به گفته نماینده مردم اصفهان، هزینه خود طرح بین ۳۰ تا ۳۴ میلیارد یوآن است و یکی از دلایلی که کار گران تمام میشود، هزینههاست و اگر این موارد حذف و به شکل ریالی پرداخت شود، طرح از نظر ارزی سبک خواهد شد و مجبور به پرداخت اقساط وام به چینیها نیستیم.
یک پروژه گرون
طرحهای با اولویت بالاتر داریم فقط یه جستجو کنین
رشت آستارا / شلمچه بصره/ چابهار زاهدان/ و...
57 میلیارد یوان یعنی حدود 10 میلیارد دلار یعنی 300 هزار میلیارد برای 400 کیلومتر !! یعنی هر متر حدود 800 میلیون تومان!!
طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن .
57 میلیارد یوان یعنی حدود 10 میلیارد دلار !!!
یعنی هر متر 25 هزار دلار یا 1 میلیارد تومان !!!
مساله اصلی این است که ما طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن و اونها هم سالها پیش کلنگ زنی شدن چرا بیایم طرحهای جدید رو با هزینه گزاف راه بندازیم آخه
سلام یکی از مسیرهای مهم کشور خط آهن تهران اهواز است که اصلا مثل اینکه اهواز را جز ایران حساب نمی کنند همه مسیرها را اعلام می کنند غیر از اهواز همانطور که می دانید اهواز پایتخت اقتصادی ایران است اهواز مهمتر از اصفهان است باتشکر
این فناوری قطارهای پر سرعت برقی جهش های بزرگی در کشورمان و کاهش زمان و وقت و عمر مسافران را در مسیرها در پی دارد و بیای و امید خدای بزرگ ،انقلابی در فناوریهای بالاتر و سرعتهای ششصد و هزار کیلومتر در ساعت خواهد شد.
حالا اگه اتصال خوزستان به فلات مرکزی از طریق راه آهن بود دهها سال طول میکشید هنوز راه آهن بختیاری بر زمین مانده که سودش نصیب مرکز نشینان و اتصال بنادر خواهد شد/ما تشنه عدالت بودن استان زاگرس مرکزی چهارمحال و بختیاری.
این طرح عالی است. خصوصا که وضعیت هواپیماها هم خوب نیست و همه فرسوده اند.
البته اگر هزینه بلیط این قطار به گونه ایی باشد که همه مردم بتوانند استفاده کنند ،
هر چی بودجه مملکته خرج استان های مرکزی و کویری میکنن در حالی که درآمد مملکت اکثرا از استان های مرزیست مگر استان های کرد نشین کم جازبه دارند ؟ مگر آذربایجان ایران کم جاذبه داره ؟ مگر بلوچستان و لرستان و خوزستان و شمال کم جاذبه دارند که وقتی نوبت به اینا میرسه بودجه ندارند ولی برا قم و اصفهان و شیراز و کرمان و یزد و سمنان و مشهد و تهران همیشه بودجه هست و خوبشم هست .
یک پروژه گرون
طرحهای با اولویت بالاتر داریم فقط یه جستجو کنین
رشت آستارا / شلمچه بصره/ چابهار زاهدان/ و...
طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن .
یعنی هر متر 25 هزار دلار یا 1 میلیارد تومان !!!
مساله اصلی این است که ما طرحهای با اولویت خیلی خیلی بالاتر داریم که فقط با همین مقدار پول همشون تامین مالی میشن و اونها هم سالها پیش کلنگ زنی شدن چرا بیایم طرحهای جدید رو با هزینه گزاف راه بندازیم آخه
البته اگر هزینه بلیط این قطار به گونه ایی باشد که همه مردم بتوانند استفاده کنند ،