واقعا سایپا یک چند سالی هست از حالت منفعل در آمده است و مرکز توسعه و تحقیقاتش خوب کار می کند اگرچه هنوز فاصله زیادی تا خودروهای روز دنیا وجود دارد ولی همینطور پیش برود حتی اگر کپی برداری هم بکند هیچ اشکالی ندارد سریع صد در صد به آن نتیجه خودرو جهانی استاندارد می رسد. واقعا به سایپا باید تبریک گفت که حداقل در این سالهای اخیر از حالت منفعل خارج شده است.
تولید خودرو را به مز ده ملیون برسانیم این برنامه ما مردم ایران و خودروسازان مان خوبه امیدوارم همت و تلاش و گوش شنوایی در خودروسازان باشه
بازاری دستکم نیم کلیاردی تا هشتصد ملیون نفری در اطراف ماست
با سلام اشتباه من رو نکنید. تیبا 2 مدل ۹۵ آبی گوگولی رو با ۶۰ هزار کیلومتر فروختم گفتم برم خودرو به روزتر بخرم یک کوییک خریدم آقا از کجاش بگم که از اول روغن کم میکرد دنده ها سخت جا میروند در ترافیک خودرو میلرزه که اول گفتن ایراد از دیسک و صفحه کلاچ است . تعویض کردم درست نشد و گفتن از فلاول هست روی زمین خیس که اصلا کنترل نمیشه کرد انگاری روی یخ رانندگی میکنی. کمک فنر عقب کوبش داشت یعنی ۲ نفر بیشتر نباید عقب بنشینند چون لاستیک به گل پخش کن میگرفت . خلاصه کوییک رو با ضرر فروختم دوباره ی تیبا2 خریدم البته مدل ۹۶ با ۱۳۰ هزار کیلومتر کارکرد . خدارو شکر تیبا خیلی بهتراز کوییک و ساینا هست. به قول دوستان خودرو در ایران شانسی هست شاید شانس من اینجوری بود ولی در کل تیبا کم خرجتراز خودروهای دیگه هست حداقل طراحش کار درست بوده . لطفا اشتباه منو نکنید.
مملکت بی صاحب همینه وقتی نمی تونن از پس تقاظا بر بیان این ماشین ها از کجا در میان پس
جز اینه که مسولیت به نمی خوان چیزی درست بشه و بلیط دربست تا ونزوئلا رو دارن
آمین
بازاری دستکم نیم کلیاردی تا هشتصد ملیون نفری در اطراف ماست
جز اینه که مسولیت به نمی خوان چیزی درست بشه و بلیط دربست تا ونزوئلا رو دارن