نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
قیمت جهانی کیاسلتوس بسته به تیپ و آپشن بین ششصدوپنجاه میلیون تایک میلیاردوپنجاه میلیون که البته بعیده مدلهای فول باشندتازه اینم قیمت علی الحساب ممکنه قیمتشون بیشترهم بشن یعنی واقعا آدم پولدارهست که ازاینابخره؟?
Germany
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
برا مایه دارا خودرو وارد کردن . واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
اینجانب
۲۱:۰۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
با قیمت نامعلوم با زمان تحویل نامعلوم چه وضعشه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
به نظر شما با این قیمت‌های میلیاردی به قشر ضعیف کمکی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
چه قیمتهایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
هیچ فرقی در بازار ازاد نداره
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
زحمت کشیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
هر جا بحث خودرو است پای مافیا در میان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
خودرویی که نهایتاً ۴۰۰ میلیون می‌ارزد چرا بالای یک میلیارد فروخته می شود ؟
Germany
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
کدام یک میلیارد پول دریافتی علی الحساب نه قیمت قطعی
Iran (Islamic Republic of)
Prattler
۱۷:۳۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
خودروی وارداتی لفظ اشتباهی هستش ، باید بگید خودروهای دهکهای ۱ تا ۳ و مدیران و مسئولان ، ۸۵ درصد مردم توانایی خرید با این قیمتهارو ندارند ، کلا ۶۰ درصد مردم پراید و مشتقاتش رو دارند ، ۲۵ درصد محصولات زیر ۸۰۰ میلیونی و ۱۵ درصد هم بالای یک میلیارد ، این آمار مربوط به ۵۰ درصد مردمیه که خودرو دارند و در اصل نیمی از جمعیت مردم اصلا توانایی خرید یک پراید مدل ۸۵ هم ندارند ، نتیجه اینکه قوانین همیشه داره به نفع قشر سرمایه دار و مرفه تنظبم و تصویب میشه که مسئولین هم جزئی از اونها هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
برعکس گفتی دوست من . دهک های یک تا ۳ ضعیف ترینن.
دهک های ۸ تا ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
احسنت خوب شد باشگاه خبرنگاران تایید کرد
۱۲