مصرف روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین
مصرف روزانه ۱۲۰ میلیون لیتر گازوئیل
۱۷ هزار کشته تصادف
۲۰۰ هزار جرحی و زخمی و معلول
هزاران میلیارد خسارت مالی و بیمه و دیه
هزاران کشته آلودگی هوا
همه اینا میتونست با واردات خودرو به یک سوم کاهش پیدا کنه ولی نمیخوان
افزایش تولید و قطبهای خودروسازی یعنی افزایش و رشد صنعتی در بسیاری از زمینه ها و ساخت شهرها و شهرکهای قطعه سازی و رشد هر چه بیشتر و بهتر صنعت قطعه سازی
وقتی خودروی ۴۰۰میلیونی شایدکمتر۸۰۰الی ۹۰۰میلیوم خودروسازنرخ میذاری بعدهمین خودرورایک ونیم میلیاردمیفروشیدتازه هزینه جانبی راهم دریافت می کنیدبهدطرف این همه هزینه میکنی بعدمیاداستارت بزنی روشن نمیشی آقای وزیرهمه مثل شمانیستندبایی تماس مشکلش حل بشی اینقدرکه لی لی به تی تی خودروسازمیذاریدیی سری هم به نمایندگی های خودروسازی سربزنیدآنهم بدون اطلاع
جناب فاطمی امین تولید و واردات خودرو باید به مرز ده ملیون خودرو در سال برسد چه خودرو سوخت مایع چه خودرو گاز سوز و قطبهای خودروسازی گازی و چه خودروهای برقی
با تنها دو قطب خودرو سازی نمیتوان بازاری بیش از هشتصد ملیونی ایران و اطراف ایران را نشانه گرفت
بفکر افزایش تولید و افزایش قطبهای خودروساز برای تولید ده ملیون خودرو در سال و یا تولید و واردات تا مرز ده ملیون باشید
جک اخر سال فاطمی ... تو جلوی قیمت ها رو بگیر ما رو نکشه .. تو جاده پیشکشت .. سر به فلک گذاشته قطعات ماشین از لاستیک بگیر تا یک طلق چراغ پراید چیه که بیست تومن بود الا صدوبیست تومن شده
مصرف روزانه ۱۲۰ میلیون لیتر گازوئیل
۱۷ هزار کشته تصادف
۲۰۰ هزار جرحی و زخمی و معلول
هزاران میلیارد خسارت مالی و بیمه و دیه
هزاران کشته آلودگی هوا
همه اینا میتونست با واردات خودرو به یک سوم کاهش پیدا کنه ولی نمیخوان
باز هم شما قرص هاتون رو نخورده ، اومدید سر کار !
چرا چرت و پرت میگه
سنگ بزرگ علامت نزدنه برادر عزیز امنیت خودرو ها و جاده ها رو افزایش بدین قوانین رو در این حوزه سخت گیرانه تر بکنید کافیه
با تنها دو قطب خودرو سازی نمیتوان بازاری بیش از هشتصد ملیونی ایران و اطراف ایران را نشانه گرفت
بفکر افزایش تولید و افزایش قطبهای خودروساز برای تولید ده ملیون خودرو در سال و یا تولید و واردات تا مرز ده ملیون باشید
پنج سال پیش قرار بود تولید پراید متوقف شود ،
چه شد ؟
پیمان اشراقی.