منحل کنید این مافیای کثیفه شورای رقابت رو که هرچی آشوب تو قیمت گزاری های خودرو هست زیره سره همین مافیاست. نه دستوره رییس جمهور را اجرا میکنن نه پیام رهبری برای کاهش تورم. و گویا نفسشون از جایی گرمتر داره در میاد که اینجور جسورانه نرخ تعیین میکنند.
اگه عرضش رو داشتید ارزون کنید تا چهارتا بدبخت حداقل بتونن یه ماشین بخرن با زن و بچشوش تو زمستون سرخیابون واینستن چهار تا از خدا بیخبر بیاد آب بهشون بپاشه و بره
اتفاقا امیدوارم به قدری گرون بشه که هیچکس نتونه بخره چون هم ترافیک و هم کسانی که رانندگی افتضاح دارن به شدت زیاد شده.
پراید ۱/۵ میلیار
پژو بالای ۳ میلیارد
اجازه خروج خودرو بالای ده سال کار رو هم از درب منزل ندن
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
یکی جلوی قیمت موتور رو بگیره؟؟
۱۲۵ سی سی شده ۶۵ملیون.....
قیمت کارخانه.
هنوز مونده تا اثرات دلار ازاد خودشو نشون بده ، صبر کن عزیزم هنوز اول سال جدیدِ.
علی
۱۷:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام
خدا خیرت بده جناب مخبر
افزایش یکباره قیمت خودرو فشار رو بر مردم بیشتر میکنه و همچنین تورم رو افزایشی میکنه.
امیدوارم شورای رقابت توجیه بشه و درک کنه .آمین
امیدوارم
خودمان خودرو سازیم . خودمان قانون گذار رقابت و وارداتیم. خودرو پر مصرف و نا ایمن را گرانتر از خودرو کم مصرف هیبریدی ایمن به مردم می فروشیم. مصرف بنزین آنجه فروخته ایم ،بالا است . خودمان بنزین فروشیم. خودمان دلار فروشیم . قیمت بنزین دیگر به ریال هیج است . قیمت بنزین را بالا می بریم . به نظر شما اسم این فرآیند چیست ؟ خود چرخه معیوب ضد بهبود کیفیت ضد کاهش مصرف و ضد قیمت منصفانه است.
جند راه هست : بهترین آن ساخت یک مجموعه تست خودرو جدید و تعاریف درست از استاندارد و ایمنی است. در این راه حل هر که بتواند تستها را بگذراند پلاک تردد مربوطه را اخذ می کند . مثلا خودرو مجوز برای جاده های درون شهر با سرعت ماکزیمم نود تا می گیرد . در این حالت با شکستن انحصار واردات و مونتاژ عده زیادی می توانند در شرکتهای کوچک و بزرگ خودرو بسازند . قیمت منصفانه می شود و فرآیند مخرب و معیوب موجود گره اش باز می شود . کاهش مصرف بهبود ایمنی و قیمت مجالی برای ارزش دهی پیدا می کنند .
این یک روش درست در کشورهای خودرو ساز پیشرو است.
راه سریع ولی نچندان خوب مجوز واردات خودرو است. با گمرکی حدود 10 درصد. مرگ یکبار شیون یکبار. یا خود رو ساز می شویم یا توهمی است که با هزینه هنگفت جانی و آلودگی محیطی و مال پایان می یابد.
با کلی مصیبت بعد از ۵۰دفه نوشتن تو قرعه کشی الان موفق شدیم یه ماشین بنویسیم حالا شورای رقابت میخواد تاوان تورم رو از مردم بگیره، شما برو به درامد و حقوق کارگر و کارمند نگاه کن بعد یدفه ۴۰درصد بزار روی ماشین، حقوق یکسال کارگر الان بدون هیچ هزینه ای ۱۰۰تومن میشه که شما میخوای یکجا بگیریش ازمون
زودتر تکلیف متقاضیان خرید خودرو را روشن کنید. سر در گمی در ابتدای این برنامه باعث سر در گمی در اجرای مرحل بعدی تحویل خودرو نیز خواهد شد. چرا در اجرای برنامه ها اینقدر مسئولین مربوطه گیج می زنند؟ در تحویل خودروها چه مکافاتی درست بشه معلوم نیست.
گیج می زنند چون هدف فروش خودرو نبود و برنامه جامعی برای فروش نداشتند، و گرنه این طرح را واسه روز آخر سال با قیمت نامشخص، زمان نامشخص اعلام نتایج و ... نمی گذاشتند،
هدف این طرح صرفا جمع کردن پول توی دست مردم و جلوگیری از سرازیر شدن آن به بازار طلا و دلار بود،
الان همه ثبت نام کردند نمیدونن ماشین که نوشتن چه قیمت هست
اصلا میتونن با این قیمت ها پرداخت کنن یا نه
همه چیزمون به هم میاد
پراید ۱/۵ میلیار
پژو بالای ۳ میلیارد
اجازه خروج خودرو بالای ده سال کار رو هم از درب منزل ندن
۱۲۵ سی سی شده ۶۵ملیون.....
قیمت کارخانه.
خدا خیرت بده جناب مخبر
افزایش یکباره قیمت خودرو فشار رو بر مردم بیشتر میکنه و همچنین تورم رو افزایشی میکنه.
امیدوارم شورای رقابت توجیه بشه و درک کنه .آمین
امیدوارم
جند راه هست : بهترین آن ساخت یک مجموعه تست خودرو جدید و تعاریف درست از استاندارد و ایمنی است. در این راه حل هر که بتواند تستها را بگذراند پلاک تردد مربوطه را اخذ می کند . مثلا خودرو مجوز برای جاده های درون شهر با سرعت ماکزیمم نود تا می گیرد . در این حالت با شکستن انحصار واردات و مونتاژ عده زیادی می توانند در شرکتهای کوچک و بزرگ خودرو بسازند . قیمت منصفانه می شود و فرآیند مخرب و معیوب موجود گره اش باز می شود . کاهش مصرف بهبود ایمنی و قیمت مجالی برای ارزش دهی پیدا می کنند .
این یک روش درست در کشورهای خودرو ساز پیشرو است.
راه سریع ولی نچندان خوب مجوز واردات خودرو است. با گمرکی حدود 10 درصد. مرگ یکبار شیون یکبار. یا خود رو ساز می شویم یا توهمی است که با هزینه هنگفت جانی و آلودگی محیطی و مال پایان می یابد.
هدف این طرح صرفا جمع کردن پول توی دست مردم و جلوگیری از سرازیر شدن آن به بازار طلا و دلار بود،