هر تصمیمی و هر اقدامی باید با آرامش و نرمی پیش برود و باید از ایجاد تلاطم و التهاب در جامعه خودداری شود. الان مثلا یک نفر شاید با کل سرمایه اش دو تا اتومبیل خریده باشد، گناه از این بدبخت نیست که خودروسازان داخلی رانت بازند و قانون نویسان هم هول هولکی.
مهمتر از همه باید مراقب سرمایه های مردم باشیم.
مردم بدبخت برای حفظ سرمایه شان ، از دست تصمیمها و اقدامات شما مسئولین نمی دانند سرمایه هایشان را روی چه چیزی شرط قمار ببندند. مردم سرمایه یک عمر را جمع می کنند و مثلا یک آپارتمان می خرند یا پولهایش را روی خرید یک اتومبیل به قمار می گذارد . بدبخت شدیم از دست شما. البته من خودم سوء نیت ندارم . من نه سرمایه دارم و نه اتومبیل.
وای جی سی شیر مادرتان حلالتان اگر همه نظرات را پخش کنید
بگذارید خودروسازان مافیایی بدانند چقدر کند و سستند و قیمتها را صد برابر کردند
چرا همه به تولید ده ملیون در سال با افزایش قطبها اصلا فکر نمیکنند و گویا به همین اندک راضیند؟؟؟!!
خیلی دلتون رو خوش نکنید مجلس تا اینجای کار فقط با کلیات طرح موافقت کرده. برای واردات نیاز به دستور العمل اجرایی است که اون هم معلوم نیست با گیر و گورهایی که داریم کی آماده میشه.
برای گران کردن یه متن چند کلمه ای میزنن میگن گرون شد ولی برای ارزون شدن و واردات چند صفحه می نویسند و اما واگر میارند جالبه !. به خدا اگر این مافیا نیست پس چی هست!
با زهم وارد کننده ا یک عده مافیای خاص !!!!!! قانون اجازه ورود خودرو برای ایثارگران و.... چه شد چرا برای این قشر ماده مصوبه مجلس را که چند دهه فقط به اسم این قشر هست و در بوق کرنا میکنید ولی اجرایی نمیکنید؟
چرا اجازه ورود خودرو نو نمی دهید با اینکار به ملت توهین می کنید چرا بعد از این همه حمایت بیجا از خودرو سازان داخلی باید کهنه پوش کشورهای دیگر باشیم. مگر شایستگی بهترینها نیستیم
مگر این موضوع معمای سختی هست ،هموطن مثل بقیه مسئله ها ماست مالی شد ،تا مسئولین ،وزرا واین نمایندگان وبرخی روسای مهم وهمچنین مافیای ها باشد همه چیز به باد هوا شده ،مگر مسئله ۱۹۲هزار میلیارد فولاد مبارکه به جایی رسید
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گمرکی خودرو ۱۳۷ درصد براورد شده بدون دلال بازیش تو بازار یعنی خودرویی که به پول ما ۵۰۰ میلیون میشه بدون هزینه بارگیری و انتقلش به ایران ۱۳۷ درصد گمرکی تعلق میگیره که با این روند یه خودروی ۵۰۰ میلیونی یچیزی بالغ بر ۱/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میشود بعد هزینه های جابجاییش و سود بازرگانی وارد میکند هم جای خود دارد و از اونجا سود دلالان بازار هم روش احتساب میوشد و این خودروی ۵۰۰ میلیونی یچیزی حدود ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برا یه ایرانی آب میخورد تا گیرش بیاد و بعد اینجاس که مردم بیشتر از قبل سمت خودروهای داخلی میرود و با این حساب باز مردم دیگر قانع میشود از پولی برا پارس میدن یا ۲۰۷ میدن و امثال این خودروها
چرند و چرت و پرتی نگو تو سپاهی نیستی تو مزدور غربی و وطن فروش
تولید انبوه و افزایش قطبهای خودروسازی بدون شک به نفع همه ما و فرزندان و خانواده همگی ماست به تولید ده ملیون در سال و افزایش قطبها بیندیشید و تلاش کنید
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
به ولله مزدوری ،به الله بی فکری ،به الله مانع رشد اقتصادی و به والله دروغ میگویی
از نام پاک و مقدسی که شهیدان زیادی برای اسلام و وطنش داده سو استفاده نکن
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
خخخخخخخخخخ
عجب استدلال سطحی و احمقانه ایی
بختیاری
۱۸:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
عزیز اگر همه مردم خودرو داشته باشند و در کشور ما همه خانواده ها و سازمانها مجهز و با خودرو باشند این به نفع همه است چه خودرو ساز ،چه قطعه ساز و چه مردم
ضعف تولید انبوه و نداشتن قطبهای فراوان را نباید به گردن مردم گذاشت
زاگرسیان
۱۸:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
هیچ جای دنیا اقتصاد ملی و کلان را فدای تولید اندک و قطره چکانی و مافیایی دو خودروساز نمیکنند
سید علی
۱۹:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
بله
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
دلالان دستا بالا
ببینیم وا دات خودرو به ضرر چه کسایی هست
خب مرد حسابی ما بجای خودروهای داخلی اگه گاری سوار بشیم امنیت بیشتری داریم
۵۰ سال از تکنولوژی خودرو سازی دنیا عقبیم چی داری میگی
اوضاع آلودگی هوا و مصرف سوخت و امنیت مردم و ... را درنظر بگیر بعد نظر بده
مهمتر از همه باید مراقب سرمایه های مردم باشیم.
مردم بدبخت برای حفظ سرمایه شان ، از دست تصمیمها و اقدامات شما مسئولین نمی دانند سرمایه هایشان را روی چه چیزی شرط قمار ببندند. مردم سرمایه یک عمر را جمع می کنند و مثلا یک آپارتمان می خرند یا پولهایش را روی خرید یک اتومبیل به قمار می گذارد . بدبخت شدیم از دست شما. البته من خودم سوء نیت ندارم . من نه سرمایه دارم و نه اتومبیل.
راست باشه
بگذارید خودروسازان مافیایی بدانند چقدر کند و سستند و قیمتها را صد برابر کردند
چرا همه به تولید ده ملیون در سال با افزایش قطبها اصلا فکر نمیکنند و گویا به همین اندک راضیند؟؟؟!!
ترا بخدا به افزایش قطبهای خودروسازی بینیشیدو تولید بیش از ده ملیون در سال
حالا بفرماييد ما چه نوع خودرو اجازه داريم وارد كنيم و چقدر بايد تقديم گمرك كنيم؟
تولید انبوه و افزایش قطبهای خودروسازی بدون شک به نفع همه ما و فرزندان و خانواده همگی ماست به تولید ده ملیون در سال و افزایش قطبها بیندیشید و تلاش کنید
از نام پاک و مقدسی که شهیدان زیادی برای اسلام و وطنش داده سو استفاده نکن
عجب استدلال سطحی و احمقانه ایی
ضعف تولید انبوه و نداشتن قطبهای فراوان را نباید به گردن مردم گذاشت
ببینیم وا دات خودرو به ضرر چه کسایی هست
خب مرد حسابی ما بجای خودروهای داخلی اگه گاری سوار بشیم امنیت بیشتری داریم
۵۰ سال از تکنولوژی خودرو سازی دنیا عقبیم چی داری میگی
اوضاع آلودگی هوا و مصرف سوخت و امنیت مردم و ... را درنظر بگیر بعد نظر بده