اگر قراره کار درست انجام بشه باید خود دولت اقدام به واردات در سطح کلان انجام بده و طبق کارت ملی فروش انجام بشه و بازار اشباع بشه تا قیمتها واقعی بشود .
درود، تو این سالها به همه ی ما ثابت شده که کاری برای مردم انجام نمیشه، که حداقل خیری برای ملت توش باشه، فقط آقایون منافع خودشون رو منظور میکنن، ولاغیر؛خدا از دست این جماعت عاقبت بخیرمون بکنه.
اگه واقعا دلتون می خواد کاری واسه مردم بکنید خودرو زیر 20 هزار دلار و بدون تعرفه وارد کنید! وگرنه با این فرمون یه خودروی 15 هزار دلاری بالای یک میلیارد قیمت میخوره
فعلا که میرسلیم برنده بوده و زور یه ملت بهش نرسید چون از خود ملت دارند ازش حمایت میکنند.
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
آیین نامه بدون ضرب الاجل به دست بانی معضل خوردو سازی افتاده ؟ این آیین نامه چند وقت دیگه قرارهست مردم رو سرکار بزاره؟؟ دوسال طول کشید رسید به تشخیص مصلحت و اینجا ، خب کی آیین نامه بیاد چه میزان عوارض تخصیص پیدا کنه ؟ با چه قیمتهایی برسه دست قشر متوسط ؟
یک ابلاغ هم بفرمایند دولت محترم و وزارت صمت که الان دوساله وانت آریسان عرضه نمیشه با این حجم انبوه وانت های فرسوده و نیاز اولیه در صنعت و حمل و نقل چرا این ماشین به بهانه بروز رسانی کنار گذاشته اید!!!! ؟؟؟؟؟ واقعا یعنی این مسئله نه شکافت هسته ای هستش نه آژانس بالا سرشه که پیچیده باشه...!!! ؟؟؟ کارخانه تسلا با اون عظمت و تکنولوژی و ماشین الان و مواد هایتک دو سال سرمایه گذاری نداشته!!؟؟ ؟ نمیدانم واقعا این مسولان آلزایمر نگرفتن!!! ؟؟؟
ریاست محترم جمهوری اسلامی واردات خودرو را طبق مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی برای فرزند آوری مادران داری 2فرزند 1000سی سی مادران دارای 3 فرزند تا 2000 سی سی مادران بالای 3 فرزند تا 2500 سی سی رو ابلاغ کنید یک خودرو خانواده میتواند وارد کند به شما قول میدهم تا 5سال مشکل جمعیت حل شود
اینقدربه مردم دروغ گفتن که مردم به این مسئولین بی کفایت اعتمادی ندارن
به قیمت ارزان تر وبا کیفیت تر که شاید خودرو سازان ایرانی تحریک بشند وخودرو با کیفیت بسازند
دلم خنک شد بخاطر مخالفت و اصرار میرسلیم مبنی بر ممنوعیت واردات خودرو....