نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۱:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
واقعا گل کاشتید با این طرح ۴۰ درصد معدل،خواستید ابروشو بردارید نصف مخشم در آوردید،اول اینکه به حدی توی این امتحانا حتی جلوی چشم مراقبای مدرسه و حتی ناظرای آموزش و پرورش خیلی راحت و ریلکس تقلب میکنن دانش آموزا که گندش ۴ماه دیگه در میاد،بعدشم امتحانارو پا به پای کنکور اتقد سخت کردن که دو سوم دانش آموزا و اونایی که فقط میخوان یه دیپلم ساده بگیرن باید شهریور امتحان بدن،خلاصه از ما که گذشت و گند زدید تو کنکور ما مثل بقیه تصمیماتتون ولی حداقلش از سال دیگه کنکورو به قبل بر گردونید....
Iran (Islamic Republic of)
خداترس
۲۱:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
کاری درست و منطقی است . امیدواریم آنچه از خرید صندلی در رشته های پرطرفدار شنیده می شود صحت نداشته باشد و مسئولین مربوطه در آزمون خطا قرار نگیرن زیرا ظلمی بزرگ در حق استعداد های درخشان خواهد بود که با هیچ چیز پاک نخواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۱:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

برای مدارس تخصصی از کار تخصصی شروع می کنیم،
بعد از پایان تحصیل در مدرسه یا دانشگاه فرد بازنشست می شود!!!

یعنی:
اول کار تخصصی را حین تحصیل انجام می دهد،
دوم بعد از پایان تحصیل از او به عنوان کارشناس استفاده می شود،

چیزی مثلا مثل سرباز معلم،

نمی دانم‌ طرح چقدر سازگار است ولی ۸۰ درصد پردازش شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
تو فعلا برو بنرهای چاپلوسانه فک و فامیلتو جمع کن. راستی تو کدوم کشورها و به چه زبانی تدریس میکردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زبان لکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
چهل سال
آزمون و خطا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
۴۴ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
خیلی عجیبند کنکور تستی برای این بوده که خطای مصحح را صفر کنه و امتحان تشریحی برای اینه که نیازی به کلاسهای کنکور نباشه وکسی باشگردهای تست زنی بالانیاد الان میخوان امتحانات عمومی و حفظی که نیازی به شگرد تست زنی نداره و تستی دادنش برای دانش آموز راحتتره تشربحی بگیرند دروس تحلیلی مثل ریاضی که با شگردهای تست زنی میشه نمره اورد را تشریحی!!!درحالیکه باید برعکس باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
جناب وزیر آموزش و پرورش لطفا در طراحی سوالات امتحان نهایی تجدید نظر بفرمائید. سوالات در حجم بالا طرح میشه و عمدتا فقط برای استفاده از خطاهای شناختی دانش آموزان است و هیچ گونه بار و ارزش علمی ندارند .مثلا در دهه ی هفتاد پنج کتاب زیست شناسی عمومی .بهداشت .گیاهی جانوری و سلولی و مولکولی که از بار علمی بالایی برخوردار بود و سوالات با ارزش علمی طرح میشد ولی الان کتب زیست شناسی بار علمی بالایی ندارند و طراحان سوال عمدتا دنبال راههای استفاده از خطاهای شناختی دانش آموزان هستند و هیچ گونه بار علمی در سوالات وجود ندارد فقط جنگولگ بازی است
۱۲