ساخت بالگردهای ملی همچون شینوک و میل برای حمل و نقل برای کشور ما بسیار کار ساز است زیرا که این توان در گوشه گوشه ایران عزیز برای داشتن بالگردهای بروز ملی وجود پراد
با سلام ، گنجشک و رنگ زدن بجای قناری قالب کنند تمام عکسها و فیکسچرهای نشان داده شده میراث روسها در زمان ساخت انتونف است خدای بسه دیگه یه مقداری با خودتون رو راست باشید ما که باور نمی کنیم ، تمام
همچون گروههای واکسن ساز که در جهان گل کاشتند و نام ایران را بر فراز واکسن سازی جهان بالا بردند امیدواریم گروههای فراوانی از هواپیماساز ها رقابت را در گوشه گوشه این سرزمین آغاز کنند و همچون دهها گروه واکسن ساز ،با سرعت و شتاب بسیار فراوان و بیشتری به هدفشان که بی نیازی و خودکفایی ایران عزیز در ساخت انواع و اقسام هواپیماها و بالگردها و تولید انبوه و گسترده شأن است ،برسانند.
با تفکر شما هنه باید برن بخابن و کل بودجه رو بدن دشمن اگه خواست چیزی بما صدقه بده و اگه نخاست هیچی بما نده.
اصلا چرا شما رفتی مدرسه هزینه رو هزینه به کشور تحمیل کردی خب دیگران درس خونده بوذن کار ها رو انجام میدادند؟!
ساخت هواپیماهای کوچک همچون سیمرغ آغازی برای جهشهای بزرگتر و ساخت و طراحی و آزمایش هواپیماهای پهن پیکر تر و غول پیکرتر خواهد بود.
هر چند تولید انبوه این هواپیماها چه بسا مزیت و برتری بسیار بالاتر از ساخت تنها چند هواپیمای پهن پیکر باشد!!!
آنچه برای ایران عزیز مهم است تولید انبوه صدها و هزاران در سال است.
کاش هواپیمایی که ایران عزیز میسازند به تولید گسترده و انبوه هم برسند زیرا که تولید انبوه خود دانشی بزرگتر و فراتر است .
دم برادران هسا گرم.
کار بزرگی بود. بومی سازی و بهبود عملکرد موتور با شرایط آب و هوایی، بومی سازی قطعات الکترونیکی وارداتی و ارتقاء سقف پروازی می تواند پروژه های بعدی باشد.
احسنت...
ضعف اصلی کشور ما بسنده کردن به یک با دو شرکت خودروساز و هواپیماساز است در صورتی که به صدها خودروساز و هواپیما ساز باید دل بست نه تنها یک یا چند مورد هواپیماسازی و خودروسازی.
دانشمندان صنعت هوایی اوکراین و یا روسیه را در صورت درخواست اقامت و زندگی در ایران جذب کنید و شتاب و سرعت هواپیماسازی و حتی مسافربری را در کشور رشد دهید.علاوه بر اینکار دانشمندان و دانشگاههای فراوان صنعت هوایی و شهرهای قطعه سازی و متالورژی را افزایش دهید.
هر موقع تونستیم خودرو داخلی که به مراتب تکنولوژی کمتری از هواپیما و پهپاد و موشک و تجهیزات نظامی داره، با کیفیت بالا بسازیم اون موقع باور میکنیم که سایر تجهیزات مثل هواپیما و ... هم ساخت داخل هستن و مونتاژ و یا به کمک خارجی ها نبوده. اگرچه همین خودروهای داخلی هم اغلبش مونتاژه و حتی خودروی بی کیفیت هم نمیتونیم بسازیم بلکه مونتاژ میکنیم
اصلا چرا شما رفتی مدرسه هزینه رو هزینه به کشور تحمیل کردی خب دیگران درس خونده بوذن کار ها رو انجام میدادند؟!
هر چند تولید انبوه این هواپیماها چه بسا مزیت و برتری بسیار بالاتر از ساخت تنها چند هواپیمای پهن پیکر باشد!!!
کاش هواپیمایی که ایران عزیز میسازند به تولید گسترده و انبوه هم برسند زیرا که تولید انبوه خود دانشی بزرگتر و فراتر است .
ساخت هواپیمای ترابری و باری و شناسایی و یا مسافربری کوچک ملی و طراحی و ساخت انواع هواپیما های کوچک خود افتخار بزرگی برای کشور است.
کار بزرگی بود. بومی سازی و بهبود عملکرد موتور با شرایط آب و هوایی، بومی سازی قطعات الکترونیکی وارداتی و ارتقاء سقف پروازی می تواند پروژه های بعدی باشد.
احسنت...