سلام وقت بخیر
دولت باید به جای نگرانی از مصرف بنزین به فکر سرمایه گذاری در بخش خودرو هیبریدی باشد و تا آن زمان واردات خودروهای برقی را تسهیل کند چون هم تعداد قطعات استفاده شده در خودروهای برقی کم هست و هم استهلاک آن ها ناچیز هست .هم به نفع مصرف کننده هست و هم دولت محترم
هزاران درود و آفرین
کاش گوش شنوا و فهم روشنایی بود
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
همه کشور ها یک محلس دارند وبا دولت شان تصميم گيري میکنند اما کشور ما چند مدل مجلس وتصمیم گیرنده داره باید هر تصمیمی هفت خان رستم را رد کنه تا ی کار مثبت برا ملت گرفته شود اونهم با چند سال طول میکشه
انقدر یک ماجرا رو طول و عرض میدید که هیچ کس نفهمه که چی کار میکنید.یک بار متن لایحه دولت چاپ کنید مردم ببینن چی گفتن .سال پیش واردات ازاد کردید همه هم گفتن افرین ولی کووووو ماشین هنوز قیمت تعرفه رو اعلام نکردید هنوز متن قانون اعلام نکردید
سلام.سایپا و ایران خودرو،استعمارگران پنجاه ساله مردم ایران،با انحصار و گرانفروشی ده برابری اند.باید غرامت جنگ تحمیلی هشت ساله به اضافه کمک تسلیحاتی به عراق و حفظ تمامیت ارضی عراق در برابر تروریستهای تکفیری گرفته شود.غرامت حق همه مردم ایران،خصوصا ایثارگران و شهدا هست.طبق قوانین بین الملل باید غرامت گرفته شود.با احتساب دیرکرد غرامت،مبلغ بدهی عراق به ایران به میلیونها دلار خواهد رسید،میتوانند در قبال نصف آن خودرو وارد کنند و در اولویت اول به خانواده های ایثارگر بصورت رایگان داده و مرحله بعد مردم ایران با قیمت بسیار کم بفروشند تا این گرانفروشی دههابرابری خودروهای انحصاری در داخل شکسته شود.سپاس
پس چرا سال 97 مخالفت کردید با واردات خودرو وهمه
شرکت های وارد کننده به همراه پرسنل انها بیکار وبدبخت
کردید یک سری از مردم پیش خرید کرده بودند در ان زمان
نه به ماشین رسیدند ونه به پولشان و در دادگاه ها و وزارت
سمت در به در شدند ان موقع عقل نداشتین الان با وارد کردن
خودرو دست دوم عقل دار شدید ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
موافقت با طرح ورود خودرو ولی باتعرفه بالا، یک نوع نه غیرمستقیم ، مخالفت هوشمندانه با واردات خودرو و نقض غرض هست. وقتی خودرو وارداتی اونقدر مالیات و عوارض بخوره که قیمت تمام شده اون برابری کنه با قیمت بازار سیاه خودرو در ایران. دیگه انگیزه ای برای واردات وجود نخواهد داشت. اراده ای برای شکستن بازار سیاه خودرو و قیمت های کاذب خودرو وجود نداره. همین حباب قیمت، شده مبنای زیان انباشته شده خودروسازان.
۱۰۰ هزارتا سال ۱۴۰۱ تصویب کردن ۲۰۰ هزار امسال جمع میشه تا امروز ۳۰۰ هزارتا خودرو نو وارداتی تایید شد چند صد هزارتا دوم هم اضافه کنید سقوط قیمتها حتمی است ، راستی ماکارونی کجا هست میخواهم بخرم چند بسته
ماکارونی تو کشورهای همسایه از کشور خودت فراوانه ،امثال شماها معلوم نیست با کی هستین جمله اولت خوب بود و دومی از روی وطن فروشی و مزدوری!!!مزدور وطن فروش
دولت باید به جای نگرانی از مصرف بنزین به فکر سرمایه گذاری در بخش خودرو هیبریدی باشد و تا آن زمان واردات خودروهای برقی را تسهیل کند چون هم تعداد قطعات استفاده شده در خودروهای برقی کم هست و هم استهلاک آن ها ناچیز هست .هم به نفع مصرف کننده هست و هم دولت محترم
بخداوندی خدای واحد و احد این بنفع تک تک ما و کشور عزیزمان خواهد بود
کاش گوش شنوا و فهم روشنایی بود
همچنین کارهایی به نفع مردم و کشورمان است
واردات خودرو سنگین باید تقریبا آزاد شود البته در صورت حمایت از تولید کنندگان خودروهای سنگین وطنی
شرکت های وارد کننده به همراه پرسنل انها بیکار وبدبخت
کردید یک سری از مردم پیش خرید کرده بودند در ان زمان
نه به ماشین رسیدند ونه به پولشان و در دادگاه ها و وزارت
سمت در به در شدند ان موقع عقل نداشتین الان با وارد کردن
خودرو دست دوم عقل دار شدید ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
یه تودهنی به دالان خودرو است.