یک خط مترو که راه می افتد چندین اشتغال ایجاد می شود همه اشتغال های مترو را نمی توان در واگن سازی فقط دید. همچنین بحث مهمتر کاهش آلودگی و ترافیک هست که بسیار اهمیت دارد و باید این کار عمرانی سریع انجام شود
اینهایی که منفی می زنند یکسری به بیمارستانها بزنند ببینند مردم از دست این آلودگیها چه می کشند باید هم تولید داخل باشد و هم واردات تا چرخ مملکت بگردد و سریع کارهای عمرانی که نیاز مردم هست اجرا شود. 90 میلیون را نمی توان قربانی 1000 نفر کرد.
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
روانی خودتی واردات واگن نباید صورت بگیرد ایران
این همه در اراک توانایی دارد نباید جیب چینی ها
پر پول بشه آن وقت جوان ایرانی کارگر ایرانی بیکار
بماند
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
11:27 بهتره خودتو به یک روانپزشک نشان بدی شاید در شما مفید واقع شود .
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
12.24 متاسفم برای شما که حتی زبان فارسی هم نمی دانید. منظور دیدن بیماران ناشی از آلودگی هوا هست در بیمارستان. نه اینکه شما خودتان را به دکتر نشان بدهید.
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
چرا از شرکت داخلی مثل پارس واگن تهیه نمیشود؟حمایت از تولید ملی؟
نهضت واگن سازی داخلی بزنید. واگن از چین میارید! وقتی از چین می خرید نیروی کار چینی سود می کند. مواد اولیه کم دارید تهاتر کنید و در داخل واگن بسازید، تجارت بلد نیستید تجارت یاد بگیرید نه اینکه ازچین می خریم!
این همه در اراک توانایی دارد نباید جیب چینی ها
پر پول بشه آن وقت جوان ایرانی کارگر ایرانی بیکار
بماند