من حتی نمیدونستم نون خ میده خخخخ تو خیلی خوب میبینی تلویزیونو که
شهروند
۲۳:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
واقعا هم همه ی شبکه ها رو از حفظه ! خیلی خوب گفتی . احسنت
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
این تکرارها از اون تکرارها بهتره...
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
مخاطب بودن با اطلاع داشتن از برنامه ها فرق داره
الان منم میدونم مثلا شبکه جم تو ماهواره هست ولی اصلا ماهواره هم نداریم چه برسه به شبکه جم
یا اصلا شبکه ۷ نگاه نمیکنم ولی میدونم برنامه ای به اسم مدرسه ایران داره
مخاطب به کسی میگن که میشینه پای برنامه قشنگ نگاه میکنه
دیگه بد ترش نکنید.حسنی ؟؟؟ نععععععععععععععععععع...
ا
۱۷:۴۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
چقدر برند مسخره شده عده ای که حتی زبان و ادبیات فارسی را هم درست و صحیح نمی دانند برند نامیده می شوند مگر حالا که بقول شما برندها نیستند چه مشکلی بوجود امده پیام بازرگانی وقت مخاطب رادبو و تلوزیون را کاملا پوشش می دهد راهکار مفید و تاثیر گذار ابنمه تلوزیون محدود شود و رادیو با حذف پیامخای بازرگانی پر مخاطب ترین ریانه خواهد شد حالا هم صد ساعت برنامه تلوزیون از نظر کیفی به یک ساعت رادیو هم نمی رسد .
نه صبگاهیا نه شبانگاهیا واقعا مجریا هیچی برای کسب مخاطب تو چنته ندارن
اما اینا نباید بیان
مردم از دیدن هر لحظه رسانه تون بیزارند بیزار
اون برنامه هایی که مطابق سلیقه مون باشه نگاه میکنیم و از همه کسانی که در این عرصه زحمت میکشن تشکر میکنیم
تکرار نون خ تکرار یوسف پیامبر تکرار جومونگ ....
الان منم میدونم مثلا شبکه جم تو ماهواره هست ولی اصلا ماهواره هم نداریم چه برسه به شبکه جم
یا اصلا شبکه ۷ نگاه نمیکنم ولی میدونم برنامه ای به اسم مدرسه ایران داره
مخاطب به کسی میگن که میشینه پای برنامه قشنگ نگاه میکنه