نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۲
شبیه تولیدات سایپا نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
به امید اینکه این هواپیما مثل خودروهای ساخت وطن نباشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
حداقل باید ده هزار ساعت پرواز و دو هزار نشست و برخواست با حداکثر سرعت و ظرفیت بعنوان هواپیمای باربری باید سابقه پرواز داشته باشه تا آدم جرات کنه سوارش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
این شرکت هواپیمایی کاسپین بسیار فاسده و از دولت بودجه میگیره و مدیران شرکت بین خودشون تقسیم میکنن و از همه شرکتها هم بیشتر جریمه شده ۷۰ میلیارد تومن و سانحه مرگبار هم تا دلت بخواد داشته در این شرکت رو باید بست یا اینکه باید داد دست شرکت خصوصی یا با شرکتهای دیگر ادغام کرد یا از مسافری به باری تغییر کاربری داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
مثل ایران ۱۴۰ نشه که تو کرج و طبس سقوط کرد .جان مسافران زیادی گرفت.یادتون که نرفته.تو دولت احمدی نژاد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
با استنادبه گفته مسئولین محترم پلیس راهنمایی و رانندگی ، 65درصد تلفات رانندگی در ایران از آن دو خودروسازی سایپا و ایران خودروست
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۶:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ابتدا بفکر تامین نیروهای امدادی از قبیل کادر پزشکی ، امداد و نجات ، تیم مجرب کوهنوردی ، نیروهای زبده آتش نشانی ، اورژانس هوایی ، تامین تجهیزات مدرن و کافی جهت نیروهای امدادی فوق و ... باشید ، سپس بروید سراغ ساخت هواپیمای مسافربری باید دارای کیفیت لازم طبق استاندارد های پیشرفته جهانی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ساختن هواپیمایی کم ظرفیت و صد نفره و پنجاه نفره در کشورمان هم توجیه اقتصادی و هم توان علمی ساختش مهیاتر است
به امید ساخت هواپیما در کلاسهای گوناگون و پر تیراژ و تعداد و رسیدن به استانداردهایی بالا در حمل و نقل هوایی
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
تولید انبوه یک دانش فراگیر و بزرگتر است تولید انبوه را دست کم نگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ تير ۱۴۰۲
هزاران هزار آفرین و درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
واقعا ایران هواپیما را با تمام تعلقاتش میسازد پس سایر بخشها هم میتواند بسرعت پیشرفت کند و دیگر نباید ارز و تورم را ببینیم هم صنعت داریم و هم معادن و کشاورزی داریم و جمعیت نسبت به خاک کمتر است پس شکر خدا دیگر گرانی و تورم نخواهیم داشت و کسی ماشین های مرگ سوار نخواهد شد و همه درآمد و زندگی بسیار خوبی بهره مند میشویم ما حتی دولت محترم جلو گرانی و ظلم و بیعدالتی در اقتصاد را بگیرد راضی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۵:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ملتی شکست خورده است که به کم راضی شود
ضمن تبریک و درود و آفرین بر هوش و توانمندی جوانان ایرانزمین و دست مریزاد و خدا قوت وخسته نباشید ،امیدواریم این راه درخشان آغازی باشد برای هواپیمایی پر ظرفیت و پر استقامت و جهان پیما تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
چه حس خوبی داره که ادم روی پای خودش وایسه و محتاج دشمنان غربی نباشه, اونم در هیچ زمینه ای !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۲
و چقدر عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
کاش دیگر هواپیماسازی را همچون خودروسازی محدود به یک یا دو قطب نکنیم و گوشه گوشه این سرزمین قطب هواپیماسازی و ساخت قطعات و موتور و الکترونیک و رادار هوایی شود
به امید دیدن هر چه زودتر و زودتر برتری و سروری صنعت هوایی و جوانان و دانشمندان صنعت هوایی ایران عزیزمان در جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
از پرايد به هواپيما؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
پراید هم شما ساختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
صنعت خودرو جدا از صنعت هوایی است
روسیه با انهمه پیشرفت و توان در صنعت هوایی در صنعت خودرو چندان قویی نیست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
هواپیمای جنگنده با مسافر بری دو مقوله کاملا جداست.
Iran (Islamic Republic of)
Andikai
۱۵:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
چین و روسیه هم بتازگی همچون کشور عزیزمان از تولید کنندگان هواپیما در جهانند و با استانداردهایی خوب و جهانی
همکاری این سه کشور برای ساخت هواپیمایی با ظرفیت بیشتر و قویتر و ایمن‌تر قطعا به نفع صنعت هوایی هر سه کشور بزرگ تمام خواهد شد
۱۲۳