لحاظ جانی امنیت معیشتی و زندگی مردم را شدیدآ بخطر انداخته چیست؟
عموم مردم محترم فریاد هل من ناصرآ سر می دهند!
فریاد رس کیست؟
پناهگاه مردم کجاست؟
مجلس محترم شورای اسلامی،ریاست محترم جمهور،قوه قضائیه؟
ملجاء کجاست؟
ارکان اصلی اداره کشور این سه قوه محترم هستند!
مطمئنآ فریاد و زجره مردم را از اجحاف این خودروسازان هم در کیفیت هم در قیمت شنیده اید،اگر بگوییم نشنیده اید کم انصافی ماست!
حکم حاکمیتی در دست و اختیار شماست!
چرا این غده سرطانی را سریعآ علاج نمی کنید؟
بالاترین مقام محترم نظام حضرت آقا هم اعلام نارضایتی کردن!
سردار شهید عزیز حاج قاسم و همرزمانش بخاطر دور کردن خطر از جان و مال مردم ایران اسلامی و ملت مسلمان سایر کشورها ،پا را بیرون از مرزهای جغرافیای و در میان میدان نبرد رو در رو با خصم زبون گذاشتند و در این راه جان عزیزشان را نثار کردند.
واقعآ شما بزرگواران در داخل کشور عاجز از رفع ظلم بین، از مردم هستید؟
ادعا داریم پیرو خط و مکتب آن بزرگواران هستیم!
قدر این مردم را بدانید!
هدف مجلس از این طرح بستن دهان مردم هست چرا که بسته تحولی خودروسازان به عمر این مجلس قد نمیده که بگن بالاخره خودروسازها به قول خودشان که در بسته دادن عمل کردن یا نه همان آش و همان کاسه قبل باقی مانده! فقط برای زمان خریدن برای خودروسازهاست این حرفا! مافیا قدرت خودش را داره اینجاها نشان میده که مجلس هم می خواهد به نوعی از مافیا و خودروسازها دفاع بکنه
مجلس داره میگه ببینید اینا دارن تحول میدن پس بزارید هر قیمتی می خواهند بفروشند بعد که دوره مجلس تموم شد خودروساز هم کاری نکرد مجلس بعدی دوباره همین داستان ها فقط با شکل متفاوتی اجرا خواهد شد!
تا خودروسازی در ایران آزاد نشه اتفاقی نمی افته ژاپن ۷۵تا شرکت خودروسازی داره چرا ایران خودرو ش در انحصار دو شرکت هست باید اجازه بدن نزدیک به ۱۰شرکت خصوصی دیگر خودرو در ایران تاسیس شود
ما نخوایم این دوتا گاری بسازن کیو باید بریم ببینیم شما اگه واقعا تو این ۳..۴سال برای تولید هر خودرو ۷۰میلیون ضرر میدین پس چرا تولید میکنین و تا الان ورشکست نشدین ...ی دروغی بگین ک ادم شاخ در نیاره...شرکت دوو عرض ۹ماه بخاطر مسائل مالی ورشکست شد و شرکتشو فروخت ..شما چرا ورشکست نمیشین...تو هر خودرو شیرین ی ۸۰تومن سود واسه شماها..
تحول نخوایم کی رو باید ببینیم! اگه اهل تحول بودید 44 سال زمان داشتید لااقل یه غلطی تو این مدت می کردید همش حرف حرف حرف همش کلاه سر مردم گذاشتن بس کنید دیگه مردمو خسته کردید من که اهل حمایت از تولید داخلیم به خاطر خیانت این دو خودروساز دیگه نمیخام از این ظالما خودرو بخرم لعنت بر قوم ظالمین
به باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات مردم گواه در دل تمام جامعه ایران است حال چرا دولتمردان و عدهای در مجلس و غیره خود را به ناآگاهی و ناشنوایی میزنند معلوم نیست . در ضمن اگر صنعت خودرو درست شدنی بود طی این چهل سال برنامهریزی میکرد و درست میشد و این حربهها و دزدوکلک بازیها دیگر قدیمی شده و برای سرگرم کردن و سرکار گذاشتن مردم است .
ایرانخودرو بهترین متخصصان دانشگاههای دولتی را جذب کرد و مرکز تحقیق خودرو راه انداخت که بزرگترین تو قاره آسیا بود، حالا اون بچه های نوابغ ما با شرکت های بزرگ آلمانی کار میکنند، بعد از مهاجرتشون.
راهکار خلاصی از کالای داخلی که هم از لحاظ اقتصادی هم از لحاظ جانی امنیت معیشتی و زندگی مردم را شدیدآ بخطر انداخته چیست؟
عموم مردم محترم فریاد هل من ناصرآ سر می دهند!
فریاد رس کیست؟
پناهگاه مردم کجاست؟
مجلس محترم شورای اسلامی،ریاست محترم جمهور،قوه قضائیه؟
ملجاء کجاست؟
ارکان اصلی اداره کشور این سه قوه محترم هستند!
مطمئنآ فریاد و زجره مردم را از اجحاف این خودروسازان هم در کیفیت هم در قیمت شنیده اید،اگر بگوییم نشنیده اید کم انصافی ماست!
حکم حاکمیتی در دست و اختیار شماست!
چرا این غده سرطانی را سریعآ علاج نمی کنید؟
بالاترین مقام محترم نظام حضرت آقا هم اعلام نارضایتی کردن!
سردار شهید عزیز حاج قاسم و همرزمانش بخاطر دور کردن خطر از جان و مال مردم ایران اسلامی و ملت مسلمان سایر کشورها ،پا را بیرون از مرزهای جغرافیای و در میان میدان نبرد رو در رو با خصم زبون گذاشتند و در این راه جان عزیزشان را نثار کردند.
واقعآ شما بزرگواران در داخل کشور عاجز از رفع ظلم بین، از مردم هستید؟
ادعا داریم پیرو خط و مکتب آن بزرگواران هستیم!
قدر این مردم را بدانید!
مجلس داره میگه ببینید اینا دارن تحول میدن پس بزارید هر قیمتی می خواهند بفروشند بعد که دوره مجلس تموم شد خودروساز هم کاری نکرد مجلس بعدی دوباره همین داستان ها فقط با شکل متفاوتی اجرا خواهد شد!