تو این کشور خیلی وقت که وجدان وشرف مرده الان یک پفک 3000هزار شده بعد کرایه 5000هزارتونی با 15درصد کمسیون برای مسافر زیاده بابا یک عده تا الان تو غار زندگی میکردند که از تورم خبر ندارن با این مشکلات خرید لوازم یدکی که سر بفلک کشیده
تو این کشور خیلی وقت که وجدان وشرف مرده الان یک پفک 3000هزار شده بعد کرایه 5000هزارتونی با 15درصد کمسیون برای مسافر زیاده بابا یک عده تا الان تو غار زندگی میکردند که از تورم خبر ندارن با این مشکلات خرید لوازم یدکی که سر بفلک کشیده
من از قبل سال ۹۸ و گرون شدن بنزین تو اسنپ بودم والله بعد گرون شدن هم قیمتا همون بود ماشینی که صدا ازش درنمیومد تو این ۴سال شد اوراق بردم تعمیرات میگه ۱۴میلیون خرجشه نه کمک فنر مونده نه لاستیک نه دیسک و صفحه کل اتاق صدا گرفته از۱۲شب تا ۶صبح کار میکنم به والله شده شبی ۱۰۰ تومن کارنکردم یا نت ها داغونه کرایه ی محل ماهم مه هنوز۱۰/۱۵ هزارتومنه چقدر جون داریم مگه بااین خیابوناو چاله چوله ها من که ۶ماهه دیگه نمیرم و نخواهم رفت مگه برده ایم ما.؟؟؟؟؟
خیلی جالبه
اون دسته آدمایی که فک میکنند ورود شورا به دو شرکت تاکسیرانی خوبه تو اشتباهی
شورا ورود میکنه چون به فکر خودشه
دیده کمیسیون عالیه ورود کرده نه بخاطر شماها یا خودم
فکر کردین تو کشور چقدر راننده اسنپ تپسی ماکسیم هست.
کمیسیون چقدر برمیدارن؟فک کن مغزت سوت میکشه
سلام و ادب
من خودمم مدنیه به خاطر بیکار شدن و اینکه راه دیگه ای واسه کسب درآمد ندارم مجبور به کار اسنپ شدم و این ویژگی وجه مشترک همه ی راننده های اسنپ هست
اون دوست عزیزی که میگه اگه کرایه های اسنپ پایین هست خب کار نکنید ،شاید درد بیپولی و مجبور شدن رو حس نکرده ،آدم مجبور انتخاب نمیکنه و فقط انجام میده حتی اگه با اون کار موافق نباشه ،مدیران اسنپ و توسی هم از همین ویژگی مجبور بودن و نه انتخاب کردن راننده ها استفاده میکنم و با قیمت پایین و سفر حداکثری فقط سود خودشون رو افزایش میدن و اونچیزی که تو این سیستم ارزش نداره رضایت آدم مجبوره !
متاسفانه نه فقط تو سیستم تاکسی اینترنتی بلکه تو همه ی بخشهای اقتصادی دیگه هم این نگاه از بالا به پایین وجود داره و علت همشون هم نرخ بالای بیکاری و بالا بودن هزینه های زندگی هست ! به امید روزی که تمام بیکار شده های جامعه بتونم به شغلهای اصلی خودشون برگردن و اینجوری سیستم عرضه و تقاضا و دست نامرعی بازار قیمتهای سفر اسنپ و همکاراشو واقعی میکنه
آقا یه چی بگم هیچکس تا حالا نگفته تورا به خدا جو گیر نشید وقتی مسافر ازتون میپرسه کاسبی چطوره نگید عالیه که هر کسی از راه میرسه میشه راننده اسنپ خیلی دست زیاد شده
هیچ وقت عدالتی نبود ونیست بیچاره راننده های اینترنتی واقعا چاره ای ندارن دخل ناچیز خرج بی حد باتوجه به تورم اقتصادی مسافت میری تازه تو مبدا لغوم میخوری بعد از شرکت پیام میدن عذر میخوایم یعنی مضحکه شدیم
اون دسته آدمایی که فک میکنند ورود شورا به دو شرکت تاکسیرانی خوبه تو اشتباهی
شورا ورود میکنه چون به فکر خودشه
دیده کمیسیون عالیه ورود کرده نه بخاطر شماها یا خودم
فکر کردین تو کشور چقدر راننده اسنپ تپسی ماکسیم هست.
کمیسیون چقدر برمیدارن؟فک کن مغزت سوت میکشه
خوش به حال افغانی ها حداقل میتونن به راحتی برن از ایران
من خودمم مدنیه به خاطر بیکار شدن و اینکه راه دیگه ای واسه کسب درآمد ندارم مجبور به کار اسنپ شدم و این ویژگی وجه مشترک همه ی راننده های اسنپ هست
اون دوست عزیزی که میگه اگه کرایه های اسنپ پایین هست خب کار نکنید ،شاید درد بیپولی و مجبور شدن رو حس نکرده ،آدم مجبور انتخاب نمیکنه و فقط انجام میده حتی اگه با اون کار موافق نباشه ،مدیران اسنپ و توسی هم از همین ویژگی مجبور بودن و نه انتخاب کردن راننده ها استفاده میکنم و با قیمت پایین و سفر حداکثری فقط سود خودشون رو افزایش میدن و اونچیزی که تو این سیستم ارزش نداره رضایت آدم مجبوره !
متاسفانه نه فقط تو سیستم تاکسی اینترنتی بلکه تو همه ی بخشهای اقتصادی دیگه هم این نگاه از بالا به پایین وجود داره و علت همشون هم نرخ بالای بیکاری و بالا بودن هزینه های زندگی هست ! به امید روزی که تمام بیکار شده های جامعه بتونم به شغلهای اصلی خودشون برگردن و اینجوری سیستم عرضه و تقاضا و دست نامرعی بازار قیمتهای سفر اسنپ و همکاراشو واقعی میکنه
کارگر مگه استحلاک داره کارگر مگه ۵۰۰ میلیون ماشین میاره صبح تا شب ماشینش روشن باشه