گرچه دارن زور میگن به مردم اما باز هم خوبه شک نکنین.
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .
گرچه دارن زور میگن به مردم اما باز هم خوبه شک نکنین.
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .
وقتی خودرویی وارد نمیکنید دقیقا تعرفه واسه کدوم خودرو افزایش میدید.؟ غیر از اینه که میخواهید جبران کاهش قیمت دلار رو با افزایش قیمت خودرو خارجی جبران کنید
بازم برید تو صف .تقصیر خودتونِ. اونایی که الان رفتن صد میلیون ریختن تو حلق بانکها حقشونه. مَرد باشید دوسال نخرید .تا درشو گِل مزار بگیرن. من ماشین ندارم راحت هم.هستم زنده باشه تاکسی و اسنپ و... و اتوبوس سر جمع حساب کنی خرجشم کمتره مصیبت ترافیک و اعصاب وتصادف وجای پارک و ... هم ندارم. تاحالا هم در نموندم. مسیر کوتاه هم پیاده میرم برا سلامتی بهتره.
لایحه دو فوریتی واردات خودرو های دست دوم را یادتون هست که یک هفته قبل از استیضاح وزیر صمت با چه حرارتی از سوی هیات دولت مطرح شد. قرار بود هر شخصی حتی بدون کارت بازرگانی هم بتونه خودرو وارد کند. چرا بعد از برکناری وزیر صمت همه شل کردند و دیگه خبری از دو فوریت نبست؟ چرا حق واردات را از اشخاص حقیقی ستاندند و در انحصار خودروسازها قرار دادند؟ چرا ارقامی که توسط خود آنها به عنوان عوارض واردات تعیین شده بود پس از یک بازه زمانی بسیار کوتاه افزایش چند برابری پیدا کرد؟ یکی پیدا بشه بگه چه خبره؟
حاضریم حقوق خودرو سازان رو از جیب خود بدیم اما برن خونه شون تا ما از دستشون راحت بشیم هرچندمنافع همه مسولین در این فرغون سازی هست نمیزارن مردم نفس بکشن
به ضرر مردم.
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .