دوستان منم شماره مرسوله نداشتم. تو سایت هم نوشته بود منتظر تحویل سفارش توسط مشتری.زنگ 193 زدم شماره موبایلی که باهاش ثبت نام کرده بودم دادم کد مرسوله بهم داد. فرداش هم رفتم پست محلمون لاستیکم رو تحویل گرفتم. کسانی که براشون تو سایت نوشته در انتظار تحویل سفارش مشتری لاستیکشون تو پست محلشون هس زنگ 193 بزنن داخلی سه رو بگیرید شماره موبایلتون بدید کد مرسوله بهتون میده
سلام 4 اردیبهشت دو حلقه لاستیک خریداری کرده ام ولی هنوز خبری نیست پیام هم میزاریم جوابگو نیستند چرا اینکارو میکنین گناه داریم اگه نمیتونین تحویل بدین چراثبت نام میکنین مردم رو سرکار میزارید
دوماهه پول لاستیک دریافت کردن هنوز ارسال نکردن ،اینها هم راه خودروسازها رو درپیش گرفتن و فکر کنم ازین پس همه تولید کننده ها از این روش استفاده کنند....