آفرین جناب استاد. یعنی خسته نباشید. قبلاً هم ثابت شده که اولا اگر خودرو باکیفیتی که به مردم خودمون فروخته شده صادر شود هیچ کشوری حتی آفریقا هم خریدار نیست و ثانیا اگر خودرو با کیفیت خوب تولید و صادر کنند باز هم هیچ سودی برای مردم خودمون نداشته چون بازهم به بازار داخلی با بدترین و بیکیفیت تربن قطعات تولید خواهد شد!!!!
این یه واقعیته که ۲۰۶ در اروپا خیلی زیاد من واقعا اینو تایید میکنم و همچنین چند وقت پیش فیلمی از هم وطنی دیدم که در سئول پراید بود و واقعا تعجب کردم چطور اونا وارد کردننننن.
برای چی کشورهای دیگه باید مییتسوبیشی و هوندا و سوزوکی و تویوتا و نیسان و مزدا و فولکس و ٱپل و بنز و بی ام دبلیو و سئات و اشکودا و فیات و کیا و هیوندای و فورد و کادیلاک و شورولت و ولوو و درجه یک چینی مثل جیلی و هونگچی ....
ول کنن اینا رو بخرن میشه ایشون توضیح بده اونجا که اجبار نیست تعرفه ام این نیست
جناب دکتر !!
خودروسازان به تعهدات داخلی خود نمیتوانند یا نمیخواهند عمل کنند،شما صحبت از صادرات میکنید؟؟!!!
این اول.
اما دوم :
فکر نکنم بنجلهای تولیدی چندان مشتری خارجی داشته باشد ،مگر به قیمتی کمتر از آنچه به مردم ایران اجحاف میشود.
صادرات !؟!؟!؟؟!؟!
اونروزی که پراید رو رنگ میکردید جای پرادو به عراق و سوریه مینداختید مرد
عراق و سوریه و افغانستان و ....پر شده از فورد و شورولت تویوتا
صادرات
وقتی نماینده به مالیات گرفتن خودروی متوسط رده خارجی کره ای رای میده و با قاطعیت به اجرا گذاشته میشه...!!!! و اعتراضی ساخته نمیشه مسوول محترم هم درمی یابد حق ایرانی بالاتر از پراید سواری و شتر سواری بیش نیس و بیش از شتر سواری فک کنه باید چپ و راست هزینه بده.
ول کنن اینا رو بخرن میشه ایشون توضیح بده اونجا که اجبار نیست تعرفه ام این نیست
خودروسازان به تعهدات داخلی خود نمیتوانند یا نمیخواهند عمل کنند،شما صحبت از صادرات میکنید؟؟!!!
این اول.
اما دوم :
فکر نکنم بنجلهای تولیدی چندان مشتری خارجی داشته باشد ،مگر به قیمتی کمتر از آنچه به مردم ایران اجحاف میشود.
اونروزی که پراید رو رنگ میکردید جای پرادو به عراق و سوریه مینداختید مرد
عراق و سوریه و افغانستان و ....پر شده از فورد و شورولت تویوتا
صادرات