وقتی برای این ارابه های مرگ مردم صف می کشند و قرعه کشی میشود چرا خودرو ساز زحمت بخودش دهد و هزینه کند برای خودروی مناسب و مطمئن همین هم برای مردم زیاد است
اگر همچنین چیزی هست چرا دولت دارهدازشون حمایت میکنه ؟!!!؟ مگر غیر از اینه باید دولت اینارو نقره داغ کنه خبر الکی گذاشتن اینجا دزدی رو دوا نمیکنه اینا یه چیزی فراتر از این دولت پشتشه با اینکه خیانتاشون رو میبینه چشمشون رو بسته
وزیر صنعت جالب گفته که مردم خودشون متوجه میشن که خودروهای جدید مثلا محکمتر ساختن. مثلا در تصادف معلوم میشه ایربگها باز میشن یا خیر؟ جای ۳۰ میکرون رنگ ۲۶ میکرون ضخامت داره اون مهم نیست. ایربگ باید از زاویه های بخصوص باز بشه مهم نیست
واردات با این تعرفه فایده چندانی نداره خودشون هم میدونن
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
وقتی کامیون جنگ جهانی رو با خوشحالی میفروشن و وانت با موتور ۶۰ سال پیش رونمایی میکنن و اسمشم میزارن کارون یا پژو ها رو تغییر و اسمش میذارن تولید ملی باید دونست سطح علمی و کارایی کسانیکه تو این شرکتها کار میکنن همینه کاملا پایین و چون سطحشون اینه همینو کار بزرگی میدونن و خوشحالن چون اصلا چیز بهتری رو نمیتونن انجام بدن
تولید سه ملیون خودرو گاز سوز و سه ملیون خودرو برقی و سه ملیون بنزینی و یک ملیون دیزلی را در برنامه خودرو سازان باید باشد ،کشور ما نیازمند قطبهای خودروساز پاک گازسوز و خودروهای برقی است که شرکتهای نفت و گاز و وزارت نفت و وزارت نیرو باید برای ساخت جایگاهها و ساخت این قطبهای خودروسازی هزینه کنند.
اگر کشوری رو به رشد و پیشرفته میخواهیم همه سازمانها و وزارتخانه ها باید خود را آماده تولید ده ملیون خودرو در سال کنند و هر دولتی که به این هدف مهم برسد میتوان او را خدمت گذار در صنعت نامید .
این مملکت اگه یه چیزش درست بود میشد امیدوار شد یه حساب سر انگشتی از میزان آلودگی محیط زیست ، کشته های تصادفات و عواقب روانی و مالی رو خانواده ها ، مصرف تقریبا دوبرابری بنزین نسبت به خودروهای استاندارد دنیا و حقوق و پاداش و هزینه هایبیخود خودروساز و...میشد میفهمیدین کلا ضرر در اندر ضرر هستند ولی کیه که اینجا دور اندیش باشه
اگر کشوری رو به رشد و پیشرفته میخواهیم همه سازمانها و وزارتخانه ها باید خود را آماده تولید ده ملیون خودرو در سال کنند و هر دولتی که به این هدف مهم برسد میتوان او را خدمت گذار در صنعت نامید .