نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۱
ساعت حرکت قطار های محلی شمال اصلا مناسب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۱
ایران از نظر ذخایر انرژی رتبه اول دنیا و از لحاظ منابع زیرزمینی یکی از غنی ترین کشور هاست و از همه مهمتر ایران در مرکز چهار راه جهانی قرار داره که البته از هیچکدوم درست و به نفع مردم استفاده نشده ، اگر در کشور مدیران لایقی داشتیم مستعد ترین و شایسته ترین کشور برای پیشرفت روز افزون بودیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
باور کردیم !!!
مشکلات حل شد خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
تا وقتی مدیران فشل در راس کار وپیمانکار پرور هستند راه اهن پیشرفت نخواهد داشت
France
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
متاسفانه نفوذ انگلیس در ایران بیش از حد انتظار هستش،دشمنان بی هیچ وجه حاضر نیستن خطوط ریلی در ایران رشد کنه،راه آهن هنوز یکی از مهمترین ابزارهای توسعه هستش،خطوط ریلی آمریکا و ژاپن و هند و چینو ببینید،امیدوارم که انگلستان هرچه سریع تر ضعیف و ضعیف تر بشه،تا مردم مظلوم ایران هم بتونن کمی پیشرفت کنن و مدرن بشن،به امیدی کامل انگلستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۱
چقدر انگلوفیل هم داریم.تاریخ نخوانهای بی سوادی که از این کشور خبیث حمایت ابلهانه می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
چه فایده وقتی پولش سره سفره مردم نمیاد...جنسهای بنجل چینی میخواد زودتر دستت برسه خوشحالی؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
هزاران عایدی داریم منابع سنگین نفت و گاز و پتروشیمی و معادن طلا و نقره و اورانیوم و مس و کشور صنعتی با هزاران صنایع سنگین دیگر(دارویی غذایی شیمیایی و بهداشتی و نساجی سلولزی و برق و صنایع طبیعی و گردشگری و کشتیرانی و دفاعی و نطامی و دریایی ماشین سازی و خودرویی و فولاد و کشاورزی و ... که این درآمد صدها میلیارد دلار و شاید بیش از 1000 میلیارد دلار سالانه باشه ولی همچنان ملت در گرو نون شب با سه شیفت کار هستن و فک نکنم این 6 میلیارد دلار حمل ریلی گره ای از بیکاری و تورم و مسکن و معیشت و فقر باز کنه یا حقوق مستمریش کفاف زندگی رو بده!!! ...
Germany
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
چرا خطوط ریلی هنوز یک باند هستن باید دو باند باشن که سرعت جابه‌جایی کالا افزایش یابد
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۴:۲۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
همه اینا یک طرف، باید قوانین مذخرف و چوب لا چرخ گذاران گمرک رو هم تو این سیستم ناکارامد توجیه کنید وگرنه هیچ وقت این کار ثمر نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
در حمل و نقل ریلی نه چشم انداز داریم و نه سیاست گذاری و نه اولویت بندی. اگر در کشورهای صنعتی، توسعه حول محور بنادر پایه ریزی می شود. بروید سرمایه گذاری های دولت امارات در بنادر جنوبی خلیج فارس در دوبی، جبل علی، ابوظبی و شارجه را ببینید و بعد بیایید به سرمایه گذاری ما در بنادر شمالی خلیج فارس هم نگاه کنیم. کافی است بدانیم الان عسلویه به عنوان پایتخت انرژی و قطب اقتصادی کشور فاقد خطوط ریلی است. بنادر استراتژیک کشور جنوب کشور از جمله بندر امام خمینی و بندر شهید رجایی با اینکه دارای خط آهن هستند هیچگونه ارتباط ریلی بین با هم ندارد. تحول همین جوری نمی شود و نیاز به ایجاد زیرساخت دارد. بنادر ما در خلیج فارس، ضعف زیربنایی و زیرساخت دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دیکه حرف ریل و قطار ایران نزن بعد پاکستان و افغانستان ما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
متاسفانه طی یکصد سال اخیر و تاکنون ، سایه پرنفوذ سیاست انگلیس درمورد تحریم توسعه خطوط ریلی در ایران وجود داشت و مانع از پیشرفت حمل و نقل ریلی کشور تا به امروز شد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ببخشید اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
#اتصال چابهار به پایتخت با ریل دو خطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
آمریکا وقتی پیشرفت کرد که راه آهن را توسعه داد.
مسولین اگر از خواب بیدار بشوند باید شمال جنوب و شرق وغرب ایران و شهر ها را بت راهرآهن وصل کنند. دقت کنید چین اینکارو کرد و راه آهن با سرعت راه انداخت نه سرعت قطار ایران ۱۴ ساعت تا بندر عباس .اصلا مال عهد قجر.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۰۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
به عمل کار برآید به حرف نیست.
همین که خطوط ریلی دوخطه شوند و بنادر شمال و جنوب و همه مراکز استانها بهم وصل شوند و شرق و غرب کشور نیز بهم وصل شوند کافی است که از پس همینها هم بر بیایم هنر کردیم!؟
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۲:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
مهمترین خط ریلی اقتصادی از تهران به بندرعباس. فقط از تهران تا قم دو خطه شده و بقیه اش همان تک خط دوران قبل است آیا مشکوک نیست عدم رشد خطوط ریلی
۱۲