نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چرا دولت ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اما در این میان برخی اغتشاش گران با هدایت خارجی و تحریک شبکه‌های تلویزیونی خارجی، اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس با سلاح گرم و سرد کردند که مردم از پلیس انتظار دارند امنیت آنان را در مقابل این افراد حفظ نماید و پلیس با دقت، رعایت حقوق انسانی، اقتدار و اعتماد مردمی به حفظ امنیت مبادرت ورزید.
احدی در تظاهرات مسالمت آمیز دستگیر نشده است. دستگیر شدگان آشوبگرند و برخی هم که در بین آشوبگران احساسی عمل کرده اند آزاد شده اند، اما بکارگیرندگان سلاح و یا اعضای سازماندهی شده گروه‌های تروریستی به دست عدالت سپرده خواهند شد.
بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.
فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدت‌ها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
ناآرامی‌های اخیر در کشور همان نتیجه اعتماد ایران به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

ارسال تسلیحات کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی و امارات و اسرائیل تهدید برای ایران و منطقه است

اروپا جنایتکار رعایت قوانین بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارازسال 2001 تاکنون در امورداخلی افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، غزه، فلسطین اشغالی، یمن و منطقه مداخله می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد که آمریکا جنایتکار و مزدورانشان هنوز هم با ملت ایران دشمن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۲۳:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امریکایی های بی هویت و جنایتکار و تروریست و تجازوکار آدمکش وقتی دیدند اغتشاش لمپن های خودفروخته وطن فروش نژاد پرست بی هویت کرایه ای استحاله شده شهوتران موادی بی حیا و وحشی آدمکش کوک شده توسط سرویس های خبری و اطلاعاتی رژیم جعلی اسراییل، خیانتکار آل سعود به جایی نرسید حالا دم از مذاکره و دیپلماسی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ببینین این آمریکایی ها چقدر خوبن !!! با وجود اینکه ایران رو حامی تروریسم میدونن و بی‌ثبات کننده هستیم با همه این اشکالات که ما داریم میگن خلاصه یه روزی مذاکرات با ایران ممکنه نتیجه بده اگه هم نده همه گزینه ها روی میز است !!! بیخود نبودبعضی دولتهای قبلی فقط اصرار داشتن به اینکه فقط باید مذاکره کنن و هیچ گزینه دیگه بی هم مد نظرشون نبوده !!! تازه برجام رو هم مثل زنگوله گردنشون انداخته بودن و از زنگ صدای اسمش خوششون میومد نگو دیده بودن این غربی ها چقدر خوبن و برامون حق انتخاب گذاشته بودن اونا عاشقشون شده بودن!!!بابا جان دیگه به چه زبونی باید بگن که ما شما رو یه لنگ در هوا نگه میداریم تا با سوو مدیریت خودتون و فشارهای ما به نهایت ضعف برسین بعدش هم اگه برامون هزینه زیادی نداشت بهتون حمله هم میکنیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سلام. آقا ما توافق نخوایم باید چیکار کنیم؟ انقدر کشور های مختلف رو تحریم کردید که اگر با هم متحد بشن ، تحریم ها تقریبا بی اثر میشه ، مخصوصا که این کشور ها صاحبان اصلی منابع هستن. نه ما تحریم باشیم بهتر از باج به شغال دادنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
توافق فقط وقتی میشه ک ایالات متحده امریکا تبدیل بشه ب جمهوری اسلامی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این عجب رویی داره. خوب خودشو زده به کوچه علی چپ.از دروغ گفتن خسته نمیشه.طوری حرف میزنه.انگار مقصر ایران است.
Germany
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
در موضوع فوت مهسا امینی دخالت کردید و گفتید که فعلا آمریکا بر احیای توافق فکر نمی کند و موضوع مهسا امینی الویت هست الان چی شد پروژه شکست خورد دنبال توافق هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ما توافق نمی خواهیم. یک بار برای همیشه، بمب اتم بر تل آویو بیندازید و دست یهود را از این جهان کوتاه کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
تا اینها پیاده نظامشان شکست می خوره این حرف ها را بلغور می کنند و باز وقتی مزدورانشان هیاهویی راه می اندازند توهم شان برمیداره حرف های اضافی می زنند الحمد لله دولت ما امروز نحوه صحبت با این زیاده خواهان را هم خوب بلده و هم بکار می گیره .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بله. روزی که دولت آمریکا بفهمد حرامی هایش راه به جایی نخواهد برد ، آن روز زمان توافق است . طینت دولت آمریکا را با هیچ واژه ایی،بجز #حرامی نمی‌توان توصیف کرد.
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
شما آمریکایی و اروپایی ها همتون روانی هستین شباعاشقی روزافارقی شما دشمن بزرگ ایرانی اصلا دنبال توافق نیستی بایدن هم فکرکنم یه چیزی میزنه که یه روزتحریم می‌کنه یه روزدنبال توافقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
زمان جنگ شعار مردم شده بود موشک جواب موشک
الآن هم جواب مردم باید بشود هسته‌ای جواب هسته‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا دیگر توانایی اداره خود را ندارند در هزاره سوم توازن بین المللی در دنیا شرایطی ایجاد کرده است که اساسا قلدری مآبی خدیدار نداشته و هزینه گردن کلفتی معادل سقوط خواهد بود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این آقای مالی چقدر بی شعوره !!
در حالیکه صحبت از مذاکره و دیپلماسی می کنه ، دست از تهدید برنمی داره !!!
شیفتگان مذاکره با آمریکا باید به این ادبیات آمریکائیها بیشتر توجه کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
رفتارشان با ایران خیلی ظالمانه و ناجوانمردانه است برای رهبران کشورم آرزوی موفقیت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
هیچ اعتمادی به حرفهای آمریکائیها نیست !!!!
گذشته آنها ، گواهی بر « بی اعتباری » آنهاست !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آقای مال مال پس این همه اغتشاشات برای امتیاز گیری ار ایران در پای میز مذاکره بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
بسیج محلات
۲۱:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امریکا قابل اعتماد نیست . دولت و مجلس واردات کالای خارجی را ممنوع اعلام کند حمایت از تولید کننده ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اگر توافق ریالی به نفع ایران و ایرانی داشت هیچ وقت آمریکا و غرب با ایران وارد مذاکره هسته‌ای نمی شد تنها راه نجات ایران ساخت سلاح هسته‌ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اگه شما مسئولیتی داشته باشی ، یک شبه مملکت رو به باد میدی !!
۱۲