من تو انتخابات شرکت نمیکنم .تا امام زمان ظهور کند.ومن را از ظلم ظالمان نجات دهد.وشهرداری اراک موظف است برای کارتن خوابها مکانهای خواب یک متری تهیه کند????
مشاغل تخصصی مثل پزشکی وکالت و سردفتری و روان شناسی کسب و کار محسوب نمی شه.... این مشاغل با جان و مال و آبروی مردم سرکار داره .... و نمی شه با پارامترهای بازار آزاد بهش نگاه کرد.... این مشاغل مال نخبگان علوم انسانی.... در همه ی کشورها برای آزمون وکالت ازمون سخت برگزار می شه و یا ورود به دانشگاه برای این رشته ها سخته... فقط تو کشور ماست که مردم و دانشجویان توقعات عجیب و غریب از جمله انتطار یک پروانه وکالت بدون ازمون دارند...
خجالت بکشید جمع کنید این بساط ننه من غریبم بازی رو، طبق قانون هر ساله نهادهای متولی باید آزمونهای مربوط رو برای صدور پروانه بدون ظرفیت برگزار کنند، چطور میاید میلیاردی دفاترتون رو میفروشی اونوقت وقتی میخوان پروانه بدن میگید این حرفه پول توش نیست و هیچی نداره و غیره، خواهشمندیم هر چه زودتر وکالت و سردفتری کسب و کار بشه رسما وبساط این آزمونهای جانفرسای سنجش هم جمع بشه.
با سلام
ظرفیت را نه سازمان تعیین می کند و نه مردم. بلکه این اقتصاد جامعه است که ظرفیت استخدام را تعیین می کند.با استخدام سال ۱۴۰۱ واقعا تا ۱۰ سال دیگر به سردفتر نیازی نذاریم چون اقتصاد اجازه نمی دهد.انشاله دوستان پذیرفته شده موفق باشند اما متاسفانه در سالهای آینده با موج عظیم استعفا مواجه و اقتصاد تعداد سردفتران را تعدیل خواهد کرد.
به نظرم ایجاد دفترخانه هزینه های زیادی داره و تاسیس یک دفترخانه احتمالا ۵۰۰ میلیونی هزینه ببره و منطقی اینه که اول کارشناسی بشه بعد استخدام صورت بگیره.اون بنده خدایی که میخواد سردفتر بشه باید اطلاع رسانی دقیقی بهش بشه.نباید فقط به قصد اشتغالزایی اینده قبول شدگان رو تباه کرد.چون درامد مشخصه به فرض اگر در یک استان۱۰میلیارد از تنظیم اسناد بدست بیاد باید به شکلی تقسیم بشه که دفاتر اسنادرسمی درامد معقولی داشته باشند نه ایتکه بیاییم و به هرتعداد سردفتر بگیریم درحالیکه جمع کل درامد تغییری نکنه وباعث ورشکستگی دفاتر جدید بشیم
اقا من سر دفترم بخدا بدون تعصب میگم شهر ما 30دفترخونه داشته بااحتساب قبولی جدیدا 60دفترخونه در گنبد میشن یک دفترخانه ماهیانه 20میلیون فقط هزینه داره
شامل
اجاره دفتر.. پول اب. برق. گاز. پول کارمند. پول 15درصد حق دفتر یار. مالیات سالانه دستگاه پوز.. بخدا واسه منون بمونه 12تومن ماهیانه اونم با کلی فشار عصبی مشکلات. و مهمتر از ان مسولیت که خدای ناکرده در اسناد اشتباهی ازت سر بزنه یک طرف اصلا ب صرفه نیست این سردفترا جدید بیان ما که باید جمع کنیم
آره دیگه نمیخان بزارن درآمد ماهی چند ده میلیونی که دفاتر دارن و تازه ظاهرشه کم بشه..تازه جدیدا تو خبرا آمده بود ی دفتر خونه بسش از یک میلیارد برای ی سند حق تحریر گرفته..
داستان سردفتری شبیه آشپزخونه ای هست که چند تا آشپز داره .بزرگوار یه آشپزخونه یه آشپز نیاز داره..مگه یه شهر چقدر ظرفیت جذب سردفتر داره . این اتحصار نیست این واقعیت را باید پذیرفت که بخش اعظمی از سردفتران الانشم به زور دفترو اداره میکنن خدا به داد این تازه واردها برسه.مگر اینکه حق التحریر مربوط به دفترخونه هرسال افزایش چشمگیری داشته باشه هزینه ۴ تا وکالت الان پول یه پرس ناهاره . ادم اینو به کی بگه
ظرفیت را نه سازمان تعیین می کند و نه مردم. بلکه این اقتصاد جامعه است که ظرفیت استخدام را تعیین می کند.با استخدام سال ۱۴۰۱ واقعا تا ۱۰ سال دیگر به سردفتر نیازی نذاریم چون اقتصاد اجازه نمی دهد.انشاله دوستان پذیرفته شده موفق باشند اما متاسفانه در سالهای آینده با موج عظیم استعفا مواجه و اقتصاد تعداد سردفتران را تعدیل خواهد کرد.
شامل
اجاره دفتر.. پول اب. برق. گاز. پول کارمند. پول 15درصد حق دفتر یار. مالیات سالانه دستگاه پوز.. بخدا واسه منون بمونه 12تومن ماهیانه اونم با کلی فشار عصبی مشکلات. و مهمتر از ان مسولیت که خدای ناکرده در اسناد اشتباهی ازت سر بزنه یک طرف اصلا ب صرفه نیست این سردفترا جدید بیان ما که باید جمع کنیم