واردات خودروی برقی با تعرفه صفر و بدون محدودیت تعداد
اجاره موتورها و دوچرخه های برقی بخصوص مناطقی که حمل و نقل عمومی کافی نیست ( توسط بخش خصوصی با حمایت دولت )
واردات خودروهای کم مصرف
گسترش حمل نقل عمومی
همه اینا هم شدنیه ولی مهم اراده اس که وجود نداره
من خودم شدیداً مخالف گرانی مایحتاج مردم هستم ولی قبول بفرمایید بنزین خیلی خیلی ارزان است ، من خودم الان با اینکه یک آب باریکه ای دارم به خاطر نداشتن هزینه استهلاک ماشین به جز برای امور ضروری ماشین از خانه بیرون نمی آورم ، ولی می رویم کوچه خیابان پر شده از دختر و پسر که یک ماشین انداخته اند زیر پایشان و دارند دور دور می کنند از صبح تا آخر شب در خیابان هستند ، این کار خودش هم باعث افزایش ترافیک در خیابانها میشود هم موجب افزایش آلوده گی محیط زیست میشود و دهها نابهنجاری دیگر ، قیمت بنزین را باید بگونه ای کنند که هم موجب افزایش سایر قیمت کالاها نشود و هم دیگر برای کسانی که بیمورد ماشین می آورند خیابان و موجب اخلال در ترافیک و تشدید آلودگی میشود دیگر صرفه نداشته باشد.
داداش تو دو سال دو میلیون ماشین اضافه شده باشه هر ماشین هم ماهی شصت لیتر سهمیه داشته باشه میشه روزی دو لیتر برای هر ماشین یعنی روزی چهار میلیون لیتر اضافی دو برابر هم باشه میشه هشت میلیون سه برابر هم باشه میشه دوازده میلیون. با هشتاد و هشت میلیون قبلی میشه صد میلیون لیتر .این وسط بیست و دو میلیون لیتر هم سهم کشور های همسایه و قاچاقچیان محترم. لیتری بیست هزار تومان هم بفروشند میشه چهارصد و چهل میلیارد تومان روزانه و صد و شصت همت سالانه .با دلار پنجاه تومنی دوستان محترم سه میلیارد دلار قاچاق انجام می دهند. وزارت نفت، مرزبانی ،اطلاعات ،مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم خواب تشریف دارن.
وقتی با افتخار خودرو با تکنولوژی 40 سال پیش تولید می کنید و در ضمن خودرو صفر بیش از خودروی فرسوده سوخت مصرف میکند . باید هم شاهد این افزایش مصرفها باشیم.
اجاره موتورها و دوچرخه های برقی بخصوص مناطقی که حمل و نقل عمومی کافی نیست ( توسط بخش خصوصی با حمایت دولت )
واردات خودروهای کم مصرف
گسترش حمل نقل عمومی
همه اینا هم شدنیه ولی مهم اراده اس که وجود نداره
خداییش منم ماشین ندارم
اطرافیانمم ماشین ندارن
پس این ۱۲۲ م کجا مصرف میشه ??
نیروی کار ارزون تر از افریقا توی ایران
مدیریت نیست
یعنی هدف اذیت کردن مردم بود