نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
انهای که موافق حجاب هستند به مثبت بدهند
Finland
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هیچ کس با حجاب اختیاری مخالف نیست.
هیچکس با حجاب اجباری موافق نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
برو بچه منافق بس کن کلی کامت مزخرف گذاشتی ولی کن نیستی، عجب رویی داری تو؟!!
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
20:58 مثل این که منطق شما تمام شد که شروع به مزخرف گویی کردی
مثل اینکه شکمت پر است به فکر ملت گرسنه نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
باید حجاب داشت. باید عفیف بود. من حق ندارم محیط خودم رو به هیچ وجه آلوده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آنهایی که موافق زندگی و بی حجابی جنگل هستند منفی بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:53 پرچم تو هم مثل آن خارجی است دیگر... نمی خواهد تو بیرون از ایران به فکر ما باشی...
بیا ایران و بعد باهم حرف بزنیم...
امثال شماها سال هاست منطقان قتل و غارت این مردم و مملکت است، مادلسوز مثل شماها نمی خواهیم...
United Arab Emirates
majid
۱۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اقایان محترمی که دارید از حجاب صحبت میکنید.از فساد حرف میزنید.توجه داشته باشید منبع تمام این فسادها خود این اقایان بالا دست هستن.چرا؟چون زنی که نداره شکم خودشو بچشو سیر کنه کسی رو نداره دستشو بگیره میره خودفروشی میکنه چطوری با بد حجابی با بی بندوباری.اگه این اقایان به فکر مردم باشن ایران ما بدون اینکه به مردم بگید خودشون حجاب خودشون رو درست میکنن.پس مقصر این دولتیها و بالادستها هستن.تا چقدر فشار به مردم وارد میکنید.امروز عید قربان تمام مغازه ها باز چرا.چون مردم از کجا بیارن تا خرج خانوادهاشونو در بیارن.مردم تو زندگی عادی خودشون موندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دختره ماشین داره پس ندار نیست. چرا باید با پسر نامحرم برود تفریح و روسری که هیچ، بلکه لباس آستین حلقه ای بپوشه. ای کاش خودتون این صحنه ها رو می دید و اون وقت به من می گفتید که حاضرید بچه هاتون این صحنه ها رو ببینند و یا با این افراد که آدم حالش بهم می خوره معاشرت داشته باشند؟ حاضرید در چنین فضای مسمومی بچه هاتون تردد کنند و به مدرسه یا دانشگاه بروند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما فکر نمی کنید که مقصر اصلی اربابان شیطان صفت جهان خوار غرب هستند که خیلی بالا تر نشسته اند و با تحریم و ایجاد فقر در جوامع پایین دست درحال ماهی گیری خود هستند ؟ همان ها که از طریق رسانه ها به اشکال مختلف ترویج بی حجابی و فساد اخلاقی و دنیا پرستی می کنند ؟ این آقایان به قول شما برای زنده نگه داشتن ارزش ها قیام کردند و و جان دادند و اکنون توصیه می کنند ، گرچه در هر باغ سیبی چند سیب کرمو هم بعید نیست همین سخنان برای این است تا نوامیس مردم خود فروشی نکنند و اگر چنان نبود چنین نمی گفتند ! مغازه ها باز بودند چون نماد های دین توسط دشمنان دین در خارج و داخل کم رنگ شده است و طمع به مال دنیا فراوان تا از این طریق هم جیب مردم را چند برابر بزنند و هم دین و شعور مردم را بسوزانند مردم اگر خود به فکر بودند این همه پیامبر و امام و مصلح اجتماعی ، فیلسوف و علوم انسانی و قوانین مدنی و زندان برای چه می باشد؟ مردم اگر در زندگی عادی موندن پس این همه آپارتمان ، ویلا ، کاخ ، چندین ماشین در یک خانواده ، سفر های خارجه ، سفر های نوروزی و تابستانی ، انجام یک هفتم اعمال زیبایی جهان در ایران ، حساب های میلیاردی ، در هر خیابان ده مورد بنگاه زمین و ماشین و . . . ، لباس ها و خرج های لاکچری ، خرید مسکن در ترکیه و گرین گارت ها ، ارسال ارز به خارج و . . . را چگونه توجیه می کنید ؟ شما در بین اقوام و آشنایان خود واقعا چند مورد مستمند می شناسید ؟ آیا از 100 مورد بیش از ده مورد مستمند لایق گوشت قربانی می شناسید؟ خدا همه را به راه راست هدایت کند ، حتی آنان که به نفع دشمنان مردم شعار می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کاش همینقدر هم درد اقتصاد داشتید . راستش رو بخوای خیلی از بانوان ابرومند حتی توان خرید مانتو میلیونی،روسری چند صد هزاری و چادر میلیونی رو ندارند. حفظ ابرو هم از عهده همه بر نمیاد. خدایا صبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
حفظ آبرو سخت است و این سختی اجر دنیوی و اخروی دارد ،
خواهشا آن بانویی که توان خرید روسری ندارد را معرفی کنید تا برایشان بفرستم ، چون مشکل سر حفظ آبرو نیست بلکه سر حفظ چادر است سر حفظ چشم هم چشمی ها است ، سر حفظ منافع دنیوی و منافع دشمنان خدا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ما کاری به شما نداریم اصلا شما یاران مقرب امام زمان عج ولی ما میچسپیم به خود حضرت حجت (عج) ان شا الله ما مردم ایران رو مورد عنایت قرار بده. امید ما اگه به شما باشه نابود میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
دانشمند آنان که می چسبند به راه حضرت حجت همانانند که مقرب امام زمان هستند و مگر امام زمان و حضرت حجت تفاوت دارند ؟ انشاء الله خدا شما را شما دهد تا امید ملت به وجود شما دانشمند نابود نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
یک سوال:
اگر خالق هستی که یک زن را در کمال زیبایی آفریده است، به شما بانوی با شخصیت و باوقار ایرانی یک گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی که در جهان آفرینش مانند و قیمتی برای فروش ندارد به امانت بدهند، برای حفظ آن چه کار خواهید کرد؟
آیا آن را در دید همه انسان ها قرار می دهید یا برای خود و خانواده خود حفظ و از دید دیگران پنهان می کنید تا در روز معلوم امانت را به سلامتی به خالق خویش برگردانید و جاودانه شوید؟
یقینا عاقلانه این است که آن را به روش های مختلف از دید بیگانه پنهان کنیم؟
عزیزان من، خواهر و هموطن مسلمان و غیره من، وجود پاک، با حیا، با شخصیت والا و با وقار و ... شما، همان گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی است که در جهان آفرینش مانند و قیمتی ندارد... پس آیا زیبنده نیست که در حفظ آن بیشتر مراقبت و محافظت شود؟
بیایم کمی بیشتر بیاندیشیم... کمی بیشتر مطالعه و تحقیق کنیم...
بی غیرتی مردان در وحله اول، بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی مردان و زنان در یک جامعه تاثیرات بسیار سنگین وناگواری بر خانواده و جامعه دارد که چه بخواهیم و چه نخواهیم این تاثیرات منفی به خود ما بازخواهد گشت...
اگر شخصی با بی حجابی و عشوه گری و غیره دل مردی را لرزاند و نسبت به زن خود سرد نمود و زندگی آنها را از هم پاشید، یقین بداند فرد دیگری این کار را با همسر و زندگی او خواهد کرد...
شما بانوان سرزمینم با هر شکلی که در جامعه حاضر شوید باز عزیزان و نور چشمان ما هستید و بدانید که جوان های بسیاری جانشان را فدا نمودند که دست و نگاه بیگانه ای به شما نیافتد، چون شأن و مقام و منزلت والاتی را برای شما متصور بودند، پس برای خدا کمی بیشتر بیاندیشیم و مطالعه کنیم و روش درست را انتخاب کنیم...
زن کالا نیست، زن محور و ریشه خانه و خانواده است...
ظاهر ما ازبین رفتنی و فانی است، مهم این سیرت ماست که خواهد ماند...
خدا ما را ببخشیاد و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ان شاءالله
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اگر احباری بود بایستی دختران را باحجاب می افرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
پاسخ ناشناس 19:31
حضرت آدم وحوادر بهشت هم پوشش داشتند.
خدا وند به انسان عقل و اختیار داد و آن را اشرف مخلوقات خواند.
اگر اجبار بود، دینش و غیره را هم اجبار می کرد... آن موقع دلیل اختیار دادن به انسان چه می شد؟
خداوند به انسان عقل و اختیار داد، برای هدایتش پیامبران و کتب آسمانی را فرستاد و درنهایت دین خود یعنی اسلام را با قرآن و آقا رسول الله ص و جانشینان ایشان ائمه معصومین علهم السلام تکمیل کرد (بخوان ماجرای وحی و امر الهی در غدیرخم را...)...
برای هدایت انسان دین را به عنوان راه و رسم زندگی و رسیدن به سعادت و کمال بندگی قرار داد... دردین حق و باطل، نور و ظمت را مشخص کرد...
اما انسان را در انتخاب دین مخیر گذاشت...
هر که خواست میتواند دین را بپذرید و با عمل به آن هدایت و سعادتمند شوند و هر که از آن دوری کرد و اهل دنیا و غیره شد اهل ظلمت و تاریکی است...
پس فرمایش شمااز اساس اشتباه و غلط است.
اگر میخواست می توانست به انسان عقل و اختیار ندهد و آن را برتر از فرشته ها و حیوانات نکند ... می توانست ما را هم مثل فرشته ها بیافریند که همیشه در اطاعت پروردگار باشیم... آنوقت چه تفاوتی بین انسان، فرشته و حیوان است...
البته که اگر انسان به امرخدا تسلیم باشد از فرشته ها بالاتر و اگر تسلیم امر شیطان باشد، از حیوان نیز پست تر است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آفرین بر شما. بسیار خوب و دقیق نوشتید.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
۲۰:۰۹
پس اگر اختیاری چرا
زور یش می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:42 لطفا خوب بخوانید و بعد سوال را تکرار کنید... کامل توضیح داده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
اپونین
۲۳:۵۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چرا اون گوهر باید بدن باشه؟
چرا زن باشه؟
یه نگا به وضعیت زن و مرد تو اسلام بنداز بعد بگو چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
جناب 20:09 نه امام جمعه دستور به اجبار دارند و نه گوینده پیام و نه خداوند ، اما توصیه راه درست و درخواست سراط مستقیم و امر به معروف لازمه هر انسان متعهد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
مدیریت جوریه که انگار شانسی هست یه عده میفتن تو دیگ حلیم یه عده یه سر جو هم گیرشون نمیاد ایران خیلی مسئولینش نابلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بهترین کاره... بانوان که هیچ؛ برا پوشش مردان هم گشت ارشاد باید گذاشته بشه؛ ناسلامتی تو کشور اسلامی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
موافقم. اول معیشت مردم و درست کن. جلو فساد و بگیر. سر ی عده رو از آخور بیت المال جدا کن. دست ی عده دزد و اختلاس گر رو از مال مردم قطع کن. شرایط اشتغال و ازدواج و برای زن و مرد فراهم کن. بعدش با هم میریم سراغ این بخش که شما گفتی. موافقی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
لطفا مسائل مهم تر مثل اقتصاد رو مطرح کنین حجاب فعلا مهم نیست شکم گرسنه رو بچسب ، جوان بی پول و بیکار مسئله این کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
وقتی فقر از یک در وارد شود،ایمان از در دیگر خارج می شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
حجاب معصونیت نه محدویت
قانون باید اجرا شود
حجاب اجباری مثل اینکه یه بچه صلاح خوش نمیدونه باید بهش اجازه هر رفتار خطر بکنه ؟؟
حجاب چه اختیاری چه اجباری سودش به خود زنان ها میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
وقتی افغانی طالبانی زیاد وارد کشور کنیم نتیجه میشه امثال تو
Finland
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
طالب
فاسد
متحجر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی کشور نیست. ولی مگر فقط اینگونه مشکلات در کشور ما وجود دارد؟ در تمام نقاط جهان افرادی وجود دارند که از مشکلات اقتصادی رنج میبرند. اما این دلیل نمیشود که موضوع حجاب در یک کشور اسلامی نادیده گرفته شود. همین کسانی که دم از آزادی در انتخاب حجاب میزنند باید بدانند که دود بدحجابی به چشم خودشان خواهد رفت. دیری نخواهد پایید که با متزلزل شدن بنیان خانواده به دلیل بدحجابی و ولنگاری و بی بندوباری، همین افراد جزو معترضانی خواهند بود که چرا مسئولان به موقع به این موضوع رسیدگی نکردند. غافل از اینکه خودشان حاضر نبودند حتی حجاب حداقلی را رعایت کنند. افسوس که برخی مردم در امر بدحجابی از یکدیگر الگو میگیرند بخصوص نوجوانان و جوانان که نیاز به الگوهای دینی و اسلامی دارند تا گوهر وجود خود را به بهای ناچیز نفروشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
در همه جای دنیا حجاب اختیاری شده حتی در عربستان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خودتون دارین میگین عربستان!!! حاکمان سرزمین وحی چه کسانی هستند؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
من فقط یک نظر میدم که همه مشکلات ایران رو حل میکنه !
پول ملی را حذف کنید و به جای اون از دلار و پولهای دیگر جهانی استفاده کنید .
در این صورت دزدها از بین میرن .
اقتصاد ترمیم میشه . فقر ازبین میره . وراج ها کم میشن چون با وراجی پولی بدست نمیاد .
نفت جایگاهش رو از دست میده و کشور دو تکه میشه . دزدها که در بخش نفتی زندگی میکنن و آدم حسابی ها
که از دسترنج خود می خورند . نگران حجاب و ... هم نباشید چون خود به خود حل میشه طوری که همه راضی باشن.
علم همه چیز رو حل کرده تلاش کنیم علم را باور کنیم . فقر بیاد دین میره (این همه چیز رو گفته ! )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اون دزدی که میگید خود دولته که بانک مرکزی را مجبور به چاپ بدون پشتوانه پول میکنه دست دولت قطع بشه از بانک مرکزی این وضعیت پولی درست میشه!
هییییییچ کسی تو ایران جز دولت ها نمیتونند دستوری پوول بدون پشتوانه چاپ بکنن و مردم را فقیر بکنند مسئول تمامی مشکلات دولت بزرگ و ناکارآمد ماست باید دولت کوچک شود و افراد زیادی اخراج شوند تا مخارج دولت تصحیح گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
پیشنهاد خوبیه موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
نان مردم هم ک مهم نیست ک پشت تریبون مطالبه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
این همه گفتند، شما نشنیده اید؟ یا نمی خواهید بشنوید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کلا ۵۰ درصد جمعیت رو از اقتصاد و جامعه حذف کردیم انتظار پیشرفت هم داریم
۱۵ درصد مردها یا زیر ۱۵ سال هستن یا پیرن
۵۰ درصد جمعیت هم که زنها هست
میمونه ۳۵ درصد جمعیت کشور که نصف اینا هم علاف و سرباز و دانشجو و دلال و زندانی و کارمند مازاد هستن
خودتون حساب کنید ببینید ایران چقدر نیروی فعال اقتصادی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کدوم اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
همین یک خبر و تعداد پیامها رو دقت کنید
مخالفین حجاب دوبرابر موافقینش هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
من میترسم از آن روزی که حجاب داشتن جرم بشه !
خدا خودش گفته لااکره فی الدین به پیامبرش آنوقت اینان دارن از اجبار حرف میزنند یعنی اینا دارند راه درست میرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
وقتی سانسور میشه و گزینشی منتشر میشه دلیل و نظرت اعتباری نداره
اگر آزادانه همه نظرات و دلایل ابرازی پخش میشد شاید میشد نتیجه گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ماشاءالله چه جالب سریع به نفع خودتان نتیجه می گیرید!!!!
کمی چشم باز کنید بهتر مسئله را می بینید..
حجاب که یکی از شاخه های حیا است، امر الهی یعنی امر واجب الهی است...
یعنی اینقدر جرأت دارید و از خدا و قبر و قیامت نمی ترسید که علنا با امر خدا مخالفت می کنید؟
دزدها، مفسدان اقتصادی و خلافکار و غیره هم که مدام مبازره با آن ها را مطرح می کنید و حق است، امر واجب ودستورات الهی، قبر وقیامت و غیره را فراموش کرده اند و علنا با امر خدا مخالف می کنند....
هر دو عدم اطاعت از دستورات الهی است؛ آن وقت فرق شما با آنها چیست؟ آیا نباید فرق داشته باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
یعلمون ظاهرا من الحیاه الدنیا
قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی بل تؤثرون حیاه الدنیا والاخره خیر و ابقی
انا انذرناکم عذابا قریبا یوم ینظر المرء ما قدمت یداه و یقول الکافر یا لیتنی کنت ترابا
کافیست مروری بر برخی آیات قرآن داشته باشید. اگر فقط به دنبال دنیا هدنبالبه دنبال آزادی از نوع غربی اش باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بخدا من نه معاندم نه ضد انقلاب نه آلبانی نشبن و این چیزایی که به بقیه میگید ولی خداییش برید تو کوچه و خیابون تو همین کف میدون و بازار بدون سانسور و جانب داری از تک تک مردم سوال کنید ببینید دغدغه کدومشون حجابه شاید از هر ده نفر فقط یه نفر باشه
امیدوارم کامنتم منتشر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
همه مشکلات به جای خود و باید به همه رسیدگی شود...
یکسری مشکلات در پی اهمیت ندادن، سهل انگاری، کوتاهی، بی مسئولیتی، اشتباه و ضربه دشمنان داخلی و خارجی وغیره به وجود آمده است که همه ما باید تلاش کنیم تا برطرف شود.
اما اگر در مقابل این مشکل بزرگی که ریشه خانه و خانواده یعنی غیرت مردان و عفت و پاکدامنی زنان را هدف گرفته نیز کوتاهی و سهل انگاری کنیم و نادیده بگیریم، نتیجه آن بسیار بدتر از شرایط حاضر خواهد شد، اگر این بنیان خانواده را از دست بدهیم دیگر چگونه می خواهیم با مشکلات مقالبه و آنها را برطرف کنیم، آن وقت آیا جامعه ای وجود خواهد داشت...
در ضمن بزرگوار آیا شما آمار علمی و تحقیقاتی آنجام داده اید؟ شما یک پیش بینی را دارید نتیجه گیری می کنید؟!!!
این موارد نیاز به مطالعات اجتماعی علمی و تجربی دارد...
خواهشا کمی فکر کنیم و بعد حرفی بزنیم، ما در مقابل حرف هایمان مسئولیم زیرا می توانند بار منفی یا مثبت به دنبال داشته باشند...
همچنین وقتی مشکلاتی وجود دارد باید برای رفع همه آنها تلاش کنیم و نمی شود یکی را بگذاریم برای بعداً، زیرا ممکن است بزرگتر شود و رفع آن نیاز به هزینه های بسیار بیشتری داشته باشد...
یک سوراخ میخ کوچک در یک کشتی یا سد بزرگ هم با سهل انگاری و کوتاهی باعث غرق شدن و تخریب و سیل عظیم خواهد شد...
ما باید بزرگتر فکر کنیم، باید بدانیم که اسلام در تمام دنیا با هجمه های سنگین دین ستیزی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره دشمنان مواجه است و باید در تمام این جبهه ها با آنها مقابله کنیم، نباید اجازه ضربه زدن در هیچ کدام ازاین جبهه ها را بدهیم زیرا همه به هم وابسته اند... همه در هر جایگاهی فردی واجتماعی که هستیمباید به وظایف خود عمل کنیم...
اکثر انسان های آزده دنیا به دنبال و منتظر یک منجی هستند، در ادیان مختلف، نام های مختلفی برای ایشان ذکر شده است...
ما که مسلمان و اگر مسملان تحقیقی نیستیم حداقل مسلمان زاده ایم و مهر و عشق آقا صاحب الزمان (عج) را در دل داریم، باید به وظایف یک منتظر واقعی عمل کنیم و جهان را برای ظهور و حضور و حکومت ایشان مهیا کنیم و تا ما ظهور نکنیم و به خود ناییم و با دل و عمل خویش نخواهیم امر ظهور ولی و حجت خدا محقق نخواهد شد...
باید با امید و توکل به خدا، تعقل و تعهد عمل کنیم ، باید با هم باشیم و تلاش کنیم تا به سعادت و موفقیت دست پیدا کنیم...
ما همه در یک کشتی و همسفر هستیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری (س)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بله همه مشکلات باید به جای خود حل شود ولی سیستم اینجا اینجوریه که فقط مشکلات حجاب و نماز و روزه و حج و ذکات و امامزاده و مسجد حل میشن و مشکلات اقتصاد و زندگی و معیشت و آلودگی و ترافیک و... فقط نظاره میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:47، مدام سر خانه اول هستید و همین حرف ها را تکرار می کنید...
با این طرز تفکر و مدام انتقاد و انتقاد و ندیدن موارد مثبت هر چند کوچک اطرافمان هیچ مشکلی حل نمی شود...
متأسفانه داریم مسیر را بی راهه می رویم...