نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
به گفته نماینده مردم اصفهان، هزینه خود طرح بین ۳۰ تا ۳۴ میلیارد یوآن است و یکی از دلایلی که کار گران تمام می‌شود، هزینه‌هاست و اگر این موارد حذف و به شکل ریالی پرداخت شود، طرح از نظر ارزی سبک خواهد شد و مجبور به پرداخت اقساط وام به چینی‌ها نیستیم.

یک پروژه گرون
طرحهای با اولویت بالاتر داریم فقط یه جستجو کنین
رشت آستارا / شلمچه بصره/ چابهار زاهدان/ و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
57 میلیارد یوان یعنی حدود 10 میلیارد دلار یعنی 300 هزار میلیارد برای 400 کیلومتر !! یعنی هر متر حدود 800 میلیون تومان!!
طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
57 میلیارد یوان یعنی حدود 10 میلیارد دلار !!!
یعنی هر متر 25 هزار دلار یا 1 میلیارد تومان !!!
مساله اصلی این است که ما طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن و اونها هم سالها پیش کلنگ زنی شدن چرا بیایم طرحهای جدید رو با هزینه گزاف راه بندازیم آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تا میاد این طرح تکمیل بشه زیر سازی که ۱۷ سال پیش اماده شده تخریب شده مثل نزدیکی دلیجان زیرسازی قطار سریع،والسیر اصلان خراب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بهترین طرح ملی است در قلب کشور انجاممیشود واستانهای دیگر هم میتوانند استفاده کنند خلاف طرح های دیگر که در برخی استانها شده واستانهای دیگر محرومند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۱
این قطار در عراق شش ماه با پول مردم ایران راه اندازی می کردید چهل ساله در کشور راه اندازی نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۵ تير ۱۴۰۱
از ایستگاه بلاتکلیفی یک خارج و به ایستگاه بلاتکلیفی دو وارد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام یکی از مسیرهای مهم کشور خط آهن تهران اهواز است که اصلا مثل اینکه اهواز را جز ایران حساب نمی کنند همه مسیرها را اعلام می کنند غیر از اهواز همانطور که می دانید اهواز پایتخت اقتصادی ایران است اهواز مهمتر از اصفهان است باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۱
یکبار مجری شبکه خبر گفت کشور قم انقدر به قم رسیدن به هیچ کشوری نرسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۱
کاش اول، مترو تهران را به شهر قم وصل می کردند/ شهر ری به قم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۱
این فناوری قطارهای پر سرعت برقی جهش های بزرگی در کشورمان و کاهش زمان و وقت و عمر مسافران را در مسیرها در پی دارد و بیای و امید خدای بزرگ ،انقلابی در فناوریهای بالاتر و سرعتهای ششصد و هزار کیلومتر در ساعت خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۵ تير ۱۴۰۱
حالا اگه اتصال خوزستان به فلات مرکزی از طریق راه آهن بود دهها سال طول می‌کشید هنوز راه آهن بختیاری بر زمین مانده که سودش نصیب مرکز نشینان و اتصال بنادر خواهد شد/ما تشنه عدالت بودن استان زاگرس مرکزی چهارمحال و بختیاری.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۰۸ ۰۵ تير ۱۴۰۱
این طرح عالی است. خصوصا که وضعیت هواپیماها هم خوب نیست و همه فرسوده اند.
البته اگر هزینه بلیط این قطار به گونه ایی باشد که همه مردم بتوانند استفاده کنند ،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۱
هر چی بودجه مملکته خرج استان های مرکزی و کویری میکنن در حالی که درآمد مملکت اکثرا از استان های مرزیست مگر استان های کرد نشین کم جازبه دارند ؟ مگر آذربایجان ایران کم جاذبه داره ؟ مگر بلوچستان و لرستان و خوزستان و شمال کم جاذبه دارند که وقتی نوبت به اینا میرسه بودجه ندارند ولی برا قم و اصفهان و شیراز و کرمان و یزد و سمنان و مشهد و تهران همیشه بودجه هست و خوبشم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۵ تير ۱۴۰۱
یکی از قدیمی ترین راه آهن کشور مربوط به محور جنوب است که مسیر لرستان از خیلی از امکانات محروم شده است لطفا رسیدگی کنید
۱۲۳