نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarian
۱۵:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
این مسیر ریلی بسیار آینده دار خواهد بود یادمان نرود بصره ظرفیت تبدیل به ابر شهری ده ملیونی را حتی دارا می‌باشد زیرا تنها بندر استراتژیک کشور عراق است و اتصال بنادر ایران به بصره به نفع هر دو ملت و هر دو کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وزرات راه باید هماهنگی کشورهای ایران،عراق و عربستان سعودی این خط را توسعه تا از طریق این ریل حجاج و زوار خانه خدا با قطار عازم مناسک بشن .
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
تمام خط‌های ریلی کشورمان می‌باید دو خطه گردند و این سرعت بسیار کند ریل گذاری باید دهها برابر سرعت گیرد آنهم با ریل ملی و وطنی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۴:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
32000÷730=43.8
یعنی پیشرفت فیزیکی با زیرسازی و ساخت پل روزی تقریبا ۴۴متر خواهد بود
و این نشان‌دهنده بسیار کند رفتن این پروژه برای دو کشور نفت‌خیز خواهد بود و یا سه کشور (و اتصال به سوریه)
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۳:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
این راه آهن برای سه کشور نفت‌خیز چقدر سخته که روزی پنجاه متر باید ساخته شود !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
انشالله راه اهن کربلابیت المقدس0
۱۲