حداقل باید ده هزار ساعت پرواز و دو هزار نشست و برخواست با حداکثر سرعت و ظرفیت بعنوان هواپیمای باربری باید سابقه پرواز داشته باشه تا آدم جرات کنه سوارش بشه
این شرکت هواپیمایی کاسپین بسیار فاسده و از دولت بودجه میگیره و مدیران شرکت بین خودشون تقسیم میکنن و از همه شرکتها هم بیشتر جریمه شده ۷۰ میلیارد تومن و سانحه مرگبار هم تا دلت بخواد داشته در این شرکت رو باید بست یا اینکه باید داد دست شرکت خصوصی یا با شرکتهای دیگر ادغام کرد یا از مسافری به باری تغییر کاربری داد
ابتدا بفکر تامین نیروهای امدادی از قبیل کادر پزشکی ، امداد و نجات ، تیم مجرب کوهنوردی ، نیروهای زبده آتش نشانی ، اورژانس هوایی ، تامین تجهیزات مدرن و کافی جهت نیروهای امدادی فوق و ... باشید ، سپس بروید سراغ ساخت هواپیمای مسافربری باید دارای کیفیت لازم طبق استاندارد های پیشرفته جهانی باشد
ساختن هواپیمایی کم ظرفیت و صد نفره و پنجاه نفره در کشورمان هم توجیه اقتصادی و هم توان علمی ساختش مهیاتر است
به امید ساخت هواپیما در کلاسهای گوناگون و پر تیراژ و تعداد و رسیدن به استانداردهایی بالا در حمل و نقل هوایی
واقعا ایران هواپیما را با تمام تعلقاتش میسازد پس سایر بخشها هم میتواند بسرعت پیشرفت کند و دیگر نباید ارز و تورم را ببینیم هم صنعت داریم و هم معادن و کشاورزی داریم و جمعیت نسبت به خاک کمتر است پس شکر خدا دیگر گرانی و تورم نخواهیم داشت و کسی ماشین های مرگ سوار نخواهد شد و همه درآمد و زندگی بسیار خوبی بهره مند میشویم ما حتی دولت محترم جلو گرانی و ظلم و بیعدالتی در اقتصاد را بگیرد راضی هستیم.
ملتی شکست خورده است که به کم راضی شود
ضمن تبریک و درود و آفرین بر هوش و توانمندی جوانان ایرانزمین و دست مریزاد و خدا قوت وخسته نباشید ،امیدواریم این راه درخشان آغازی باشد برای هواپیمایی پر ظرفیت و پر استقامت و جهان پیما تر
کاش دیگر هواپیماسازی را همچون خودروسازی محدود به یک یا دو قطب نکنیم و گوشه گوشه این سرزمین قطب هواپیماسازی و ساخت قطعات و موتور و الکترونیک و رادار هوایی شود
به امید دیدن هر چه زودتر و زودتر برتری و سروری صنعت هوایی و جوانان و دانشمندان صنعت هوایی ایران عزیزمان در جهان
صنعت خودرو جدا از صنعت هوایی است
روسیه با انهمه پیشرفت و توان در صنعت هوایی در صنعت خودرو چندان قویی نیست
فلفل
۱۸:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
هواپیمای جنگنده با مسافر بری دو مقوله کاملا جداست.
Andikai
۱۵:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
چین و روسیه هم بتازگی همچون کشور عزیزمان از تولید کنندگان هواپیما در جهانند و با استانداردهایی خوب و جهانی
همکاری این سه کشور برای ساخت هواپیمایی با ظرفیت بیشتر و قویتر و ایمنتر قطعا به نفع صنعت هوایی هر سه کشور بزرگ تمام خواهد شد
به امید ساخت هواپیما در کلاسهای گوناگون و پر تیراژ و تعداد و رسیدن به استانداردهایی بالا در حمل و نقل هوایی
ضمن تبریک و درود و آفرین بر هوش و توانمندی جوانان ایرانزمین و دست مریزاد و خدا قوت وخسته نباشید ،امیدواریم این راه درخشان آغازی باشد برای هواپیمایی پر ظرفیت و پر استقامت و جهان پیما تر
به امید دیدن هر چه زودتر و زودتر برتری و سروری صنعت هوایی و جوانان و دانشمندان صنعت هوایی ایران عزیزمان در جهان
روسیه با انهمه پیشرفت و توان در صنعت هوایی در صنعت خودرو چندان قویی نیست
همکاری این سه کشور برای ساخت هواپیمایی با ظرفیت بیشتر و قویتر و ایمنتر قطعا به نفع صنعت هوایی هر سه کشور بزرگ تمام خواهد شد