خودرو ساز اصلا صلاحیت واردات نباید داشته باشه اون موقع رقابتی نمیشه بازار کیفیت میاد پایین سایپا خودرو هاشو باکیفیت و ایمن درست کنه نباید به فکر واردات باشه این قانون از بیخ مشکل داره ...ایرانخودرو هم همینطور.
خبرنداری تمام قطعات پراید تیبا وووهمه را ازچین می آورد آدرسشم بدم کجاست بعدمیگه به قطعه سازرحم کنید ورشکسته میشه
ناشناس
۰۵:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
احسنت
اگر قرار باشه ۲خودرو ساز (حتی شرکتهای خودروی مونتاژی) اجازه واردات داشته باشند ، نه تنها خر همون خره ، بلکه پالونش هم عوض نشده ، بلکه پالونش چندتاشده !؟
این توهین مافیای خودرو به شعور مردمه
باید واردات برای عموم تجار و حتی خود مردم باشه ، آنهم با تعرفه مناسب و رقابتی با خودروسازان(بخوان زورگویان) داخلی
مهدی
۰۰:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
برای ۳۵ هزار نفر که در نوبت قرار دارند آیا دعوت نامه آمده
تکلیف مثلا ردیف ۱۶ هزار چیست
اگر قرار باشه ۲خودرو ساز (حتی شرکتهای خودروی مونتاژی) اجازه واردات داشته باشند ، نه تنها خر همون خره ، بلکه پالونش هم عوض نشده ، بلکه پالونش چندتاشده !؟
این توهین مافیای خودرو به شعور مردمه
باید واردات برای عموم تجار و حتی خود مردم باشه ، آنهم با تعرفه مناسب و رقابتی با خودروسازان(بخوان زورگویان) داخلی
تکلیف مثلا ردیف ۱۶ هزار چیست
پس اسمش تولید ملی است همچون سالهای گذشته و تولیدات گذشته