هزینه تعمیرات خودرو کمرشکن شده علت صوری شدن معاینه فنی همین هست طرف مقداری پول به مرکز معاینه فنی می دهد و معاینه می گیرد می خواهید این اوصاع درست شود خودرورا ارزان کنید
از قدیم گفته اند که زن منحرف را در شیشه هم کنید کار خلاف خود را می کند شده امروزه که افراد قانون شکن و خلافکار و منحرف هر کاری کنید کار غلط خودشان را می کنند که نمونه اش این معاینه فنی است
معاینه فنی یک چیز الکی بدرد نخور و فقط برای افزایش درآمد دولت از راه خلاف است مثلا خودرو من امروز واسه معاینه میرومو
وایرادی هم ندارد به سلامتی تا سال دیگر و.
اما آیا تو این یک سال خودو من کاملا درسته و مشکلی ندارد ...
خود پلیس راهور هم تو رشوه گرفتن و زیرمیزی چیزی کم از معاینه فنی نداره
من خودم سابقه خدمت تو پلیس راه رو زمان سربازی دارم
قشنگ می دونم اون تو چه خبره
فساد بیداد می کنه همه جا
به منم یه مکانیک آدرس یه معاینه فنی رو داد که با پول کارمو راه می انداختن
ولی من عیب ماشینو برطرف کردم و از راهش معاینه رو گرفتم با این که کلی هزینه ام شد
قوانین ضمانت اجرایی نداره
انشا الله که جای قاتل و مقتول عوض نشه!!
یک پیکان مدل 80 فقط موتورش را بخواهید تعمیر کنید حدود 20 میلیون هزینه داره (فقط 10 میلیون هزینه تراشکاری و دستمزد مکانیک باید بدید حالا اگر مجبور نشید سرسیلندر یا پیستون و .... را هم عوض کنید)
4 تا لاستیک می خواد میشه 6 میلیون (البته اگر در بازار سیاه گیرت آمد)
جلو بندی، ترمز، سیم کشی، بدنه و ... هم پیش کش
حالا شما کلاهت رو قاضی کن آیا کسی که پیکان سوار میشه داره اینقدر هزینه کنه؟؟؟
سروران گرامی ایران خودرو، سایپا و شورای رفاقت هم که خون این مردم را دارن میکنن تو شیشه عمر
دولت و مجلس هم که فقط حرف مفت می زنند و دوصد گفته چون نیم کردار نیست
این خانه از پای بست ویران شد
---------------------------------------
به دلایل بالا اصلا نباید معاینه فنی اجباری باشه چون شرایط اعمال آن برای مردم مهیا نیست.
عزیزان چرا مساله رو سطحی نگاه می کنید اولا هیچکدوم از خودروهای داخلی استاندارد نیستن و شما باید در خودروساز ها رو تخته کنید دوما آیا مردم با این وضع اقتصادی که درست کردین میتونن ماشینشون رو اوراق کنن جدید بخرن؟ هیچ ایرانی دوست نداره ماشین اوراقی سوار بشه تسهیلات و وام بلاعوض بدین بعد یقه مردمو بگیرین ، متاسفانه مسئولان ما بیشترشون از قشر مرفهین بی درد هستن و وضع اسفناک زندگی مردم رو درک نمی کنن
هدف بیشتر پول گرفتن است وگرنه اگر مسئله آلودگی هوا است که نیروگاه ها که زمستان مجبورند مازوت مصرف کنند بنزین با کیفیت پایین بعضی اتوبوسها شرکت واحد و ماشینهای شهرداری مسئول معاینه آنها چه کسی است
وقتی تویوتا لندکروز استاندارد های شما را پاس نمی کنه بعد شما توقع داری پیکان و پراید پژو پاس کنند.
اتفاقا پول بگیرند و گواهی صادر کنند بهتره چون هزینه تامیرات اینقدر بالا هست که از توانایی ما خارج هست
وایرادی هم ندارد به سلامتی تا سال دیگر و.
اما آیا تو این یک سال خودو من کاملا درسته و مشکلی ندارد ...
وام های خوب بدون بهره بدید...
تا مشکل حل بشه!
ضمن اینکه خودروهای صفر هم،،، آره دیگه!
من خودم سابقه خدمت تو پلیس راه رو زمان سربازی دارم
قشنگ می دونم اون تو چه خبره
فساد بیداد می کنه همه جا
ولی من عیب ماشینو برطرف کردم و از راهش معاینه رو گرفتم با این که کلی هزینه ام شد
قوانین ضمانت اجرایی نداره
یک پیکان مدل 80 فقط موتورش را بخواهید تعمیر کنید حدود 20 میلیون هزینه داره (فقط 10 میلیون هزینه تراشکاری و دستمزد مکانیک باید بدید حالا اگر مجبور نشید سرسیلندر یا پیستون و .... را هم عوض کنید)
4 تا لاستیک می خواد میشه 6 میلیون (البته اگر در بازار سیاه گیرت آمد)
جلو بندی، ترمز، سیم کشی، بدنه و ... هم پیش کش
حالا شما کلاهت رو قاضی کن آیا کسی که پیکان سوار میشه داره اینقدر هزینه کنه؟؟؟
سروران گرامی ایران خودرو، سایپا و شورای رفاقت هم که خون این مردم را دارن میکنن تو شیشه عمر
دولت و مجلس هم که فقط حرف مفت می زنند و دوصد گفته چون نیم کردار نیست
این خانه از پای بست ویران شد
---------------------------------------
به دلایل بالا اصلا نباید معاینه فنی اجباری باشه چون شرایط اعمال آن برای مردم مهیا نیست.
اتفاقا پول بگیرند و گواهی صادر کنند بهتره چون هزینه تامیرات اینقدر بالا هست که از توانایی ما خارج هست