تا وقتی تمام فکر و ذکر مردم و دستگاهها، مدرک گرفتنهای ظاهری باشه و درسها هم بسیار حجیم، کسلکننده و بهدردنخور، نمیشه از معلم و بچهها انتظار داشت با هدف دیگهای درس بدهند و بخوانند!
اینم از زور حسادت هست .خیلی هم عالی هستند خودت بیسوادی . علاوه بر اون بی فرهنگم هستی .نظام آموزش از زیر پایه مشکل داره .
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
چرت و پرت نگو. مگه چندتا از معلمهان از ماده 28 اومدن. اون ماده 28 هم بنده خدا با یکی دو سال تدریس خبره میشه . مشکل از سیستم و روش آموزش در کشور هستش و البته الان هم تغییر فرهنگ و بیکاری در کنار اون
ثنا باااانو
۰۸:۴۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
عزیزم بی سواد شمایی که نمیدونید در مورد معلم باید چجوری صحبت کنید
بنده خودم فوق لیسانس دارم ، چجوری آدم بیسواد رو راه میدن تو آموزش و پرورش ؟
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
یک معلم خبره با ساده ترین و شیرین ترین روش باید مفید وخلاصه مفهوم درس را درکلاس آموزش بده واین از چهرهای خندان و شاداب دانش آموزان معلوم میشه که متوجه شدند و یاد گرفتند
آفرین حرف درستیه. من در کلاسهای ضمن خدمت ده سال در خدمت همکاران عزیزم بودم. غیر از سنجش باید محتواهای آموزشی هم متناسب با تفکر محوری تغییر کنند الآن اکثر محتواها تکیه بر حافظه محوری دارند. آموزشها تناسبی با زندگی روزمره ندارند و البته باید نگرش معلمان عزیز هم در این راستا تغییر کند
واقعا متوجه نمیشم چرا شرایط یک معلم با سی تا دانش آموز و یه کلاس خیلی کوچیک و ساعت کم کلاس و حجم مطالب زیاد کتاب رو در نظر نمی گیرن؟ همه چیز که آرمانی نیست، این تز برای مدرسه با کلاس بزرگ، تعداد دانش آموز ده پونزده نفر کارسازه
هنراموز معلم هنرستان
استادکار معلم کاردانش
دبیر معلم دروس نظری
و ...
بنده خودم فوق لیسانس دارم ، چجوری آدم بیسواد رو راه میدن تو آموزش و پرورش ؟