خودتون میدونید. یعنی نمیخایید آلودگی و مصرف زیاد سوخت و تصادف در جاده ها کم بشه. هدف از طرح کم شدن خودروی فرسودست نه کم شدن حواله بایگانی شده اسقاط خودرو.
از دست شما دلال ها و سرمایه دارها بی رحم و بی معرفت که قشر ضعیف را از هر جهتی زیر فشار قرار دادین بعد میندازید تقصیر دولت و رئیسجمهور. شاید سر مردم بتونید کلاه بزارید اما سر خدا را نمی تونید.
با زبون بی زبونی داره میگه ما خودمون گواهی اسقاط میدیم به کسایی که خودمون میخوایم تا خودرو وارد کنند
آخه ما قشر بدبخت بیچاره چطور میتونیم خودرو با این قیمتهای کذایی رو وارد کنیم؟!
قشر بدبخت بیچاره رو چه به واردات اونم خودرو
بچسب به زندگیت مرد حسابی
ماشینتم نگه دار خواستی بفروشی هم به قیمت روز بده به یه جوون بدبختی مث من
همش دنبال یه شبه پولدار شدنید حتی تو این سن؟
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
ناشناس 6:21 یه جوون بدبخت مثل تو ماشین رو میخواد چیکار . برو بچسب به حمالی , یه لقمه نون ببر برای خانواده ات .
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دولت از امارات ماشین میاره ۳برابر گمرک و عوارض میکشه روش ، بعدهم تو بورس به بالاترین قیمت به دلالها میفروشه واز دلال ۴۰ملیون بابت گواهی اسقاط ماشینهای سالهای قبل پول میگیره یعنی برای دولت معامله چهارسر برده وبه ضر مردم قشر ضعیف متوسط وپولدارا وحتی دلالها میشه به صورت جیره ای ماشین وارد میکنن که قیمت ماشین پایین نیا واز اون طرف هم هیچ خود وی فرسوده ای رو اسقاط نمیکنه این یعنی اوج...
این چه قانونیه
ماشین هایی که اسقاط شده که کارش تمامه اصلا مگر ماشین های اسقاطی رییس دارد اجازه بدید ماشین های قراضه به معنی واقعی از جاده جمع شوند
باید خودروهای فرسوده که الان دارند تردد می کنند خریداری شوند تا مشکل آلودگی حل شود
از طرفی افرادی که خودروهای فرسوده در حال تردد دارند و از آن کاسبی میکنند و از قشر ضعیف هستند باید قیمت مناسبی داشته باشد تا با آن برای خودشان خودرو تهیه کنند
منظورشون اینه که از زمان ممنوعیت واردات، ۴۰ هزار خودرو اسقاط شده که گواهی اسقاطشون استفاده نشده. تا پایان سال هم ۱۰ هزار خودرو رو میتونیم اسقاط کنیم.
احمدی
۱۱:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
حرف شما کاملاً درست اَست و قشری که اینگونه خودروهای فرسوده را دارند بیشتر اَز قشر فرودست جامعه هستند؛ ولی شما میدانید که خودرو، یک کالای مصرفی اَست؛ شخصی که بیش اَز بیست إلی سی سال اَز یک خودو استفاده کرده اَست و الان آن خودرو کاملاً فرسوده و قدیمی شده اَست، نباید انتظار این داشته باشد که آن خودروی فرسوده را به قیمت خودروی نو اَز او بخرند؛ الان بطور میانگین یک خودرو فرسوده وزنی کمتراَز 1200 کیلوگرم دارد که با قیمت روز آهن کیلویی 28 هزار تومان، این خودرو فرسودهی اسقاطی باید قیمتی معادل 34 الی 35 میلیون داشته باشد و نه بیشتر.
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
آخه کجا خودروهای ما 1200کیلو آهن دارند؟؟!
مثلا پراید 700 کیلو هستش یا پژو پارس یا405 ، 1100 کیلو کل خودرو!! حال شما لاستیکها و صندلیها و تو دوزی کامل و شیشه ها و باطری و قطعات پلاستیکی داخل موتور و موکت کف و.... را ازش باز کن میبینی نهایت 300-400 کیلو برای پارس هم نیشه و پرایدم که یه 100 کیلو حلبی داره خخخخ
زاگرسیان
۱۰:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
واردات خودرو پاک برقی باید برای هر شناسه ایرانی آزاد آزاد شود آنهم بصورت دهها ملیونی
این کار بنفع همه ماست چه مردم و چه صنعت
مگه ما از انرژی های پاک یا انرژی هسته ای داریم برق تولید میکنیم تو کشور؟! برق ما داره از سوخت فسیلی تأمین میشه و با قیمت بالا، بنابراین خودروی برقی بکار کشور ما نمیاد. قبلش باید خیلی چیزها درست بشه تا ما هم مثل بقیه دنیا بشیم.
زاگرسیان
۱۳:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
کشور ما بهشت انرژی خورشیدی و بادی و امواج است و خودرو برقی هم یکبار بهترین گزینه ها برای کشور ماست
برق اتمی را هم به نسبت خورشیدی و بادی نباید چندان پاک دانست و چندان پاک نیست
در کل ایران بهشت خودروهای برقی است
آخه ما قشر بدبخت بیچاره چطور میتونیم خودرو با این قیمتهای کذایی رو وارد کنیم؟!
بچسب به زندگیت مرد حسابی
ماشینتم نگه دار خواستی بفروشی هم به قیمت روز بده به یه جوون بدبختی مث من
همش دنبال یه شبه پولدار شدنید حتی تو این سن؟
ماشین هایی که اسقاط شده که کارش تمامه اصلا مگر ماشین های اسقاطی رییس دارد اجازه بدید ماشین های قراضه به معنی واقعی از جاده جمع شوند
باید خودروهای فرسوده که الان دارند تردد می کنند خریداری شوند تا مشکل آلودگی حل شود
از طرفی افرادی که خودروهای فرسوده در حال تردد دارند و از آن کاسبی میکنند و از قشر ضعیف هستند باید قیمت مناسبی داشته باشد تا با آن برای خودشان خودرو تهیه کنند
مثلا پراید 700 کیلو هستش یا پژو پارس یا405 ، 1100 کیلو کل خودرو!! حال شما لاستیکها و صندلیها و تو دوزی کامل و شیشه ها و باطری و قطعات پلاستیکی داخل موتور و موکت کف و.... را ازش باز کن میبینی نهایت 300-400 کیلو برای پارس هم نیشه و پرایدم که یه 100 کیلو حلبی داره خخخخ
این کار بنفع همه ماست چه مردم و چه صنعت
برق اتمی را هم به نسبت خورشیدی و بادی نباید چندان پاک دانست و چندان پاک نیست
در کل ایران بهشت خودروهای برقی است