ما باید خیلی احمق باشیم که تن به این کارها بدیم طرف میره توی بورس برنده میشه یه پژو پارس 220 میلیون مثلاً. میاره توی بازار 700 میلیون خوب به ازای همین میزان گرانی قطعات یدکی گران میشه کرایه حمل و نقل گران میشه تورم از 40 درصد به 160 درصد افزایش پيدا میکنه آیا حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان هم افزایش پیدا خواهد کرد خیر برای جبران این خلا تمام اموال دولت هم حراج بشه فایده نخواهد داشت
دوستان ایران خودرو از سایپا هزینه هاش پایینتره چون خیلی دیرتر تحویل میده همه روی ۴۰۳ حساب کنین. اگر میخواین زودتر تحویل بگیرین بالاجبار باید سایپا ثبت نام کنین احتمال زیر ۶ماه زیاده .اگرم وسع مالیتون میرسه که ثبت نامی غیراز ایران خودرو داشته باشین زودتر تحویل بگیرین . اگر سال دیگه پرشیا بشه ۲میلیارد شما باید مابه التفاوت رو پرداخت کنین همونطور که از دور قبل تا الان دوبار گرون کردن مطمئنا تا ۴۰۳ خیلیها نمیتونن مبلغ افزایش یافته رو برای تحویل خودروشون پُرکنن و مجبورا انصراف بدن .
شما تو دور اول ثبت نام تعهدات تون تا سال ۱۴۰۳ هم رفته، بعد دوباره ثبت نام میگذارید! اگر اولویت بندی مرحله اول صادقانه بوده، این سری باید موعد تحویل خودرو از ۱۴۰۴ به بعد باشه، اگر هم توانایی تحویل در امسال و سال بعد را دارید، پس اولویت بندی مرحله اول الکی بوده و صرفا هدف جمع آوری پول مردم بوده
قرار بود با افزایش تولید قرعه کشی حدف شود و اعلام کردند که قرعه کشی حذف شده ولی کماکان قرعه کشی ادامه دارد و تعیین اولویت و نوبت بندی بر اساس قرعه انجام می شود. وضعیت خودرو که خوب نسیت ریل گذاری نیز ظاهرا مشکل دارد. آنچه قرار بود مردم در میان مدت آن را در بازار خودرو لمس کنند این نبود.
درود. شگردی قشنگ برای سلطه بر مال مردم!!! آخه کجای دنیا به این شیوه استثماری خودرو می فروشن که اختیار دارت می شه بنگاه و دلال و و و . همین عرضه خودرو توی بورس گند زد به قیمت ها و همین ها شد مبنای نرخ معاملاتی.... . حکایت پر قصه و غصه هم چنان ادامه داره. توی همین کشورای عرب همسایه می شه به روز ترین خودروها را با تسهیلات و قیمت مناسب نه حبابی که چه عرض کنم سنگ خارا خرید نه خودروی نا ایمن بی کیفیت داخلی را اون هم با هزینه چندین صد میلیونی!!!
پس چرا این همه سوال باقی مانده؟