نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
تنها چیزی ک مهم نیست مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر منافقینی که تعرفه واردات خودرو را نجومی کردند،تعرفه باید صفر درصد باشد و سود بازرگانی فقط ده درصد سود محمدی ص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
بدون شرح.
به ضرر مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
حاجی فرمون دست کیه این خودرو های داخلی اوراقی هنوز دارن تو ایران عزیز .کام خوانواده ها رو تلخ میکنه ..
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
گرچه دارن زور میگن به مردم اما باز هم خوبه شک نکنین.
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۳:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
گرچه دارن زور میگن به مردم اما باز هم خوبه شک نکنین.
برای مثال:سانتافه اون ور ۲۰۱۹ قیمتش هست حدودا ۵۵۰
حالا در نطر بگیرین ۱۳۰ درصد هم هزنه گمرک بگیرن . میشه حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ و خورده ای که در ایران به دستتون برسه.
مقایسه کنین خودرو سانتافه ۲۰۱۳ و یا۲۰۱۴ موجود در ایران قیمتش الان هست بالای ۲/۵میلیارد.
اگه اونا وارد بشن با همین تعرفه های گران ،مطمینا با ورود ۲۰۱۹ به قیمت تمام شده در ایران حدود ۱ و ۲۵۰ . مطمن باشین ۲۰۱۴ هم میشه ۸۰۰
وبا این روال کسی که با ۸۰۰ میتونه سانتافه ۲۰۱۴ سوار بشه هیچ وقت نمیاد ۸۰۰ بده به دنا پلاس مثلا .
و به همین روال بقیه خودرو ها هم قیمتشون میاد پایین .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
وقتی خودرویی وارد نمیکنید دقیقا تعرفه واسه کدوم خودرو افزایش میدید.؟ غیر از اینه که میخواهید جبران کاهش قیمت دلار رو با افزایش قیمت خودرو خارجی جبران کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
بازم برید تو صف .تقصیر خودتونِ. اونایی که الان رفتن صد میلیون ریختن تو حلق بانکها حقشونه. مَرد باشید دوسال نخرید .تا درشو گِل مزار بگیرن. من ماشین ندارم راحت هم.هستم زنده باشه تاکسی و اسنپ و... و اتوبوس سر جمع حساب کنی خرجشم کمتره مصیبت ترافیک و اعصاب وتصادف وجای پارک و ... هم ندارم. تاحالا هم در نموندم. مسیر کوتاه هم پیاده میرم برا سلامتی بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
لایحه دو فوریتی واردات خودرو های دست دوم را یادتون هست که یک هفته قبل از استیضاح وزیر صمت با چه حرارتی از سوی هیات دولت مطرح شد. قرار بود هر شخصی حتی بدون کارت بازرگانی هم بتونه خودرو وارد کند. چرا بعد از برکناری وزیر صمت همه شل کردند و دیگه خبری از دو فوریت نبست؟ چرا حق واردات را از اشخاص حقیقی ستاندند و در انحصار خودروسازها قرار دادند؟ چرا ارقامی که توسط خود آنها به عنوان عوارض واردات تعیین شده بود پس از یک بازه زمانی بسیار کوتاه افزایش چند برابری پیدا کرد؟ یکی پیدا بشه بگه چه خبره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
حاضریم حقوق خودرو سازان رو از جیب خود بدیم اما برن خونه شون تا ما از دستشون راحت بشیم هرچندمنافع همه مسولین در این فرغون سازی هست نمیزارن مردم نفس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
مافیا همون خود دولت هست که از خون مردم نون در میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
هی تعرفه اضافه میکنید تا این حلب سازا پدر ملت و در بیارن ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
مردم با مردم اینکار نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چرا آزادی رو از مردم میگیرید به بهانه حمایت از شرکت هایی که چهل ساله دارن به جان و مال مردم ضربه میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
از نظر علم اقتصاد مبلغ پرداختی بابت کار کفایت اقتصادی ندارد . حالا شما منتظر سفارش ماشین هستید ؟