به این میگن با سفره مردم بازی کردن.شما نگران جان مردم هستی ماشین اشغال دو خودرو ساز رو پلاک نکن.شما نگران جان مردم نیستی شما ها به فکر جیب خودتون هستید شما جلو تصادفات مرگ سالانه ۱۶هزار ایرانی رو به خاطر و جاده خراب و ماشین بی کیفیت بگیر ..ما ملت نخوایم شما برای ما دل بسوزونی چکار باید بکنیم
بهتر بود تاکسی های اینترنتی با برنامه ریزی و مطالعه وارد کار میشد تا در شهر های کوچک مثل جهرم نان تاکسی های شهری و تلفنی را آجر نکنند و با چند سال سابقه نان را بر روی این قشر زحمت کش نبندند خدا نان را از شما ببرد که بدون تحقیق و بدون برنامه کار انجام می دهید .
از فردا باید شناسنامه ،گواهی ازدواج ،کارت ملی و هرچی اوراق شناسابی داریم با خودمون حمل کنیم تا ثابت بشه مسافر نیستیم،دولت بودجه کم آورده دنبال جریمه کردن میگرده
بعضی شرکتهای اینترنتی هم حقه ایی دارند و میگویند زنگ بزن بگو سفرم را لغو کردم و شما با این اشتباه بزرگ به نفع راننده و به ضرر خود کار میکنید راننده عوارض و حق زحمت شرکت اینترنتی را نمیدهد همچون ماکسیم و ما هم از بیمه مسافر بی بهره
پس با این تاکسیهای به ظاهر مجاز اینترنتی هم باید برخورد شود و شهروندان را هشیار و آگاه کرد
یه حسنی که تاکسی اینترنتی داشت قابلیت ردیابی توسط خودمسافر یاخانواده مسافر را داشت؛ اگه قراره اینها بین شهری نباشند قابلیتهای تاکسی اینترنتی را به سایر تاکسی ها و دربستیها اضافه کنند.
به ایشون بگید سردار بزرگ سردار مقتدر ، اگه پراید، تیبا، کوییک و خانواده آن که ضعیف ترین خودرو هست توان جابجایی مسافر را ندارد چرا اجازه می دهید خودرو سازان این خودروهای بدرد نخور را تولید کنند؟ مگر نه اینکه همین خودروها اکثرا در جاده های برون شهری خانواده خود را جابجا می کنند، آیا جان و امنیت خانواده ها برای شما مهم نیست و فقط مسافر نباید باشد؟ یعنی فقط با نام مسافر و خانواده مشکل امنیت و تردد حل می شود؟ ممنون از تلاش بی وقفه باشگاه خبرنگاران جوان که همیشه خود را در خطر رویارویی با نیشه و کنایه های دیگران قرار می دهد اما حرف مردم را منعکس می کند.
نامه با امضای مومنی هست ولی نوشتین از هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا سوال کردین
پس با این تاکسیهای به ظاهر مجاز اینترنتی هم باید برخورد شود و شهروندان را هشیار و آگاه کرد