اولا اون عزیزی که نوشته خوبه بله در صورتی که طرف ماشینش فرسوده نباشه دوما شامل موتور نمیشه و سوم اینکه اینم به قول دوستان برای کسب درامده ما به این برنامه ها عادت کردیم سرکار خانم مدیر عامل خودتم خوب اینو میدونی ولی چه کنیم جهان سومی همینه زیاد فکرتونه در گیر این مسائل نکنید انگار تازه وارد ایران شدید فقط مامورا را زیاد کنید تو صف نمونیم یا علی مدد
اول مشخصا دستگاه مربوطه واقف به این هست که مراکز معاینه با دریافت مبلغ مشکلات را ندید میگیرن و معاینه صادر میکنند و حالا نیاز به دوباره کاری و نظارت مجزاء بابت ابطال این موارد است
همچنین خوب میشد اگه نیروگاهها و ... دولتی که در حال سوزوندن مازوت خصوصا در شب ها میباشند هم سفت و سخت نظارت بشن به شرط قدرت در اجراء توقف کارشان که یک تنه عمده سهامدار مشکل خراب کردن هوا و محیط زیست هستند .
فقط زورتون ب بدبخت بیچاره هایی میرسه ک خودروشون فرسودست؟؟؟جریمه فقط مال قشر ضعیفه؟؟؟ اگ راست میگین بفکر مردم و آلودگی هوا هستین چرا ماشینا رو با شرایط منصفانه قسط بندی نمیکنید ؟؟؟ آهان... چون دیگه دستتون از جریمه و جیب بری کوتاه میشه ؟؟؟؟
صدامونم ب جایی نمیرسه نمیخاین بشنوین
قیمت خودرو نجومی، درآمد مردم بسیار پایین،کیفیت سوخت در بد ترین وضعیت،شهر بدون پارکینگ،خیابان ها شده پارکینگ ، وارد کننده و تولید کننده خودرو سرمست از گرانی، تو این وضعیت اسفناک که باید حد اقل سقف حقوق کارمند و کارگر رو بالا ببرند ،شهردار رو به خاطر نساختن پارکینگ عمومی باز خواست کنند، و واردات خودرو رو آزاد کنند، دیواری کوتاه تر از راننده بینوا پیدا نکرده اند و دایم مردم بیچاره رو در این وضعیت گرونی در تشویش قرار میدن.
مسعول معاینه فنی: این ره که تو میروی به ترکستان است.
تمام آلودگی هوا برای کامیون ها و اتوبوس های جدید مسافربری شهرستان ها است وقتی تعویض دنده انجام میدن چنان دود سیاهی از اگزوز بیرون میدن که باید تمام اتوبوس های مسافربری را باید جریمه های خیلی سنگین کرد تا نسبت به درست کردن اتوبوس اقدام کنند.
چرا همیشه تنبیه
اگر راننده کامیون واتوبوس یا همان سواری بودجه داشت عیب ماشین شو برطرف میکرد باید به این خودروها خدمات رایگان یا باهزینه ی پایین داد تا برطرف شود
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
درود بر شما ،بنده به دفعات کامیون ،سواری و موتور سیکلت های زیادی دیدم ،که بشدت دود زا بودن ،هم روز ،هم خصوصا شبها ،مطمئن هستم اگر با همین تعداد خودرو دود زا برخورد شود ،از حجم آلودگی بسیار کم خواهد شد ،شما تصور کنید ،این خودروها و موتورها ساعتهای زیادی در حال تولید دود هستند ،?
بنده خدا اول از همه اطلاعات عمومی خودت را افزایش بده بعدش بیا الکی و از روی سرخوشی یک مطلبی را بنویس آخه بنده خدا عیب خودروها 10درصد آلایندگی هاست عمدتا برای سوخت خرابی است که عرضه میکنند که افغانستان هم این بنزین را قبول ندارد بعدش هم برای سوخت مارونی است که توی نیروگاه ها میسوزه بعدش هم اگر راست میگن من یک سوال دارم که پول این جریمه های آلایندگی ها کجا خرج میشه چرا این همه سال که دارند این کار را میکنند ولی یکبار نیامدن از پول همین جریمه ها برای رفع آلایندگی ها هزینه بکنند حالا متوجه شدید بیخودی یک اظهار نظر آبکی میکنید
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با سلام خواهش میکنم از شما مسولین عزیز بجای فشار به قشر ضعیف از قدرت دولت استفاده کنید خودروها که ساخت خودمونه .دیگه چه مشکلی داریم بابا تعویض کنید .با شرایط قابل پرداخت مردم ضعیف .خوب اگر داشت که این ماشین رو سوار نمیشد
درود بر همه زورتان به خودرو میرسه تمام آلودگی مربوط شرکتها هست همه میبینیم نیروگاه ها بیشترین آلودگی را بخاطر مازوت سوزی دارند ولی شماها بدنبال در آمد هستید کیر دادید به خودرو ها اعلام کنید چقدر پول میخواهید بدهیم بی خود مردم را تو خیابان آزار نکنید فکر نمیکنید وقتی خوردو را با سرنشین خانواده توقیف میکنید چقدر هزینه بهشون تحمیل میشه بروید اصل را اصلاح کنید و الکی بمردم پیله نکنید
بجای چرت و پرت گفتن ، برید ناوگان جدید وارد کنید
چرا مملکتم ایران ماشین بنز۵۵داره کار میکنه
همچنین خوب میشد اگه نیروگاهها و ... دولتی که در حال سوزوندن مازوت خصوصا در شب ها میباشند هم سفت و سخت نظارت بشن به شرط قدرت در اجراء توقف کارشان که یک تنه عمده سهامدار مشکل خراب کردن هوا و محیط زیست هستند .
صدامونم ب جایی نمیرسه نمیخاین بشنوین
مسعول معاینه فنی: این ره که تو میروی به ترکستان است.
اگر راننده کامیون واتوبوس یا همان سواری بودجه داشت عیب ماشین شو برطرف میکرد باید به این خودروها خدمات رایگان یا باهزینه ی پایین داد تا برطرف شود