دونه ای حداقل۱۶هزار دلار یعنی با مالیات و عوارض و کرایه کشتی و سود شرکت وارد کننده نزدیک یک میلیارد تومن...اصل واردات ایده خوبی نبود چون به صرفه نیست و واسه قشر متوسط جامعه هم نیست...
مگر هر نفر چند خودرو باید داشته باشه بنزین مفت و وقت هم بی ارزش شغل ایرانی ها شده ماشین سواری ایرانخودرو و سایپا در سال اشتغالزایی ایجاد می کنند و بیکار در کشور نداریم شغل از خارج هم وارد می شود برای اضافه کار .
واقعا دست خوش که ملت رو خوشحال میکنین به هر استان یکی از اون رو بفرستین تا بریم زیارتش کنیم
سعید
۱۹:۵۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تا حالا کی به فکر مردم بودن اینا قرار بود با واردات این خودرو ها یه کمکی به ثابت شدن قیمتها بود از زمانی قیمت دلار رفت بالا یه دفعه داستان عرضه بیشتر تو بورس و لغو سیستم قرعه کشی کلید خورد ماشین تو یه ماه ۱۰۰ درصد گرون شد الان پایه قیمت که تو بورس میزارن بزای خودرو فقط برای اقازاده هاست نه مردم کی به فکر اون بنده خداست که خرید پراید براش شده آرزو
دلارم همینطوری میره بالا کسی حرف نمیزنه
سلام.حدود دومیلیون خودروی کم مصرف از کره جنوبی و ژاپن در قبال نفت صادراتی وارد کنید و بدون تعرفه به عموم مردم ایران بفروشید تا انحصار،گرانفروشی و احتکار خودروسازان حلبی داخلی شکسته شود.و باعث کاهش مصرف سوخت و الودگی و در نتیجه افزایش صادرات نفت و فراورده های نفتی شود.
مبارک اقازاده ها باشه. مردم عادی که پول خرید پراید و پژو را ندارند. پس با واردات این خودروهای خارجی گرون قیمت فقط سیبیل آقازاده ها چرب میشه وخسته شدن از بس ماشینشون تکراری شده بوده
این خودرو ها که قیمتشون بیشتر از چیزیه که اعلام کردن اقتصادی نیست با مردم روراست باشین بگین جای طلبمون داریم از کره خودرو میگیریم شما خودرو داخلی رو هم دیه نمیفروشین چه برسه به اینا
عدالت علوی رو با شجاعت در اینجاها وارد کنید ۱- تولید دانش بنیان بدون اتکا مطلق به دو خودروساز کنونی ۲- واردات خودرو در شأن غیرت و دارایی مردم
وگرنه برنامهریزی ها در این زمینه به هیچدردی نخورده نمیخورد
دلارم همینطوری میره بالا کسی حرف نمیزنه
وگرنه برنامهریزی ها در این زمینه به هیچدردی نخورده نمیخورد